השוק העירוני בבאר שבע פתח את שעריו



היום נפתח השוק העירוני בבאר שבע תחת כללי "התו הסגול" אחרי שהיה סגור בתקופה האחרונה. הלקוחות שבו ופקדו את הדוכנים האהובים והסוחרים שמחים לחזור לשגרה: "התגעגענו ללקוחות, דואגים לשמור על ההנחיות"

היום, יום חמישי, נפתח השוק העירוני בבאר שבע אחרי שהיה סגור בתקופה האחרונה בעקבות הקורונה. עשרות לקוחות כבר הגיעו לבקר בשוק האהוב והמוכר כשעליהם לעשות זאת תחת הנחיות של שמירת מרחק ועטיית מסיכה. השוק העירוני של באר שבע נפתח תחת הנחיות משרד הבריאות וכללי ה"תו הסגול" וזאת לאחר מאמצים רבים ופעולות רבות שנקטה הנהלת העיר ונציגות סוחרי השוק העירוני, מול הגורמים הרלוונטיים בממשלה.

"זו הרגשה מדהימה ומרוממת, התגעגענו ללקוחות ולעבודה שלנו. אנשים באו לקנות בשוק, מעבר למצופה", סיפר ל'באר שבע נט' יוחאי כרדי, סוחר בשוק העירוני, "אנחנו דואגים לשמור על ההנחיות, גם אנחנו וגם הלקוחות. חילקו מסיכות וכפפות לדוכנים, הפקחים עוברים ודואגים שההנחיות ישמרו, הכל בצורה נעימה, חיכינו לזה הרבה זמן".

השוק העירוני בבאר שבע. באדיבות עיריית באר שבע

״לאחר תקופה לא פשוטה, אנחנו חוזרים היום לפעילות בשוק העירוני, בהתאם ותחת המגבלות וההנחיות של משרד הממשלה", אמר ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ', "אני מברך את הסוחרים ומבקש מהם ומקהל הקונים למלא אחר ההנחיות, על מנת שנוכל לשמור על בריאות התושבים ולחזור לשגרה מלאה מהר ככל האפשר. אבקש להודות למנכ"ל חברת יעדים, הנהלת השוק העירוני וליו"ר ועד הסוחרים על שיתוף הפעולה, וקורא לציבור התושבים להגיע לקנות בשוק העירוני!״.

בימים האחרונים נערכו בעירייה לחדש את הפעילות בשוק בהתאם להנחיות לשמירה על בריאות הסוחרים וקהל הלקוחות: הכניסה לשוק תווסת ותוגבל על מנת לשמור על המרחק הנדרש ולמנוע התקהלות. על ציבור הקונים להתאזר בסבלנות ויש להשמע להוראות הפקחים והסדרנים במקום. על הקונים להקפיד ולשמור על מרחק של 2 מטר אחד מהשני. הכניסה לשוק תותר רק עם עטית מסיכה ולאחר מדידת חום וחובה להסתובב עם המסכה במשך כל זמן הביקור בשוק.

כמו כן, הסוחרים בשוק קיבלו אף הם הנחיות לשמירה על כללי ההיגיינה (חיטוי משטחים פנימיים, הצבת חומרים לחיטוי ידיים ועוד). לטובת ציבור הקונים הוצבו ברחבי השוק מכשירים לחיטוי הידיים. לאורך כל היום יסיירו הפקחים וזאת על מנת לשמור על ביצוע ההנחיות. לא תתאפשר אכילה בישיבה בתחומי השוק. בנוסף, מערכת כריזה תעדכן בהנחיות בשעות פעילות השוק.

השוק העירוני בבאר שבע. באדיבות עיריית באר שבע

מנכ"ל חברת "יעדים", ליאור דיעי אמר עם פתיחת השוק: "פעלנו בימים האחרונים לעמוד בהנחיות והגבלות משרד הבריאות, על מנת לאפשר את חידוש הפעילות. הנהלת השוק תמשיך לפעול לעמידה בכל התנאים. אני מבקש להודות לראש העיר ולאגפי העירייה, ליו"ר ועד הסוחרים, לעובדי יעדים והשוק ולכל מי שמסייע. נאחל בהצלחה לכולנו."

"היום הוא יום חג בשוק העירוני! בתום תקופה ארוכה ומאתגרת שעברנו יחד עם סוחרי השוק ונציגות הסוחרים, שמחתי לבוא הבוקר לשוק ולראות אותו שוקק חיים, מלא ריחות תבלינים וצבעים שיש רק כאן!", אמרה מיטל כנפו, מנהלת השוק, "אני מודה בשם סוחרי השוק לראש העיר על תמיכתו הרבה וסיועו במאבקנו לפתיחת השוק וכמובן לקהל הלקוחות המסור שתמך ולא הפסיק לרכוש בשיטת משלוחים לאורך כל התקופה האחרונה. פעלנו רבות מרגע פרסום התקנות לעמידה בכל התנאים, על מנת לאפשר את פתיחת השוק, תוך שמירה מרבית על בריאות הציבור והסוחרים... אני קוראת לציבור לבוא ולחוות את חווית הקניות הייחודית שיש לשוק להציע. תודה לכל מי שתמך וסייע לנו בתקופה זו, בהצלחה לכולנו!".

השוק העירוני בבאר שבע. באדיבות עיריית באר שבע

״אני מברך על היום הזה, עבדנו קשה בשבועות האחרונים מול ממשלת ישראל, בשיתוף פעולה עם עיריית באר שבע וחברת יעדים, לאפשר את פתיחת השוק", אמר אבינועם מימון, יו"ר נציגות סוחרי השוק העירוני של באר שבע, "אני מבקש להודות לכל השותפים ולכל הסוחרים על הסבלנות שיתוף הפעולה והתמיכה וקורא לציבור התושבים להגיע לקנות בשוק. מאחל בריאות לכולנו".

השוק העירוני יפעל בימי חול בין השעות 07:00-18:00 וביום ו' בין השעות 07:00-17:00.

 השוק העירוני בבאר שבע. באדיבות עיריית באר שבע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה