האופוזיציונר הנצחי הודיע כי ירוץ שוב בבחירות הקרובות



איש העסקים משה ינאי, אשר עומד כעת בראש האופוזיציה בעיריית באר שבע - הודיע באופן רשמי כי הוא מתכוון שוב להתמודד בבחירות הקרובות. האם הפעם ישיג יותר ממנדט אחד?

משה ינאי. קרדיט - דיאגו מיטלברג

משה ינאי, ראש האופוזיציה הנוכחי בעיריית באר שבע - הודיע הבוקר (א') באופן רשמי כי הוא מתכוון להתמודד גם בבחירות הקרובות על מקום במועצת העיר. ינאי, שבבחירות הקודמות התמודד על ראשות העירייה והפסיד לרוביק דנילוביץ', מתכוון להמשיך בתפקידו הנוכחי.

ממטה הבחירות של ינאי נמסר: ''רשימת אור בראשותו של משה ינאי, הוקמה במטרה להציע לתושבי העיר דרך מוניציפלית אחרת, החורטת על דגלה יושרה, שקיפות, עוצמה ומאבק למען האינטרס הציבורי. ינאי (71), יליד ותושב העיר באר שבע, יזם ובעל עסקים מצליח, מחזיק בניסיון ניהולי עשיר ובשנים של עשייה ציבורית בתוך מועצת העיר''.

"העיר חשובה לי ואנשיה חשובים לי עוד יותר. בשנים האחרונות שמתי את טובתם של תושבי ותושבות באר שבע אל נגד עיניי, אני פועל במועצה למענם ולמען באר שבע טובה יותר" אומר ינאי. מזה 15 שנים (משך שלוש קדנציות), לקח ינאי חלק בפעילות הפוליטית בעיר, ובקדנציה הנוכחית הוא משמש כאופוזיציה יחידה במועצה. בימים אלה בונה ינאי את הרשימה שבראשה יעמוד. "כיליד השכונות הוותיקות וכאיש עסקים שניהל את עסקיו בשכונה ג', אני חורט על דגלי לפעול ולעבוד למען עסקים קטנים ובינוניים בעיר. כבר שנים שאני בעשייה הציבורית והדבר החשוב לי ביותר הוא העזרה לאזרח אל מול הבירוקרטיה הקשה. אני זמין לתושבי ותושבות העיר, קשוב להתמודדויות שלהם ונחוש לעזור ולטפל בכל אחד מהם".  אומר ינאי.

בימים אלה ינאי פותח את המטה שלו לקהל הרחב. המטה ממוקם בדרך השלום 67 בשכונה ג', השכונה בה גדל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה