סיכום עונת 2016/2017: מושאלי הפועל באר שבע

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b61eef9d-3a50-44f0-84eb-5e1a4ee55071','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33036,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('b61eef9d-3a50-44f0-84eb-5e1a4ee55071','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33036,'Image','');},7]]);})

אלופת המדינה החליטה בקיץ להשאיל את שחקניה הצעירים לקבוצות בוגרות בליגת העל והלאומית על מנת לצבור דקות משחק. כמה מהם ירדו ליגה? כמה, אם בכלל, חגגו עלייה ומי השחקן שהתארס מיד בסיום הליגה? הנתונים המלאים בכתבה הבאה

12 שחקנים, 11 שחקנים צעירים ולוסיו אחד, שיחקו במהלך העונה האחרונה בקבוצות שונות, מליגת העל עד ליגה א', כשלכולם מכנה משותף אחד – הם שייכים להפועל באר שבע. המטרה הייתה שכל שחקן יצבור דקות משחק במקום "להתייבש" ביציע אצל אלופת המדינה. האם המטרה הושגה? הנה סקירת הפעילות של השחקנים המושאלים לעונת 16/17:

עמראן אלקרנוואי
בני לוד הייתה הקבוצה בה שיחק אלקרנוואי בעונה החולפת. ניתן להגדיר את העונה כהפכפכה מבחינתו. עמראן החל כשחקן קבוע בהרכב של הקבוצה, אבל יחד עם חוסר היציבות המקצועי של הקבוצה כולה, גם מעמדו בהרכב התערער. למרות זאת, שיחק 33 פעמים בליגה במדי הקבוצה, כך שלמעשה פספס רק ארבעה משחקי ליגה – כשאחד מהם היה בגלל השעיית צהובים. במהלך העונה כבש בכל המסגרות 6 שערים (3 בליגה, צמד בגביע המדינה ו01 בגביע הטוטו), מספר מועט יחסית לעבודה שתופקד כשחקן התקפה.


דן ביטון
עם רגל שמאל אימתנית שנחשבת לאחת הטובות בארץ, ביטון מסומן כאחת ההבטחות הגדולות של מחלקת הנוער הבאר-שבעית. ביטון החל את העונה כשחקן סגל מן המניין של הפועל באר שבע, שותף בשלושה ממשחקי גביע הטוטו ואף שותף לרבע שעה במשחק ליגה מול הפועל תל אביב. זמן קצר לפני תום חלון ההעברות, ביטון עבר בהשאלה למ.ס אשדוד במסגרת עסקת מיכאל אוחנה. באשדוד הוא נחשב לשחקן מפתח. שותף ב-27 משחקי ליגה העונה ופתח ב-21 מהם. ביטון כבש 5 שערים בכל המסגרות (3 בליגה, 1 בגביע המדינה ו-1 בגביע הטוטו). צפוי להמשיך באשדוד בעונה הבאה.

A post shared by Dan Biton (@dan_biton) on

עמית ביטון
בחצי הראשון של העונה, היה שייך לסגל המורחב של הפועל באר שבע ומיעט לשחק. ראה דשא רק במשחקי גביע הטוטו ובמשחק גביע המדינה מול צור שלום. בינואר, הושאל להפועל תל אביב על מנת שיצבור דקות משחק וינסה לעזור לה להישאר בליגה. למרות חוסר הניסיון, מאמן הפועל תל אביב, מנחם קורצקי, שיחק עמו בעמדת הבלם החל מינואר. ביטון גרף מחמאות על יכולתו בקרב אוהדי הפועל תל אביב וגם בקרב אוהדי באר שבע שצפו במשחקים. הקבוצה מיעטה לספוג כשהוא שיחק בעמדת הבלם. שיחק 13 משחקים במדי הפועל תל אביב, בכולם, מלבד אחד, הוא פתח בהרכב.


נועם גמון
החל את העונה כקפטן קבוצת נוער השלושה ובמקביל רשם שלוש הופעות במדי הקבוצה הבוגרת בגביע הטוטו. בינואר הוחלט לחפש לו קבוצה בוגרת, והיעד שנבחר היה צפוני במיוחד – הפועל עפולה של ראובן עטר. תחת פיקודו של שחקן העבר הגדול, גמון התברג ישירות להרכב בעמדת המגן. גמון שיחק את מרבית המשחקים, מלבד מספר משחקים מועט אותם פספס בעקבות פציעה, והיה לאחד מהשחקנים החשובים שהותירו את עפולה בליגה הלאומית. בסך הכל רשם 14 הופעות במדי עפולה, ואם מצרפים לכך את החצי הראשון של העונה, בו היה שחקן פעיל בקבוצת הנוער, ניתן לומר שגמון שיחק עונה שלמה במלואה.

🔴⚽️⚪️

A post shared by Noam Gamon (@noamgamon) on

אמיר ח'לאילה
נרכש בינואר מבני סכנין, לאחר שהשחקן נקלע לסכסוך עם הנהלת הקבוצה ולא שיחק בחצי הראשון של העונה. ברק בכר ראה בו פוטנציאל גדול והחליט להחתימו לחוזה ארוך טווח ו'לבשל' אותו בקבוצה אחרת בעונות הקרובות. גורם בצוות המקצועי של הפועל רמת גן סיפר כי היכולת של ח'לאילה נראתה לעין מהרגע הראשון שהוא התאמן בקבוצה. החלוץ הצעיר הספיק לרשום 12 הופעות בכל המסגרות וכבש 2 שערים. בלטה בעיקר הופעתו במשחק השני ברבע גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה, אז עם שער ובישול, עזר לקבוצה לחולל הפתעה גדולה ולהעפיל לחצי הגמר. ברמת גן מקווים כי יסכמו בקרוב עם הפועל באר שבע על השאלתו לעונה הבאה.

אור חביביאן
הושאל בתחילת העונה להפועל פתח תקווה יחד עם ליאל ספורטס ורז רחמים, אך לא התאקלם בקבוצה. רשם בה 4 הופעות בלבד, שוחרר בינואר ולא הצטרף לקבוצה אחרת. למעשה, מאז חודש ספטמבר 2016 לא שיחק משחק אחד רשמי.


דודי טוויטו
מבחינת דקות משחק, טוויטו המושאל הבכיר שיצא מהעונה הנוכחית. הגיע בתחילת העונה למכבי שעריים, אז קבוצה רעננה שעלתה מליגה א' והתכוונה "לטרוף" את הליגה הלאומית. בפועל? העניינים לא הסתדרו טוב לקבוצה מרחובות והיא הסתבכה בתחתית, ולבסוף גם נשרה חזרה לליגה א'. בפן האישי, טוויטו חווה עונה נהדרת כשהיה המגן השמאלי הפותח של הקבוצה. הופיע 29 פעמים במדי הקבוצה בליגה (ועוד 6 פעמים בגביע הטוטו של הלאומית, תואר אותו גרפה הקבוצה) וכבש שער אחד בגביע הטוטו.
זה הזמן לאחל מזל טוב לטוויטו, שהתארס בימים האחרונים לבחירת ליבו אלה.

הגיע הזמן .. 💍 אני אוהב אותך אהבת חיי

A post shared by Dudi Twito (@dudi_twito) on

מוסה טראבין
למרות שנחשב לחריג גיל, ויכל למעשה לשחק בקבוצת הנוער, הוחלט במועדון להשאילו לקבוצה בוגרת. מוסה הגיע לבני לוד יחד עם עמראן אלקרנוואי, אך לא רשם את אותה הצלחה כמו עמראן. במשחקו השלישי במדי הקבוצה, ספג טראבין כרטיס אדום ישיר ולאורך כמה חודשים כמעט ולא ראה דשא. בינואר עבר להפועל ירושלים, שם מצבו המקצועי השתפר, כששולב כמחליף ואף פתח בחלק מן המשחקים. טראבין שותף ב-15 משחקי ליגה בסך הכל וכבש שער אחד בלבד.

ליאל ספורטס
ספורטס שיחק העונה בשתי קבוצות – בחלק הראשון של העונה בהפועל פתח תקווה ובחלק השני בהפועל ירושלים, שירדה לליגה השלישית. בשתי הקבוצות, לא היה שחקן בולט, אך רשם בכל אחת מהן 13 הופעות, מרביתן כשחקן מחליף.


רן רובין
בדומה לעמית ביטון, רובין החל את העונה כשחקן הסגל הרחב בהפועל באר שבע. כתוצאה מכך, שיחק רק בגביע הטוטו ובמשחק גביע המדינה מול מכבי צור שלום. בינואר עבר להפועל ירושלים. בירושלים רשם 13 הופעות ליגה, מרביתן בהרכב, אבל לא הצליח להושיע את הקבוצה שנשרה לליגה השלישית.


רז רחמים
בנו של מנכ"ל הקבוצה, אסי רחמים, התחיל את העונה בהפועל פתח תקווה, החלטה שהתבררה כשגוייה. יחד עם ספורטס וחביביאן, מיעט לעמוד בין הקורות. רשם 2 הופעות בלבד בגביע הטוטו. בינואר ירד עד לליגה השלישית, בנסיון לעזור לרובי שפירא חיפה לעלות ליגה. רחמים תפס את אפודת השוער הראשון באופן קבוע, אבל המשימה לא צלחה, כשרובי שפירא הפסידה בגמר ליגה א' צפון לעירוני טבריה ותאלץ לחפש את העלייה בעונה הבאה. בחיפה ישמחו לראות את רחמים ממשיך בקבוצה בעונה הבאה, אבל בבאר שבע מקווים לקלוט אותו בקבוצה בליגה גבוהה יותר.


*נציין גם את לוסיו, שאמנם לא צעיר, אך גם היה חלק ממערך המושאלים של הקבוצה. כזכור, לוסיו הוחתם בקיץ והיה אמור להיות חלק מרוטציית החלוצים של הקבוצה. למרות הופעה נפלאה בסן סירו מול אינטר ויכולת טובה שהראה במשחקי הליגה, הוחלט בקבוצה להשאילו למ.ס אשדוד בינואר. באשדוד בלט פחות מאשר בהפועל באר שבע, וכבש 2 שערים בלבד במסגרת גביע המדינה.


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('4b0c51a6-9d2a-4d4b-a526-158104e170c2','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה