מועמד חדש לראשות מועצת מיתר: סער חרזי, מנהל התעשייה במועצה האזורית תמר



מועמד טרי במירוץ לראשות מועצה מקומית מיתר: סער חרזי, בן 47, תושב מיתר מזה עשור. חרזי למד הנדסה תעשייה וניהול, שירת כסא"ל בחיל התקשוב ובעל ניסיון רב במועצות מקומיות כמנהל תחום ההנדסה במועצה אזורית תמר. חרזי הכריז על מועמדותו לראשות מיתר בפוסט בפייסבוק, בו כתב: "הסיפור שלי התחיל כאן לפני יותר מעשור, כשבחרנו את מיתר להיות לנו כבית.
ראיתי מול עיני את המרחבים הפתוחים ונוף היערות הסובבים, נחשפתי לצביון הייחודי ולמסורות המבורכות, הרגשתי תחושה של קהילה אחת ומאוחדת וחינוך באווירה אחרת – כל מה שחלמתי עליו עבור המשפחה שלי והמשך ישיר לחוויית הילדות של מיטל, אשתי, שגדלה בישוב".

צילום אישי (ע"פ ס' 27א')

המירוץ המוניציפלי בנגב מתחיל להתחמם: סער חרזי (47), מהנדס תעשייה וניהול, סא"ל בחיל התקשוב וכיום מנהל תחום התעשייה במועצה האזורית תמר, הודיע כי יתמודד על ראשות מועצת מיתר, בה הוא מתגורר מזה עשור שנים. ''בשנה האחרונה נפגשתי עם עשרות תושבות ותושבים, מקשיב ולומד כדי לחדד את הצרכים באופן מעמיק, לרתום ולחבר את חברי הקבוצה שמצטרפים אליי למסע ובימים אלו אנו פועלים יחד לגיבוש תכנית רחבה ויסודית'', כתב היום חרזי.

סער חרזי החליט להגיש את מועמדותו לראשות מועצה מקומית מיתר בבחירות המוניציפליות הקרובות. הודעה זו מגיעה אחרי שנה סוערת במיוחד במועצה המקומית השקטה שכוללת תחתה את היישובים מיתר וכרמית. כאשר אי-הסכמות על מגוון נושאים ודיונים חריפים העיבו על כל ניסיון לייצר שיתוף פעולה בין חברי הקואליציה והאופוזיצה במועצה. כעת נותרת השאלה - האם סער חרזי יצליח להציב אלטרנטיבה משמעותית.

"ניסיון החיים לימד אותי שהאמת אינה ערך מוחלט. הסביבה משתנה וגם אנחנו, כך שבדרך אל המטרה חשוב מעת לעת לחשב את המסלול מחדש ולסלול דרך מותאמת לסיטואציה המתהווה. בעשור החולף מיתר גדלה והתפתחה, כרמית הצטרפה לקהילה, ישנה התפתחות מואצת ומבורכת באזור והמציאות משתנה לנגד עינינו – סיטואציה המחייבת חיזוק של תחושת הביטחון האישי תוך פיתוח מענים מותאמים למאפייני האוכלוסייה המגוונת לצד טיפוח המכנה המשותף", כתב חרזי בהכרזה על מועמדותו.
עוד הוסיף: "שמירה על האופי הכפרי של הישוב במקביל לפיתוח היבטי כלכלה, הנדסה ותחבורה, טיפוח הצעירים שלנו כהון האנושי האיכותי ביותר לצד מיצוב דור הוותיקים בלב העשייה וקידום תפישה חינוכית המונעת מערכיות וקהילתיות אך צועדת לקדמת החדשנות. אני מאמין שנוכל לפתח זאת באמצעות מנהיגות מחוברת ומחברת, קשובה ומשתפת שתמצב אותנו התושבים במרכז העשייה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה