קדנציה שלישית ברציפות: רוב מוחץ לרוביק דנילוביץ'; מי יהיו חברי המועצה?



רוביק דנילוביץ' זכה בראשות העיר באר שבע בבחירות 2018, וגבר על מתמודדיו משה ינאי ואפרים פיינבלום.

בחירות 2018 בבאר שבע הסתיימו. עשרות אלפים הגישו אמש לקלפיות ברחבי העיר באר שבע והצביעו לראשות העיר ולסיעה בה הם תומכים. כצפוי, רוביק דנילוביץ' זכה בקדנציה שלישית במספר וימשיך לכהן בראשות העיר באר שבע למשך 5 שנים נוספות. דנילוביץ' גבר על מתחריו משה ינאי (6%) ואפריים פימה פיינבלום (1.9%). סיעתו של דנילוביץ' "דרך חדשה", זכתה ב-59% אחוזים מקולות המצביעים, ותהווה 16 מנדטים מתוך 27 מושבים במועצה.

מזל טוב לראש העיר

מי יתפוס את המושבים הנותרים במועצה?

על מושב במועצת העיר התמודדו 12 סיעות, אך 4 מתוכן לא עברו את אחוז החסימה. אלו הן: 

"כוח באחדות" בראשות אפרים פימה פיינבלום, "קול באר שבע" בראשות איציק דהאן, "מגיע לנו יותר" בראשות יהודה אלוש ודרכי נועם"  בראשות הרב נחום קרליץ.

מי שכן ייכנסו למועצה הן הסיעות הבאות לפי סדר המנדטים הבא:

"דרך חדשה" (ד) – בראשות רוביק דנילוביץ' – 16 מנדטים

"ש"ס" (שס) בראשות הרב עופר כרדי - 2 מנדטים

"גשר" (ג) – בראשות שמעון טובול- 2 מנדטים

"הליכוד" (מחל) – בראשות שמעון בוקר – 2 מנדטים

"הבית היהודי" (טב) בראשות הרב גדי מזוז – 2 מנדטים

"באר שבע ביתנו" (ל) – בראשות סלבה רוזנברג - מנדט אחד

"אור" (אר) –בראשות משה ינאי – מנדט אחד

"קהילה" (פה) בראשות יסמין סאקס פרידמן – מנדט אחד

רשימת חברי המועצה החדשים (והישנים)

כיצד תיראה באר שבע ב-2023?

בחירות 2018 הגיעו כעת לסיומן, והשאלות שנותרו בעינן הן מי יהיו חברי הקואליציה של רוביק? וכיצד הרכב המועצה ישפיע על תפקודה ב-5 השנים הקרובות?

שאלות נוספות שצריכות לעניין את התושבים: האם תושבי באר שבע יזכו לתו חניה חינם? האם ייבנו חניונים באזורים צפופים בעיר? האם מגדלים ימשיכו להיבנות בעיר באר שבע באזורים צפופים גם כך תוך שמירה על אפשרויות חניה בלתי מידתיות? האם ניידת הדוחות תחזור למרר את חיי התושבים ולקחת עמוק מכיסם?

קלפי בבאר שבע. צילום: זאב דיקמן

ומה לגבי החינוך, אפשרויות הפנאי והבילוי, אפשרויות התעסוקה ותחושת הביטחון של התושבים? האם באר שבע תצליח לטפס במדדים השונים? האם תושבי העיר ירגישו יותר בטוחים ללכת בשעות הלילה ולא יפחדו להישדד אפילו לאור יום? כיצד יפתחו עוד מקומות תעסוקה והאם יצליחו בעיריה להפחית את ההגירה השלילית מהעיר?

עשור שלם פעל דנילוביץ' יחד עם שותפיו לסיעה ולקואליציה ופיתח את העיר באופן חסר תקדים. אולם דברים רבים קרו בדרך שדורשים כעת את תשומת לבו המחודשת. למרות חזון הפיתוח של העיר, ישנם דברים רבים שיידרש דנילוביץ' לטפל בהם הפעם, אם ברצונו יהיה לנצח גם בבחירות 2023.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה