אמיתי לגמרי: אוניברסיטת בן-גוריון מקימה קמפוס במיינקראפט

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('204924bc-eba1-4233-adb5-8922fe5e8826','/dyncontent/2024/2/7/afde2dd9-10e4-4264-bf89-b9a4f2dab42d.jpg',17457,'קייט 2024 אייטם',525,78,true,33969,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('204924bc-eba1-4233-adb5-8922fe5e8826','/dyncontent/2024/2/12/182c72f8-f681-49a4-8822-525ebd2cbe85.jpg',16961,'ינאי 0923 אייטם',525,78,true,33969,'Image','');},7]]);})

לראשונה- קמפוס וירטואלי אינטרקטיבי של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב במשחק מיינקראפט שמאפשר לבני ובנות נוער להתנסות בצורה מעשית בפיתוח רעיון – גיוס משאבים – וקבלת השקעה.

הקמפוס, כפי שהוא נראה במשחק. קרדיט - בן גוריון

משחקים ועולמות וירטואליים  צוברים תאוצה בקרב בני הנוער בישראל בשנים האחרונות. כיום, עולם הגיימינג הפך למדיה הגדולה ביותר בעולם, שכבר מזמן עקפה את הטלוויזיה והרשתות החברתיות מבחינת כמות המשתמשים ומספר השעות המושקעות בה.

לקראת שנת הלימודים הקרובה, הקים מרכז "יזמות 360" של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, קמפוס וירטואלי בתוך המשחק "מיינקראפט". מטרת הקמפוס היא ללמד בני ובנות נוער על עולם היזמות, ההשקעות ורכישת כלים לפיתוח יצירתיות. הפעילות בקמפוס הווירטואלי מקנה למשתתפות ולמשתתפים כישורים חדשים לקידום יזמות וחדשנות בצורה חוויתית ומעשית.

"הסטודנטים" ו"הסטודנטיות" לומדים על תהליך היזמות בצורה ישירה ומעניינת, ומרוויחים תמריצים במשחק (מטבעות שווי ערך לכסף אמיתי במשחק). בנוסף, נבנית אינטראקציה בין השחקנים עם "משקיעים" או "אנליסטים" שמייצגים את הבנת יכולות ההון סיכון במרכז היזמות. כך, מתוך חוויית השתתפות אמיתית בתהליך הקמת הסטארט-אפ, מקבלים המשתתפים הבנה עמוקה יותר של התהליך העסקי הנלמד במרכז היזמות. הם יידרשו להפגין יכולת התבטאות גבוהה, הבנה של השוק אליו הם מייעדים את הסטאראפ והיתכנות יישום הרעיון.

קרדיט - בן גוריון

כך שלמעשה ה"סטודנטים" והסטודנטיות" בקמפוס יעברו את כל שלבי בניית "סטארטאפ",  החל מהמצאת רעיון טוב, דרך איסוף משאבים והצגה למשקיעים ועד לרגע הנחשק: מכירת הסטארט-אפ אותו הקימו במסגרת מרכז היזמות של האוניברסיטה. הרעיונות נבחרים על ידי - צוות השופטים שמורכב מאנשי מרכז "יזמות 360".

את ההשראה לרעיונות ישאבו בני ובנות הנוער מרשימה מגוונת של תחומים מעולמות המחשב וההייטק, כגון: מסחר אלקטרוני, בינה מלאכותית, גיימינג, בית חכם, טכנולוגיות מזון, סייבר, אנרגיה מתחדשת, טכנולוגיות בריאות, טכנולוגיות חינוך, חשמל, טכנולוגיות אופנה, תקשורת ויצירת תוכן וטכנולוגיות חלל. ניתן יהיה להגיע למשחק דרך שרת Topstrix כתובת השרת:  ((play.topstrix.net שבו משחקים מידי יום אלפי שחקנים, והוא פתוח לקהל הרחב.

נשיא האוניברסיטה, פרופ' דניאל חיימוביץ: "יזמות היא לא מקצוע, זו צורת חשיבה שאנו מעניקים לסטודנטיות ולסטודנטים שלנו מכל הפקולטות. הבוגרות והבוגרים שלנו יוצאים לעולם עם ארגז כלים שהוא הרבה מעבר לתואר עצמו. מעכשיו, גם בעולם הוירטואלי אוניברסיטת בן-גוריון מעודדת ומלמדת יזמות אצל הסטודנטים".

סמנכ"ל השיווק של מרכז יזמות 360 באוניברסיטת בן גוריון, מיכאל ענו: "אנחנו גאים ונרגשים להקים את הקמפוס הווירטואלי הראשון בעולם. אנו במרכז יזמות 360 ממשיכים להוביל את תוכניות לימודי היזמות החדשניות והייחודיות בעולם ועומדים בחזית הוראת כישורי היזמות. דרך השתתפות בתוכניות כ"לידרס", "קקטוס קפיטל", "נגב פריים" ו"אואזיס" פיתחנו כלים חדשניים להכשרת קהלי היעד הייעודיים: סטודנטים, חוקרים, אנשי סגל ותושבי הנגב. את הקמפיין בנינו מתוך הבנה שבני נוער ומועמדים לאוניברסיטה נמצאים יותר ויותר בתוך עולמות וירטואליים ובניית הקמפוס האוניברסיטאי היא היתד הראשונה של המרכז ביקום הווירטואלי המתפתח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('def74ebd-144b-462d-b744-7f8621f12a6e','/dyncontent/2024/2/13/7362b864-cc10-40c0-b2e8-a5475e0fead2.jpg',17433,'טימור 0224 איטם',525,78,true,33971,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('def74ebd-144b-462d-b744-7f8621f12a6e','/dyncontent/2024/2/15/eb6dd792-4de7-4b82-aa22-e1b9ea25b93e.jpg',17508,'טובול0224 אייטם',525,78,true,33971,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה