מיגל וטניה ויטור בראיון מיוחד לאתר של הפועל ב"ש: "החיבור שאנחנו מרגישים הוא הדבר הטוב ביותר"

$(function(){setImageBanner('cf18da13-2437-4e63-bd86-98dea23b065e','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

לאחר הארכת החוזה, התיישבו משפחת ויטור לראיון מיוחד לאתר הקבוצה. במסגרת הראיון, סיפרו מיגל וטניה על ההתאקלמות בישראל, על האהבה מהקהל לבלם הנפלא וגם - מהי התוכנית האהובה בטלוויזיה על המשפחה הנפלאה?

כבר מזמן חלק בלתי נפרד מהעיר והמדינה, משפחת ויטור. קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבע
משפחת ויטור היא כבר מזמן חלק בלתי נפרד מהעיר באר שבע. בעוד האבא הוא הקפטן הבלתי מעורער של המועדון, אם המשפחה - טניה, הראתה כי החיבור לארץ הוא שונה לגמרי וכיאה לכך, פועלת אשת השחקן רבות לטובת הסברה למדינת ישראל. 

ובתוך כך, החליטו בהפועל ב"ש לערוך ראיון מיוחד עם משפחת ויטור, אשר פורסם ברשתות החברתיות של המועדון. במסגרת הראיון, משפחתו של מיגל דיברה על ההתאקלמות בארץ, החוויות הראשונות בבאר שבע ועל הדברים האהובים עליהם בישראל. 
חלק מהראיון שנערך עם משפחת ויטור (הראיון המלא בסוף הכתבה):
 
ספרו לנו על ההגעה לישראל?
מיגל: "החודשים הראשונים לא היו קלים. היו לנו קשיים במציאת בית. עבור הבנות, ההתחלה במסגרת החינוכית הייתה קשה. הן לא דיברו את השפה. כשלקחנו את הילדות מהגן ושאלנו אותן: "איך עבר היום? שיחקתן הרבה?". הן ענו: "שיחקנו לבד, כי לא דיברנו עם אף אחד". כאבא, אתה מרגיש את הדברים האלה בלב. זה היה קשה ברגעים הראשונים. אחרי כמה חודשים, הכול הפך להיות מושלם. התאקלמנו בצורה טובה מאוד".
טניה: "זה היה קשה. לא הכרנו את המדינה והרבה דברים בקשר אלייה. הכול היה מאוד חדש. התחלנו לחפש, גם באינטרנט, וזה הפך להיות טוב יותר. העיר באר שבע הייתה שונה כשהגענו. היום יש בעיר הרבה מקומות חדשים לאכול בהם ולבלות עם הילדים. זו עיר שטוב לגור בה".
 
מהי החוויה הראשונה הזכורה לכם מישראל?
מיגל: "לפני שהעסקה נחתמה, הגענו לארץ כדי להתרשם מהמדינה ולראות איפה נגור. אני וטניה הגענו יחד, אך המזוודות לא הגיעו. התחלנו ברגל שמאל (צוחק). היינו כאן שלושה-ארבעה ימים ללא המזוודות. רק ביום האחרון, המזוודות הגיעו".
"סיפור מצחיק נוסף היה כאשר נכנסו לחנות בבאר שבע. זה היה בסוף השבוע והיא הייתה סגורה. חזרנו לשם בצהריי יום שבת כדי לקנות בגדים ודברים שאנחנו צריכים. בחנות, ראינו חייל עם כלי נשק. בשבילכם זה נורמלי, בשבילנו זו הייתה הפתעה גדולה. היינו עם הסוכן שלי וחשבנו "מה קורה כאן?". הסוכן שלי הלך לשוחח עם המוכר בחנות, והוא ענה: "אל תדאג, זה איש צבא. אתה יכול להרגיש בטוח. אם הוא כאן – שום דבר לא יקרה. אל תדאג, כאן זה נורמלי. זו הייתה התחלה מצחיקה וקצת מפתיעה".
 
האם ציפיתם להישאר בישראל כל כך הרבה זמן?
טניה: "בכנות, לא חשבנו שנישאר כל כך הרבה זמן. אחרי מספר חודשים, התחלנו להתחבר למדינה ובמיוחד לאזור הדרום. הבנות התאקלמו בצורה נהדרת. אני חייבת לציין שזה קרה בעקבות מפגש עם המורה הראשונה של לאורה ושמה בתי. היא עזרה לנו המון עם הבנות. הן החלו לדבר עברית בצורה טובה מאוד והחלו להתחבר לילדים אחרים".
 
מהו הדבר שאתם הכי אוהבים בישראל?
מיגל: "מזג האוויר מאוד נחמד. האנשים חמים. אנחנו מרגישים עם זה מאוד טוב. זה כמו בפורטוגל, גם שם האנשים חמים ואדיבים".
טניה: "האנשים עזרו לנו המון בכל הדברים שאנחנו צריכים. החיבור שאנחנו מרגישים הוא הדבר הטוב ביותר".
הבנות של משפחת ויטור, לאורה ולאונור, הוסיפו כי הן אוהבות את בית הספר ("הוא רק עד השעה 13:30"), את הים ואת מזג האוויר ("המון פעמים חם בישראל, בפורטוגל לא ממש").
 
מהו האוכל הישראלי האהוב עליכם?
לאורה: "חומוס".
לאונור: "פלאפל ושקשוקה".
טניה: "אני חייבת לומר שהאוכל הפורטוגלי הרבה יותר טוב (צוחקת). מתנצלת בפני כולם, אבל המטבח הפורטוגלי הרבה יותר טוב מהישראלי. זו האמת שלי. כאן האוכל מתובל מדיי בשבילנו. בפורטוגל יש לנו יותר מבחר. אנחנו אוכלים הרבה יותר דגים ומאכלי ים. אבל זה דג עם מלח. זה לא דג עם תבלינים, רוטב עגבניות והכל. כך אתה מרגיש את הטעם, את זה אנחנו אוהבים".
 
מיהם הזמרים הישראליים האהובים עליכם?
לאורה: "אני אוהבת את אנה זק, אגם בוחבוט ועומר אדם".
לאונור: "גם את נועה קירל".
טניה: "אנחנו שומעים הרבה מוסיקה ישראלית. הן משמיעות לנו הרבה. בכל פעם שאנחנו שומעים מוסיקה ישראלית, אנחנו אוהבים את זה".
מיגל: "אם להגיד את האמת (צוחק) אני לא יודע את השמות של הזמרים. אני כן מזהה את המוסיקה. אנחנו מאוד אוהבים את זה. הן משמיעות לנו את זה הרבה מאוד".
 
מהי סדרת הטלוויזיה הישראלית האהובה עליכם?
לאורה: "אני אוהבת את הסדרות "הישרדות", "נינג'ה ישראל" ו"לבד בבית".
לאונור: "אני אוהבת את הסדרות "זמר במסכה" ו'קופה ראשית'".
מיגל: "אנחנו רואים איתן את התוכנית "נינג'ה ישראל". הן אוהבות אותה. האמת היא שאנחנו מחוברים מהארץ לטלוויזיה הפורטוגלית, אז מבחינת טלוויזיה ישראלית, אני וטניה רואים רק כדורגל ו"נינג'ה ישראל". שאר הדברים שאני רואה הם מהטלוויזיה בפורטוגל.
טניה: "יש גם סדרות ישראליות בנטפליקס, כמו "פאודה", ואותן אנחנו גם רואים".
הראיון המלא עם המשפחה:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f8a8aa9d-2b5e-41eb-ab17-1db0ece2dfd6','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה