יש לכם תוכניות לסוף השבוע? פעילויות לילדים בבאר שבע והדרום

$(function(){setImageBanner('ad891caf-ef02-4c05-959f-e9d7961272ac','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם הילדים בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

סוף השבוע הקרוב יספק לכם מגוון פעילויות ואטרקציות מיוחדות, לחגוג את ט"ו באב והירח המלא, ליהנות מפסטיבלים והופעות לקיץ ועוד מגוון סיורים והרבה כיף. אז קחו את הילדים לאחת מהפעילויות לאורך הסופ"ש ובלו יחד כדי להמשיך וליהנות מהחופש הגדול!

"קסם המדבר – החוויה הבדואית בנגב"

הרשות לפיתוח הנגב ומשרד החקלאות ופיתוח הכפר מזמינים את הקהל הרחב לאירועי הקיץ של "קסם המדבר" - סיורי שקיעה, "אוהל בריחה" בדואי, סיורי גששות ליליים, אירוח בדואי מסורתי ופעילויות לכל המשפחה. ביום חמישי הקרוב תוכלו ליהנות מסיור גששיות ואוהל בריחה ביער להב ג'ו אלון. הגששות היא חלק חשוב מאורח חייו של הבדואי המסורתי המסייעת להישרדותו בטבע וכוללת, בין היתר, התמצאות בשטח וזיהוי עקבות של בעלי חיים ושל בני אדם. כמו המסורת הבדואית העתיקה, כך גם הגששות הולכת ונעלמת מאופייה של התרבות הבדואית. מדריכי המוזיאון לתרבות הבדואים בג'ו אלון יכירו לכם את התרבות והמסורת הבדואית באופן שלא הכרתם עד כה ויכניסו אתכם לנבכי סודות הגששות הבדואית. בסדנה חווייתית לכל המשפחה שלא תשכחו, עם תה מתוק וקפה מר והרבה סיפורי מסורת מרתקים לאור שקיעה. במסגרת הפעילות מכינים לכם בגו' אלון הפתעה מיוחדת – "אוהל בריחה" במסגרתו יתקיימו פעילויות אינטראקטיביות – באוהל. הכניסה בתשלום ומספר המקומות מוגבל.

מתי: יום חמישי ה-26/07/18, 18:00

איפה: רחבת הכניסה למרכז ג'ו אלון

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים: בדף הפייסבוק: קסם המדבר – החוויה הבדואית בנגב

 סיורי גששות ביער להב. צילום אמנון גוטמן

חמישי ברובע האמנים בערד הופעה אקוסטית של קורין אלאל.

חגיגה של מוזיקה, אמנות ובירה ברובע האמנים בערד עם טרנטה גרוב מאשין, אמן כלי ההקשה זיו איתן, ערב פוטארי סלאם וקורין אלאל בהופעה לט"ו באב. רובע האמנים בערד הינו פנינת תרבות ובילוי הכוללת סדנאות אמנים מגוונות. בימי חמישי של חודש יולי החל מהשעה 18:30 יתעורר רובע האמנים בערד לערבים שבועיים של חגיגת אמנות ותרבות אל תוך הלילה. בתוך ההאנגרים, בחצרות וברחבי טיילת הרובע יתקיימו פעילויות לכל המשפחה, מופעים לצעירים, דוכני אמנות מקומיים ותערוכות. בשעת השקיעה (18:30) יתקיימו אירועים לכל המשפחה - קרקס קש"ת, אנסמבל תאטרון פריזמה, מופע מחול רחוב של סטודנטים ממסלול כוריאוגרפיה בספיר בהנחיית ליאת דרור וניר בן גל, הופעת חימום מקומית (20:00), ובהמשך הרכבים ישראליים מובילים.

במקביל לכל אלה יתקיימו יריד אמנים מקומיים, סדנאות לילדים ותחנות של שבט הצופים המקומי, שיעשו לכולם ערבים קסומים ומרתקים לאורך הקיץ. כל אלה על רקע גלריית הרחוב מרהיבת העין של ציירי רחוב מכל העולם שהגיעו לערב בקיץ שעבר.

מתי: יום חמישי ה-26/07/18, החל מ-18:30

איפה: רובע האמנים בערד

לפרטים נוספים והרשמה או חפשו בפייסבוק: "gonegev".

 חמישי ברובע 26.7

ההצגה 'טרופותי' בפסטיבל הפרינג'

הצגה מיוחדת לילדים במסגרת אירועי פרטיבל הפרינג' הבינלאומי בעיר העתיקה. ביום חמישי בערב תוכלו להגיע עם הילדים וליהנות מההצגה 'טורופותי'. עכבר מתהלך לו ביער ומחפש אגוז לאכול. בדרך הוא פוגש, בזה אחר זה, שועל, ינשוף ונחש המבקשים לטרוף אותו, אך העכבר מלא התושייה מזהיר אותם שתיכף יגיע למקום חבר שלו, טרופותי, שהוא מפלצת גדולה ורעבה. החיות נבהלות ומניחות לעכבר לנפשו. העכבר ממשיך בדרכו, ולתדהמתו הוא נתקל לפתע ביציר דמיונו הרעב... בטרופותי עצמו! מה ייעשה העכבר? האם ייטרף? האם יינצל? זהו סיפור על התמודדות עם פחד, ועל גילויים של תושייה, אומץ ונועזות יוצאי דופן המסתתרים בכל אחד מאיתנו.

מתי: יום חמישי ה-26/07/18, 17:30

איפה: מרכז הצעירים

סדנאות יוגה וחדר בריחה בצריף בן-גוריון בשדה בוקר

הקיץ מחכות לכם פעילויות מיוחדות בשדה בוקר: תרגול יוגה משפחתי אל מול נופי המדבר וחשיפת אוצר היסטורי באמצעות פתרון חידות ופיצוח מנעולים.

תרגול יוגה משפחתי

הבריזה הנעימה של תחילת הערב, והשמש שיורדת אט אט אל מול נופי המדבר, זו התפאורה המושלמת לתרגול יוגה קליל, שבו ממש ניתן לדמיין לרגע גם את בן-גוריון מתרגל במזרון ליד. מדריכי יוגה מקצועיים יראו לכם תרגילים רבים שאפשר לתרגל באתר.

מתי: יום חמישי ה-26/07/18, 17:30-19:30

חדר הסודות של בן-גוריון | חדר בריחה

אתם מוזמנים להיכנס לחדר הסודות של בן-גוריון ולנסות לגלות מחדש דברים שהחביא ראש הממשלה הראשון של ישראל.  בחדר הבנוי כחדר בריחה מחכים לכם חומרים מתקופת הקמת המדינה: מסמכים, מכתבים, תמונות והקלטות הקשורות בימיה הראשונים של המדינה ובבן-גוריון עצמו. תצטרכו לענות על חידות, לפתוח מנעולים, ולשתף פעולה עד למציאת תיבת אוצר ופיענוח החידה האחרונה. לאחר פיצוח הקוד האחרון בחדר תגלו אוצר היסטורי מרגש.

מתי: יום שישי ה-27/07/18, 11:00; 12:00; 13:00

איפה: צריף בן גוריון, שדה בוקר

פרטים נוספים והרשמה: במייל או בטלפון 08-6560469

יוגה שדה בוקר- צילום חנן אפשטיין

חוגגים אהבה במתחם הקטר 70414

ערב משפחתי בסימן אחווה, שיתוף ואהבה לרגל ט"ו באב בשיוף החברה להגנת הטבע. הכניסה למתחם חופשית! בתכנית: הפעלה ויצירה לילדים בנושא אהבה וטבע,  שעת סיפור "הזחל הרעב" - סיפור מומחז (בשעות 18:30, 19:15, 20:00) - בעלות סמלית של 10 ש"ח לילד (מעל גיל שנתיים), מבוגר ללא עלות. פינת המשחקים- משחקי לוח בנושאי סביבה (לגילאי 6-12),  מעגל שיח- לקהל הבוגר בנושא "יש גם אהבת חינם" (בשעה 20:00),  מופע "ספרי איילת אהבים" - מופע שירי אהבה בהשראת התנ"ך: שירים עבריים, ניגון פיוט ובהשתתפות הקהל.  גיטרה ושירה- דביר אור, חליל צד והנחיה- הרבה מירה חובב.

בנוסף מבקרי הפעילות יוכלו ליהנות ממייצגי המתחם - מיני מוזיאון אינטראקטיבי, קרון טרקלין אותנטי והתערוכה לתולדות העיר באר- שבע של האוצר גואל דרורי הממוקמת בגלריה שבבית הנתיבות.

מתי: יום חמישי ה-26/07/18, החל מ-18:30

איפה: דוד טוביהו 65

פרטים נוספים: 08-623-4613

 מתחם הקטר צילום באדיבות מישל אמזלג

שישי בעתיקה

בכל יום שישי בחודשים הקרובים, עיריית באר שבע מזמינה אתכם לסיורים מודרכים ומופעים מוזיקליים בעיר העתיקה. במהלך חודש יולי אתם מוזמנים לסיורי משפחות תיאטרליים בעיר העתיקה בבאר שבע.

סיורי המשפחות יתחילו בסיור מודרך במרכז מבקרים בינלאומי באר אברהם, שהינו אתר תיירותי - מורשתי ייחודי, המספר את סיפורו המקראי של אברהם אבינו ובאר המים העתיקה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. באתר תכנים חווייתיים וסרט תלת ממד מרהיב. משם יצאו המשפחות במיניבוסים לסיור בין מוקדי התיירות הבולטים בעיר העתיקה וישמעו על אטרקציות התיירות הרבות שיש לעיר העתיקה להציע לקהל המשפחות. הסיור המודרך יעבור במרכז המבקרים השער לנגב, המיועד לכל הגילאים, משפחות ותיירים כאחד המציג באמצעות מיצגים טכנולוגיים מגוונים את מסע התפתחותו ועוצמתו של הנגב כיום עם פנים אל ההיסטוריה והעתיד.

בנוסף, בכל שישי יהיו גם שישי מוזיקלי ברחוב קק"ל ושוק מדרחוב בעיר העתיקה. שם יתקיימו הופעות חיות של הרכבים מוזיקליים מקומיים ואמנים ישראליים. תוכלו ליהנות מסגנונות מוזיקה שונים בכל שבוע, שינעימו את הבילוי בעיר העתיקה.

מתי: יום שישי ה-27/07/18, סיור ב9:00, שישי מוזיקלי בין 10:00-13:00

איפה: סיור ברחבת מרכז המבקרים באר אברהם, מופע מוזיקלי ברחוב קק"ל

לפרטים נוספים ולהרשמה או 08-6464980

שישי בעתיקה הרכבים מוזיקליים מקומיים. צילום: דיאגו מטילברג

סיור לילי ביד מרדכי

חוויה קיבוצית מתוקה בלילה בחודשי יולי אוגוסט! כשהערב יורד והטמפרטורות צונחות מוזמנים המבקרים לחוויה לילית קיבוצית קסומה:  סיור אישי בקבוצה של עד 25 משתתפים במרכז המבקרים של קיבוץ יד מרדכי. דבוראי מנוסה יפתח לפניכם (מבעד לקיר זכוכית) כוורת וידגים כיצד פועלות הדבורים בכוורת. בפעילות יסביר הדבוראי על האופן בו הדבורים מייצרות דבש ועל חשיבותן לטבע. בנוסף הילדים יכינו נרות מדונג אמיתי וטעימת דבש ישר מהכוורת.

לאחר הביקור בבית הדבש, תמשיכו בטרקטור הקיבוצי לסיור בין ענפי המשק השונים, הפרדסים, המכוורת החקלאית, בית האריזה ועוד.  הטרקטור יעצור לכם ברפת הקיבוץ, שם תצפו בתהליך חליבת הפרות. לאחר מכן אתם מוזמנים לגבעת הקרב המסמלת את ניצחונם של חברי הקיבוץ ולוחמי הפלמ"ח על המצרים ב-48'. שם תתכבדו בתה חם ותשמעו את סיפורו של קיבוץ יד מרדכי, הקרב על הגנת הבית לפני 70 שנים במלחמת העצמאות והחיים היום בגבולה הדרומי של המדינה. הפעילות כרוכה בתשלום והרשמה מראש.

מתי: יום חמישי ה-26/07/18 החל מ-17:00

איפה: קיבוץ יד מרכדי

פרטים נוספים: 052-3923104 או 08-6720559

תיירות ביד מרדכי. צילום: יחצ

כייפארק קייצי בפארק החייל האוסטרלי

כמידי שנה תקיים עיריית באר-שבע בימי חמישי בחודשים יולי-אוגוסט, מגוון פעילויות ושלל אטרקציות חינם בפארק החייל האוסטרלי. והפעם, ט"ו באב בפארק - חוגגים אהבה עם שלל פעילויות ואטרקציות, ביניהן: קריוקי שירי אהבה, אמן בלוני צורות, צייר דיוקנאות, עמדות קעקועי גוף וצמות, עמדת צילום על מגנטים

מתי: יום חמישי ה-26/07/18, 16:30-19:30

איפה: רחוב אבא אחימאיר 43, באר שבע

פרטים נוספים: 08-610-9275

פארק החייל האוסטרלי - פייסבוק

סיורים ליליים בנגב ZOO

מה עושות השועלות בלילות, למה לינשופים יש עיניים גדולות ולמה העקרבים זוהרים באור אולטרה סגול?? בואו לגלות את כל התשובות בסיורים הליליים של נגב zoo  במהלך החופש הגדול! 
הצטרפו להרפתקה יוצאת דופן בה תכירו יחד את חיי הלילה של הטבע המדברי הפראי. הסיור מתקיים בכל יום חמישי ביולי-אוגוסט. מספר המקומות מוגבל, יש להירשם מראש.

חוץ מזה, תוכלו להגיע ליהנות בנגב zoo גם במהלך סוף השבוע לחוויה שתגרום לכם ולילדים להרגיש הכי קרוב לטבע שיכול להיות. בחודשי יולי אוגוסט, מלווים נכנסים בחינם! מהרו להגיע.

מתי: יום חמישי, ה-26.07.18, 20:30-22:30. יום שישי 27/07/18 09:00-1400, יום שבת 28/07/18 09:00-16:00.

איפה: גן החיות נגב zoo

פרטים נוספים: 08-6414777

סיורי לילה נגב זו

הדרכות מומחזות בגן לאומי שבטה

במהלך חודשי הקיץ (יולי, אוגוסט) בכל יום חמישי אתם מוזמנים לגלות את סוד חייהם והיעלמותם של יושבי שבטה ולחזור בזמן 1600 שנה בישוב הנבטי הביזנטי. זהו סיור תיאטרלי עם עששיות בשעת בין ערביים בסימטאות שבטה העתיקה, חוויה לילית מיוחדת לכל המשפחה! מותנה בהרשמה ותשלום מראש.

מתי: יום חמישי ה-26/07/18 ויום שישי ה-27/07/18

איפה: גן לאומי שבטה

פרטים נוספים:  3639*

 שבטה- צילום דורון ניסים

ירח מאוהב בט"ו באב במצפה רמון- לכל המשפחה!

השנה ליקוי הירח חל בערב ט”ו באב. מדובר בתופעה שמימית ומופלאה של ליקוי ירח המתרחשת ונגלית פעם  ב-20 שנה. השנה יימשך הליקוי המלא לזמן ממושך במיוחד ויארך שעתיים. לרגל המאורע יתקיים ערב עם מגוון פעילויות ייחודיות במכתש רמון. מצפה רמון מתהדר בשמים זרועי כוכבים ובסביבה לילית טבעית ובלתי מופרת, מה שמבטיח לכם מראות יוצאי דופן וראות נקייה של כוכבים ותופעות טבע. כל הפעילויות בערב זה יעסקו סביב נושא ליקוי הירח.

באירוע יתקיימו 6 מוקדי פעילות מרדת החשיכה ועד אחר חצות: חוות האלפקות, כרמי הר הנגב, צל מדבר, נועם במדבר, חאן לב מדבר ותצפית שטח המונית.

מתי: יום שישי ה-27/07/18, מרדת החשיכה ועד אחרי חצות

איפה: מכתש רמון

פרטים נוספים: 073-782-3118 

טיול מכתש רמון- צילום שיר פרסר

הופעה לילדים בקניון עזריאלי הנגב ו'עזריאלי קידס'!

בקניון עזריאלי הנגב מציעים לכם הופעות מיוחדות במיוחד לילדים כדי לפתוח את סוף השבוע בכיף. אנחנו אוהבים להתחיל את הסופ"ש כבר היום, ביום חמישי. לכן, אתם מוזמנים להופעה של לוגי הקוסם! בואו עם הילדים ליהנות מחוויות מפתיעות וקסמים שישאירו אתכם פעורי פה.

בנוסף, תוכלו להגיע לאורך כל חודשי יולי אוגוסט ל"עזריאלי קידס", ג'ימבורי גדול וחווייתי עם המון מתקנים, בריכת כדורים ענקית ועוד מלא הפתעות, וגם למתחם סדנאות יצירה בקומה השנייה. הכניסה חופשית.

מתי: ההופעה: יום חמישי, ה-26/07/18, 17:30.

עזריאלי קידס: יום חמישי, ה-26/07/18, 11:00-19:00, יום שישי ה-27/07/18 בין 10:00-14:00 ומוצאי שבת מצאת השבת עד השעה 22:00.

איפה: צומת אלי כהן

לפרטים נוספים

עזריאלי הנגב

חדר בריחה בפארק קרסו למדע!

פארק קרסו למדע מזמין אתכם בפעם הראשונה לחדר חידות אינטראקטיבי בכל יום חמישי בחודשי יולי-אוגוסט! במסגרת הפעילות, עליכם לשתף פעולה בפתרון מספר חידות שיובילו אתכם לקבלת הקוד שיוציא אתכם מהחושך אל האור. בואו לקחת חלק בפעילות ראשונה מסוגה שכולה אתגרים בין אור לחושך, שיקבעו האם תהיו אתם אלו שיגיעו בזמן הקצר ביותר אל הקוד שבקצה המנהרה! הפעילות מתאימה לילדים מגיל 6 ומעלה. מעבר לכך, כמובן שתוכלו ליהנות משלל הפעילויות בפארק, ביניהן תערוכת הממותה האחרונה, יריד הכנת גלידה ועוד.

מתי: יום חמישי, ה-26.07.18, בשעות 17:00, 18:00, 19:00

איפה: פארק קרסו למדע

פרטים נוספים:  08-625-2600

'שבת במועדון הילדים' בישפרו פלאנט

בכל יום שבת, מוזמנים הילדים יחד עם ההורים ליהנות ממגוון הופעות והפעלות לילדים ולכל המשפחה. מועדון הילדים של ישפרו פלאנט מציע הטבות מיוחדת לילדים לאחר הרשמה מוקדמת באתר האינטרנט של המתחם. ביום שבת הקרוב תהיה הופעה של שי ואופיר! הן יגיעו לעשות לכולם קיץ חם עם מופע מהנה ומצחיק לכל המשפחה.

מתי: יום שבת, ה-28/07/18, החל מהשעה 12:00.

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים: 08-9172982

ישפרו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('cf38c54d-eb3e-4629-845b-a8b64798dbad','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה