קובי נודלמן לתושבי להבים "הצביעו לאדם הנכון ולא לחבר הנכון"



המתמודד בלהבים עו"ד קובי נודלמן קורא לתושבי היישוב לבוא ולהצביע "החלטת התושבים תקבע את עתיד היישוב ב-5 השנים הקרובות". וגם: מה חושב נודלמן על השיח ביישוב בחודשים האחרונים?

מועד הבחירות לרשויות המקומיות הולך ומתקרב. ביום ג' השבוע, ה-30 באוקטובר 2018, יערכו הבחירות המוניציפליות. ביישוב להבים, שם היו חודשים ארוכים וסוערים, המתמודדים משקיעים מאמצים עילאיים כדי לגרוף כמה שיותר מקולות התושבים. לפי הערכות שונות, בלהבים ככל הנראה ימשיכו לסיבוב בחירות שני "ראש בראש". טרם הבחירות, החלטנו ליצור קשר עם המועמדים כדי לשאול על רחשי לבם לקראת הבחירות. הפעם שוחחנו עם המתמודד בלהבים עו"ד קובי נודלמן.

קובי, מה תחושותיך לקראת הבחירות?

"התחושות טובות, עבדנו קשה מאוד. הקמפיין שלי התמקד בעיקר בנושא הניסיון, הדרוש כדי לנהל רשות מקומית או מועצה. החלטות המועצה משליכות על כל אדם שנמצא ביישוב, ולכן חשוב שיהיה אדם בעל ניסיון. זה מה שאני מביא איתי לבחירות בלהבים".  

קובי נודלמן "מביא ניסיון ללהבים". צילום: בן גבאי

מה דעתך על השיח בחודשים האחרונים בלהבים ובייחוד ברשתות החברתיות?

"אני חושב שזה משאיר טעם רע, והיה אפשר לעשות אחרת. בסופו של יום כולנו צריכים לעבוד יחד ולחיות יחד. צריך להתעלות ולראות את המטרה האמיתית, שהיא טובת היישוב להבים".

הערכות מדברות על סבב בחירות שני בלהבים, מה דעתך?

"זו אפשרות סבירה, הרבה אנשים שומרים את הקלפים קרוב לחזה. אנחנו עובדים מאוד קשה, מאמין שיש לנו יכולת לנצח כבר בסיבוב הראשון".

נודלמן "מאמין שביכולנו לנצח בסיבוב הראשון בלהבים". צילום: שרון טל, יח"צ

מסר אחרון לתושבים לפני ההצבעה?

"אני קורא לכל אלו שעדיין חושבים לא להצביע, להגיע ולהצביע, ההצבעה שלכם תקבע את עתיד היישוב. בחרו את האדם הנכון ולא את החבר הנכון, למען העתיד של להבים".

בלהבים כידוע חמישה מתמודדים: רונית דמרי עייאש, כפיר מימון, יוסי ניסן, קובי נודלמן, ושלומי שטרית. בלהבים סביר שהבחירות יוכרעו הפעם בסיבוב השני. לפי תוצאות משאל אינטרנטי שערכנו לאחרונה ב"באר שבע נט", עמד קובי נודלמן במקום הראשון עם 28.8%, במקום השני רונית דמרי עייאש עם 26.7%, ובמקום השלישי כפיר מימון (26.3%). לפי תוצאות משוערות אלו, על הסיבוב השני יתחרו קובי נודלמן ורונית דמרי עייאש, כאשר כפיר מימון נושף בעורפם. לפי הערכות אחרות, התוצאות מנבאות מתמודדים אחרים בסיבוב השני, ואף עלולות להתברר שונות לחלוטין. ללא ספק יהיה צמוד ומותח.

מי יהיה ראש המועצה הבא/ה של להבים? 30 באוקטובר, יום הבחירות, צאו להצביע!

 "בחרו את האדם הנכון ולא את החבר הנכון". (צילום: שרון טל, ניק סמירנוב, ראובן קפוצ'ינסקי, יח"צ).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה