חשד: זויפה הצבעת הרב הראשי לבאר שבע יהודה דרעי



הרב שהגיע לקלפי עם עוזרו גילה כי לפי הרישומים הוא כבר הצביע, בכוונתו להגיש תלונה במשטרה

הבחירות לראשות עיריית באר שבע אולי משעממות, אבל חשד למקרה חמור של זיוף הצבעה מהשעה האחרונה מוסיף הרבה עניין: הרב הראשי של העיר יהודה דרעי שליט"א הגיע בסביבות השעה חמש אחר הצהריים לקלפי בבית ספר "תומר" כדי להצביע, אבל לא יכל לעשות זאת משום שלפי הרישומים הוא כבר עשה זאת. "הגעתי לקלפי יחד עם העוזר שלי כדי לממש את זכותי לבחור" אמר הרב לכתב רדיו דרום אביחי מרציאנו. "לתדהמתי גיליתי שהשם שלי מחוק, מה שאומר שמישהו בחר במקומי". 
הרב יהודה דרעי. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

במקום נעשו בדיקות מקיפות כדי לבדוק שלא מדובר בטעות כמו מחיקת השם בשוגג או בלבול בשמות אבל הן לא העלו דבר, והאפשרות הסבירה ביותר כרגע היא כי מישהו הצביע במקום הרב מוקדם יותר היום. על מנת להצביע דרושה תעודה מזהה כלשהי, מה שאומר כי נעשה כאן מעשה פלילי של גניבת זהות.

ברגעים אלה אמור הרב דרעי להגיש תלונה במשטרת באר שבע, הוא גם לא מתכוון לוותר על זכות ההצבעה שלו ומתעקש להצביע היום "אני עומד על זכותי הלגיטימית לבחור, הבחירות מבחינתי הם לא רק אקט דמוקרטי אלא גם מצווה חשובה וראשונה במעלה". יהיה מעניין לראות כיצד תיפטר הסאגה הזו, נעדכן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה