מועמד חדש טוען לכתר במועצת להבים



מהנדס המועצה לשעבר וסמנכ"ל בחברת שיכון ובינוי נכנס לזירה הפוליטית ומתמודד על ראשות המועצה המקומית להבים

אלעד ארזי. קרדיט עדן זמר

אלעד ארזי, תושב להבים, הכריז הערב (חמישי, 6.7.23) על פתיחת קמפיין הבחירות, ומסמן את המטרה: ראשות מועצת להבים. ארזי, בן 41, נשוי ואב לשלושה. גדל בישוב, התחנך במוסדות החינוך והיה חניך ומדריך בשבט "נופר" של תנועת הצופים. ארזי שירת כלוחם ביחידה ללוחמה בטרור וכקצין והשתחרר לאחר מלחמת לבנון השנייה. לימודיו האקדמיים היו באוניברסיטת בן גוריון בהנדסת בניין ובמהלך השנים צבר ניסיון עשיר ביזמות בתחום הבנייה וכמהנדס ראשי של חברת בנייה.

"לתושבות ותושבי להבים מגיע יותר!" אומר ארזי ומציג חזון ומטרות בתחומים רבים: "שירות ברמה גבוהה לכל גיל, פיתוח והרחבת השירות לתושב בהתאם לצמיחת היישוב, מתן דגש מיוחד לביטחון האישי ולרכוש בכל שעות היממה, הרחבת שירותי החינוך הפורמלי והמענה הקהילתי והחברתי, פיתוח תשתיות ביישוב ופיתוח עסקי חדשני שיאפשר עצמאות כלכלית ואיתנות בעתיד. מגיע כולנו ניהול מועצה עם חשיבה ותכנון צופה פני עתיד וניהול מיטבי, עם דגש על רוח היישוב שלנו - ציונות, ערכיות, חיבור לשורשים, ועידוד תרומה לחברה ולמדינה".

בין השנים 2019-2022 שימש מהנדס מועצת להבים ומהנדס הוועדה המקומית לתכנון ובנייה והוביל מספר פרויקטים משמעותיים במועצה, ביניהם ליווי הקמת שכונת שרונית והובלת את שינוי מדיניות הבנייה בשכונה. בנוסף יזם את פרויקט הפאנלים הסולריים על גגות המבנים הציבוריים בישוב, ליווה מקצועית את הקמת מרכז הצעירים – באזז, הוביל את מהפיכת המיחזור, את האצת תהליך מתן היתרי בניה ועוד. כן, שימש בהתנדבות יו"ר הנהלת המתנ"ס. בחודש דצמבר האחרון מונה לתפקיד סמנכ"ל בחברת שיכון ובינוי ואמון על העברת קריית התקשוב של צה"ל לנגב.

אלעד ארזי: "ההחלטה להתמודד לראשות המועצה, הגיעה לאחר מחשבה מעמיקה ומתוך הבנה שמגיע לנו יותר. לכולנו מגיע שינוי אמיתי על מנת להוביל את הישוב שלנו למקום טוב יותר – בחינוך, בביטחון האישי, בתחומי תרבות ופנאי, בתשתיות ובפיתוח העסקי וכלכלי של הישוב. להבים ראויה לראש מועצה שיגדיר חזון, יציב יעדים, יתכנן ויוציא אל הפועל יעדים אלו, בשיתוף תושבים ותושבות. יחד עם התושבות והתושבים נצליח להשפיע על עתיד היישוב."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה