חולת סרטן בת 67 קיבלה דו"ח חנייה מקומם בדרכה לבדיקות בבית החולים



הזוי ובזוי: חולת סרטן בת 67 שהייתה בדרכה לבדיקות בסורוקה, חנתה את רכבה בחניית הנכים במתחם הבלוק. מפאת גילה ומחלתה, לא הצליחה לחנות בצורה מדויקת על פי על הסימון בכביש. באופן מפתיע ומקומם במיוחד, פקחית שעברה באזור החליטה לתת לה דו"ח, זאת על אף תו הנכה שברשותה. בנה מספר בריאיון לבאר שבע נט: "זה דוח מוזר לחלוטין. יש לי חברים שבפיקוח ואמרו שזה הזוי".

דו"ח חנייה

פעמים רבות תושבי באר שבע מעידים על אכיפה בררנית ונוקשה בכל הנוגע לחניות בעיר, אך המקרה הבא שהגיע לידיעתנו חצה כל גבול: תושבת העיר בת 67, חולת סרטן שהגיעה לבדיקה בבית החולים סורוקה, חנתה את רכבה במתחם הבלוק שממול מכיוון שלא מצאה חנייה בקרבת בית החולים. מכיוון שחנתה בחניית הנכים בצורה שאינה מדוייקת על פי סימוני הדרך, קיבלה דו"ח, זאת על אף שברשותה תו נכה. 

"זה נראה כמו התנכלות" מספר בנה בריאיון לבאר שבע נט. "הפקח החליט לתת לה דו"ח ורשם בהערות: למרות שזה רכב נכה אני נותן דו"ח. חשוב להדגיש שהיא הייתה בביקור בבית החולים בזמן הזה, זה דוח מוזר לחלוטין. יש לי חברים שבפיקוח ואמרו שזה הזוי".

"זו אכיפה בררנית, פקח שיצא מדעתו. אבל זה לא העניין, הדו"ח הזה כנראה יבוטל. מה שמקומם במיוחד זה הטרטור, הרבה אנשים ישלמו מאה שקל כדי לא להתעסק בטרטור הזה, ככה אתה נשבר מול הבירוקרטיה. זו חוצפה!" 

"אם אני לא הייתי כאן היא הייתה צריכה להתמודד עם זה לבד"

100 ש"ח אכן עשויים להיות הוצאה כבדה במיוחד עבור אנשים נכים, המתפרנסים מקצבאות ונאבקים לשרוד את החודש. מכאן עולה התהיה, מדוע להקשות כך דווקא על אדם שמוגדר כנכה? הרי ברור שמדובר באדם עם קשיים בריאותיים, במקרה זה, אישה שהתקשתה בביצוע החנייה בין היתר בעקבות מצבה הבריאותי איתו היא מתמודדת בלית ברירה. "הפקחים ידעו שזה רכב של נכה ולמרות הכל בחרו בעוד מאה שקל לקופת עיריית באר שבע" מוסיף בנה של החולה.

"בתכלס, אפשר לערער על זה, אבל בירוקרטיה לחולת סרטן בת 67 זה לא עניין של מה בכך. למה לטרטר בן אדם נכה? אם אני לא הייתי כאן היא הייתה צריכה להתמודד עם זה לבד, אולי אין לה מאה שקל? זה עלול להיגרר לחובות, ריביות ולהוצאה לפועל על מקרה כל כך מיותר. היום כדי לערער צריך לכתוב מיילים, לאנשים מבוגרים אין את היכולות האלה. חשוב שהמקרה הזה יגיע כמה שיותר רחוק".

קרדיט צילום: באדיבות המשפחה

מעיריית באר שבע נמסר בתגובה:

"בניגוד גמור לטענות שאינן במקומם, פעילות אגף הפיקוח העירוני נובעת מהסיבה לשמור על כללי החניה ובמיוחד לשמור על בטיחותם של הנהגים ומשתמשי הדרך.
נוצר מצב בו נהגים מחנים את כלי רכבם בניצב לשפת המדרכה- במקביל למדרכה וכתוצאה מכך ובניגוד לחוק ישנם נהגים החוסמים את נתיב הנסיעה היוצא ממתחם הנ"ל לכוון דרך מצדה.

לרשות בעלי הרכבים אשר קיבלו דוחות בגין עבירה זו, עומדת כמקובל האפשרות לפנות בבקשה לביטול הדוח וזה יועבר לבחינתו של התובע העירוני שבסמכותו בלבד לשקול את הדבר. יש לציין, כחלק מתהליך הפיתוח של אזור מרכז הנגב, הכשירה עיריית באר שבע שטחי חניה במקום לטובת הציבור- כאזורי חניה בתשלום. בקטע שממול לסופרפארם הנמצא בבניין החדש, הוסדרו תאי חניה במקביל למדרכה, כאשר בתחילתו הוסדרו שתי חניות לרכב הנושא תו חניה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה