לקוחות פרטנר TV מדווחים על תקלה



לקוחות פרטנר TV מדווחים על תקלה בשידורים ברחבי הארץ, גם הבאר שבעים חווים את התקלה ומספרים כי הם לא מצליחים להגיע למענה בשירות הטלפוני

צילום: shutterstock אילוסטרציה

עופרה מבאר שבע סיפרה לבאר שבע נט: "אנחנו לקוחות פרטנר tv ויש תקלה ארצית שלא ניתן לצפות בערוצי הטלויזיה, נכנסתי לפייסבוק שלהם, כל הלקוחות מתלוננים על התקלה כמעט שבוע, לנו זה 4 ימים, הצלחתי בצהריים לדבר עם נציגה והיא אמרה לי לנתק ולחבר, אבל כעת גם אין עם מי לדבר. אנחנו גם בבידוד וגם בלי טלויזיה". 

במענה בעמוד הפייסבוק לקוחות מדווחים כי קיבלו את התשובה הבאה: "אנחנו פועלים לתיקון תקלה טכנית שמורגשת בשירות פרטנר tv. צוותי ההנדסה והטכנולוגיה שלנו, יחד עם מומחים בינ״ל פועלים בשעה זאת לתקן את התקלה. נעדכן ברגע שתיפתר התקלה. אפשר לצפות בשידורים החיים של כאן 11, קשת 12 (מאקו טי וי) ורשת 13 באמצעות אפליקציות. איך עושים את זה? לחיצה על כפתור הבית, לחיצה על האפליקציה הרצויה שתוביל לצפיה או להתקנה. נטפליקס ויוטיוב עובדות כרגיל".

כמו כן, בעמוד הפייסבוק עדכנה חברת פרטנר: "לקוחות יקרים, בשעות האחרונות אנחנו פועלים לתיקון תקלה טכנית שמורגשת בשירות פרטנר tv. צוותי ההנדסה והטכנולוגיה של החברה, יחד עם מומחים בינ״ל פועלים בשעה זאת לתקן את התקלה. אנחנו מתנצלים, ונעדכן ברגע שיימצא פתרון". 

הבוקר (12.1) חברת פרטנר מעדכנת: "לקוחות יקרים, לעדכונכם, העבודות הטכנולוגיות שבוצעו במהלך הלילה הצליחו, והשירות חזר לפעול באופן תקין אצל רוב הלקוחות. בשעות הקרובות יושלמו העבודות והצפייה התקינה צפויה לחזור לכל הלקוחות. אנחנו מודים לכם על הסבלנות ופועלים להשיב את השירות לתקינות מלאה". 

אך לבאר שבע נט הגיעו פניות לפיהן לקוחות עדיין לא מצליחים לצפות בטלוויזיה באופן רגיל. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה