פרסום ראשון: האקטיביסט והיזם יוסי כהן הכריז שירוץ לראשות עומר



בנוסף להיותו יזם מצליח בתחום הבנייה, יוסי כהן (47) הוא פעיל חברתי למען הנגב שמוביל מאבק להחזרת המשילות והביטחון באזור באר שבע והנגב. כעת נדמה שהחליט כהן לחפש דרך להשפיע על המערכת מבפנים והכריז – ארוץ לראשות של המועצה המקומית עומר

יוסי כהן שהכריז היום (חמישי) כי יגיש את מועמדותו לראשות מועצת עומר, הוא שם מוכר באזור באר שבע ועומר. גם בגלל חברת הבנייה וחברת האלומיניום המצליחות שהקים וכהונתו כיו"ר ועד ההורים בעומר. אבל גם בגלל שהצליח לדבריו "להעיר את ההנהגה הארצית לפעול למען הנגב" כשהוביל קמפיין שמימן מכספו הפרטי למען – תוכנית סדורה להצלת הנגב. זאת באמצעות שלטי ענק שכהן מימן מכספו הפרטי בבאר שבע בשלהי 2021, על אותו הקמפיין סיפר בראיון לבאר שבע נט בזמנו.

יוסי כהן. קרדיט: יח"צ

כהן הוביל באותו הקמפיין את הקול שקורא לפתרון בעיית המשילות דרך שיתוף פעולה עם התושבים הבדואים, קול שחלק מהתושבים כינו "השפוי". על כך אמר בזמנו: "כל הוועדים למיניהם, שמגיעים ומלהיטים את השטח, מבחינתי גורמים לנזק גדול יותר. הפתרון הוא בשיתוף בין שני הקבוצות, ולא בהוספת שמן למדורה".

אך המעבר לרשויות המקומיות לא בא בניגוד לטענותיו בקמפיין, גם אז טען כי: "אני מצפה מראשי הרשויות המקומית שיבואו ויגידו אנחנו מנהיגים, ואנחנו ניקח אחריות יש לנו את האומץ והתשוקה לחולל שינוי". לטענתו את הקו הזה מתכוון כהן להמשיך גם בתחום החינוך והקהילה ואיכות החיים, "עומר צריכה יוזמות חדשות לצאת מקופסה ולחשוב אחרת" אמר.

כעת יוסי כהן מכריז על הצעד הבא: "בימים הקרובים נסיים את התוכנית המקיפה ביותר שגובשה בביטחון ובחינוך לרשות מקומית ,תוך מענה לכל הבעיות ומקורות המימון להפעלתם. בהמשך החודש גם נסיים את התוכנית להחזרת הקהילתיות לקהילה בעומר, ויוזמות נוספות".

כהן גם מצהיר בלי פחד מדוע לדעתו הוא מתאים לכהן בראשות המועצה: "אני יזם, אני יודע להביא כסף. משרד הפנים מעודד יזמים להיכנס לפוליטיקה המקומית ומעודד ראשי ערים לעשות יוזמות, כי ככה בעצם היישוב יכול להתקדם ולהצליח. כיום אין יזמות ואין יוזמות בעומר, יש ארנונה ניקיון ופינוי אשפה ולא הרבה יותר מזה. בעצם היותי יזם במשך 30 שנה אני יודע להגיד אני הבן אדם הכי מתאים כרגע לנהל את היישוב, כי אני יודע לייצר יש מאין". לדעתו התושבים בעומר כרגע מחפשים: "יותר עשייה ופחות מעשייה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה