פרסום ראשון: יוסי ניסן ירוץ שוב לראשות מועצת להבים



יוסי ניסן, ראש המועצה המקומית להבים אישר בשיחה עם מערכת באר שבע נט כי הוא בכוונתו לרוץ שוב לראשות המועצה. תפקיד שבו יסיים השנה קדנציה ראשונה.

ראש המועצה המקומית להבים, יוסי ניסן אישר כי הוא מתכוון לרוץ פעם נוספת לראשות המועצה. בשיחה עם באר שבע נט הוא אמר שמבחינתו זה "ברור" ונשמע כי הוא שמח ובטוח בהחלטה. זאת תהיה הקדנציה הראשונה של ניסן בתפקיד, לאחר שבבחירות הקודמות שהתרחשו ב-2018 זכה ב-63.4 אחוזים מהקולות מול היריב, כפיר מימון. בכך, ניסן הגשים את חלומו לכהן כראש המועצה לאחר שנים רבות כחבר באותה מועצה, כאשר את רובן העביר כראש סיעת האופוזיציה.

סביר להניח שירוץ פעם נוספת בראש סיעת "להבים שלנו", שבמסגרתה כבר רץ לראשות המועצה שלוש פעמים, ב-2003 וב-2013 כאשר הפסיד, בנוסף לבחירות האחרונות שבהם זכה. 

 ניסן (53) נשוי לאורלי ואב ל-3, הוא תושב להבים משנת 2002, חבר מועצה בלהבים  15 שנים ומוביל אותה כבר 5 שנים. את הצעד הראשון בפוליטיקה המקומית בלהבים, עשה זמן קצר לאחר שעבר ליישוב "בזמנו סיימתי את תפקיד יועץ שר התחבורה, וראיתי שבלהבים יש רק מתמודד אחד וחשבתי לעצמי שזה לא הגיוני. החלטתי להתמודד וזכיתי ב-33% מהקולות לראשות המועצה". למעשה, מאז 2003 משמש ניסן כחבר מועצת להבים.

יוסי ניסן. צילום: פייסבוק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה