לדברי ירון משלי מנהל שיווק ומכירות של תאטרון באר שבע:  "עונת המנויים 2017/18 שהסתיימה זה מכבר הייתה בעצם העונה הטובה ביותר בתולדות התיאטרון מיום הקמתו לפני כ 45 שנה וזאת לאור הגדלת היקף  המנויים של התיאטרון ל 14,000  נתון המשקף גידול של 20% מהיקף המכירות  אשתקד. זוהי עונת שיא במכירות המנויים בתיאטרון. תיאטרון באר שבע גאה בהיותו תיאטרון איכותי וחדשני כאשר שני מאפיינים אלו מביאים לכדי צמיחה בהיקף המנויים ומצטרפים חדשים למשפחת התיאטרון".

תאטרון באר שבע. צילם רדי רובינשטיין

הרפרטואר העשיר והאיכותי של עונת 17-18 של תאטרון באר שבע עמד בסימן אהבה  וכלל  את המחזמר סוליקא  ולצידו הצגות נוספות מוצלחות : דונה פלור נשואה לשניים, פרפרים הם חופשיים וימים בגן עדן.

בנוסף להצגות אלו התאטרון השיק השנה את אולם 3 המאופיין כאולם אינטימי עם איכויות שמע  ייחודים אשר יוצרים עבור הצופה חוויה יוצאת דופן וזאת בשל אופי האולם המכיל סה"כ 90 צופים מה שיוצר קרבה בין הצופים לבין השחקנים מה שכאמור מבטא הלכה למעשה את הסלוגן של התיאטרון "להרגיש באמת".

משלי  מוסיף: "בנוסף גם פעלנו לשיתופי פעולה עם גופים תרבותיים בבאר שבע כגון אגף הקליטה של עיריית באר שבע , האגודה לתרבות הדיור ,ואגף הרווחה של עיריית באר שבע על מנת לחבר  ולשלב אוכלוסיות רבות ומגוונות במשפחת התיאטרון ולצרפם כמנויים, לצד כל אלו נרשם אף גידול של 20% בהיקף ההצגות שהוזמנו עבור עובדי ארגונים בהם: "טבע", "כיל", "ברום", קופ"ח כללית", הסתדרות המורים, צה"ל, שב"ס, קמ"ג ועוד.

ובאשר לעונת המנויים הקרובה 2018/19 משלי מבטיח כי היא צפויה להיות מרגשת מלהיבה איכותית  וחדשנית לא פחות, כאשר תכניה יהיו מבוססים על המימד החברתי והדמויות המוחלשות בחברה".