Pixabay

 

לדברי סוזן באוורמן, דיאטנית קלינית בחברת הרבלייף: בכדי למנוע הדבקות במחלות חורף אופייניות, יש צורך בחיזוק המערכת החיסונית על ידי שמירה על תזונה נכונה, שילוב של פעילות גופנית בחיי היומיום והוספת מאכלים בעלי סגולות מיוחדות לתפריט היומי.

בהתאם לדבריה החשובים של הדיאטנית, מומחי התזונה של הרבלייף מעניקים לכם טיפים טובים שיסייעו לכם להימנע מהדבקות במחלות חורף:

setImageBanner('624e5df3-9fb2-402b-a946-e20f9898e46c','/dyncontent/2019/9/29/a94edf61-f363-46e0-8a8b-3de9e33f5c61.jpg',9189,'',510,80);

  • שום- אם אתם לא יודעים, שום מוגדר כ"אנטיביוטיקה של הטבע" השום עשיר בנוגדי חמצון. נוגדי חמצון אלה גם מחזקים את הגוף וגם הורגים כמות משמעותית של חיידקים. יש לאכול את השום חי, על אף שלא מדובר תמיד בדבר סימפטי מיוחד בשל הריח החזק שלו. השום חי מאזן את חיידקי הפלורה של הקיבה.
  • כורכום- אין כמו הכורכום הצהוב. מדובר בתבלין מוכר מאוד המשמש אותנו בדרך כלל לבישול. אולם מעבר להיותו של הכורכום תבלין שמוסיף טעם וצבע לאוכל שלנו, הוא מהווה תבלין בעל סגולות רפואיות רבות. הכורכום מסייע רבות במניעת מחלות דלקתיות, מחלות סרטניות ועוד. הוא מכיל חומרים כגון: אשלגן וויטמין סי אשר חיוניים מאוד לחיזוק מערכת החיסון. אפשר ליטול שורש כורכום מיובש, באבקה, בכמוסות ועוד
  • ירקות ירוקים- ירקות בעל פיגמנט ירוק, מכילים חומר בשם: כלורפיל. הכלורפיל משפר את חיידקי המעיים, מעניק לגוף ברזל, מנקה אותו מרעלים ומחזק את המערכת החיסונית. כדאי מאוד שתעשירו את התפריט היומי שלכם במגוון רחב של ירקות ירוקים וטעימים, שיסייעו לכם להיות פחות רעבים ויותר בריאים.
  • בצל- הבצל מכיל ויטמינים ומינראליים רבים. כמו כן הוא מכיל חומצות החיוניות מאוד לבריאות הגוף כגון: חומצות אמינו ועוד. על אף שלבצל יש ריח חריף מאוד, כדאי לשלב אותו בתזונה היומית שלכם באופן גורף וליהנות מהסגולות הבריאותיות והחיוניות שלו.

המומחים של הרבלייף ממליצים מאוד לשלב בתזונה את כל הדברים אשר הוזכרו לעיל באופן יומיומי. מדובר בתוספי תזונה טבעיים, אשר בכוחם לסייע לגופנו להישאר בריא וחזק לאורך כל החורף. מחלות חורף זה הדבר הכי פחות סימפטי שיש  ולכן, חיזור המערכת החיסונית באמצעות המאכלים הללו, היא ללא ספק הסוד אשר יסייע לכם להפחית באופן משמעותי את ההדבקות במחלות חורף.