אחרי התקלה פרטנר עם פיצוי ללקוחות



לאחר שלקוחות רבים דיווחו על תקלה בשירותי פרטנר TV התקלה תוקנה וכעת החברה מודיעה על פיצוי

צילום: shutterstock אילוסטרציה

כזכור, לקוחות פרטנר TV דיווחו על תקלה נרחבת בשירות, לאחר שהחברה הודיעה כי היא עובדת על פתרון כעת היא לוקחת אחריות מלאה ומפצה את הלקוחות שלה. אז מה הפיצוי? למשך חודש שלם יפתחו חבילות וערוצים בתשלום וכן יוכלו הלקוחות להזמין 3 סרטים בחינם. 

הודעת פרטנר: "לקוחות יקרים, התקלה בשירות הטלוויזיה תוקנה, וניתן כבר לצפות עכשיו באופן תקין. במיוחד היום, אנחנו זוכרים שזאת האחריות שלנו לספק חוויית צפייה מצוינת ללקוחותינו. לצערנו בימים האחרונים זה לא קרה כמו שאנחנו מאמינים שזה צריך לקרות. לכן, החלטנו להעניק הטבה משמעותית לכלל הלקוחות.

החל מה - 13.1 ייפתחו חבילות וערוצים בתשלום בפרטנר למשך חודש, עבור כל לקוחות פרטנר טיוי. כמובן שלקוחות שכבר מנויים לחלק או לכל התכנים, לא יחויבו בתקופת ההטבה ולא ישלמו על התכנים. מדובר בהטבה משמעותית, הכוללת 3 סרטים להזמנה ללא עלות מתוך ספריית הסרטים להשכרה ב-VOD, ערוץ האח הגדול, חבילת הדרמות הטורקיות פרימיום וחבילת הערוצים ברוסית.

אנחנו מבקשים שוב להתנצל על התקלה, מודים לכם על הסבלנות, ונמשיך לעבוד קשה כדי לזכות באמון שלכם מחדש. תודה וסליחה

ההטבה (הזמנת התכנים ללא עלות) מעודכנת אוטומטית לכלל הלקוחות החל מה-13.1.21 ועד ל-12.2.21, כולל. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה