בעקבות תחקיר באר שבע נט: עיריית באר שבע אוסרת על הכנסת כלים ממונעים לפארק הסופרים

$(function(){setImageBanner('86268788-f82a-4d52-9737-90eae78baacb','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

בעקבות פניות רבות של תושבים לאחרונה, ולאחר כתבה בלעדית שפרסמנו כאן בבאר שבע נט אודות חוסר האכיפה בפארק הסופרים לגבי כלים ממונעים, עיריית באר שבע מודיעה על הגברת האכיפה. הנה כל הפרטים

טרקטורון נוסע ללא הפרעה. קרדיט - צילום פרטי

עיריית באר שבע מודיעה הבוקר רשמית, כי מעתה תיאסר באופן גורף כניסתם של כלים ממונעים אל תוך שטח פארק הסופרים בשכונה ב'. כאמור, לפני כשבוע הבאנו לכם כאן בבאר שבע נט באופן בלעדי עדויות של תושבי האזור, אשר העלו את הבעיה החמורה בפנינו. 

בראיון שערכנו בכתבה עם אחד מתושבי המקום, סיפר האחרון לבאר שבע נט על הסכנות שטמונות בישיבה בפארק - "לא ייתכן שפארק שאמור להיות מרחב בטוח גם לפעוטות ולילדים הרבים, נקודת המפלט הבטוחה, הופך להיות מרחב מאיים. יש פה הורים, שהילדים שלהם רצים ממש בבעטה ובפחד כשהאופנועים נשמעים מרחוק''.

עוד סיפר תושב העיר למערכת האתר על מקרה קיצוני במיוחד אשר אירע בפארק וממחיש את גודל הבעיה והתרחש לפני כשלושה שבועות, ביום רביעי בשעות הערב. טרקטורון שנסע במהירות מופרזת דרך הפארק התהפך, ובעוד נהג הכלי הוטח על הרצפה, הטרקטרון שהמשיך לנסוע היה לא רחוק מחבורת ילדים שיכלו להפגע וניצלו בנס.

בשעתו, התלוננו התושבים אין ספור פעמים לעיריית באר שבע על מחסור חמור באכיפה באזור הפארק. עם זאת, הבוקר (ג') מודיעה העירייה על צעדים חשובים והכרחיים. בהודעה שפרסמה העירייה נכתב - '' אופניים חשמליים מסכנים את הילדים שלנו, קורקינטים מסכנים את ההורים שלנו וטרקטורונים מסכנים את כולנו. אופניים חשמליים, קורקינטים חשמליים וטרקטורונים לא נכנסים לפארק הסופרים''. עוד נמסר כי ''בימים אלה תתבצע אכיפה מוגברת ברחבי הפארק. הימנעו מקבלת קנסות (320 ₪) אבל בעיקר הימנעו מגרימת נזק וסיכון חיי המבקרים בפארק''.

אנחנו כאן בבאר שבע נט נעקוב אחר התופעה, ונהיה עם היד על הדופק בכל הקשור לאכיפה באזור ואף נעדכן בהתאם.

הודעת העירייה. קרדיט - עיריית באר שבע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה