מדוע הנשים החזקות במיתר החליטו לשנות כיוון?



ג'ולי קייט ושרה אברהמי סולומון, מהנשים החזקות והמוכרות במיתר, החליטו לשנות כיוון ולהביע תמיכתן בראש המועצה המכהן אבנר בן גרא לקראת הבחירות "לא אהבנו את הדרך בה נהגו מתמודדים אחרים"

חודשיים בלבד נותרו עד לבחירות לרשויות המקומיות, המתמודדים מקיימים חוגי בית ומציגים גם את חבריהם ברשימה. במיתר היה לאחרונה שינוי מפתיע. שתיים מהנשים החזקות במיתר - ג'ולי קייט, ושרה אברהמי סולומון, שהביעו בעבר תמיכה במתמודד אחר לראשות, החליטו להביע את תמיכתן באבנר בן גרא. קייט אף דורגה כמס' 2 ברשימתו של בן גרא.

בשיחה עם שרה אברהמי סולומון, אשת חינוך ופעילה פוליטית מוכרת המשמשת גם כרכזת מחוז דרום של מפלגת העבודה, היא מסבירה על המהלך "החלטנו לשנות כיוון. דיברנו בינינו ולא אהבנו את האופן בו הוא מתנהל עם הצוות" אמרה על מתמודד אחר לראשות, בו הביעו תמיכה בעבר הלא רחוק.

"לא אהבנו את הדרך בה נהגו מתמודדים אחרים. החלטנו לשנות כיוון". מימין לשמאל: ג'ולי קייט, אבנר בן גרא, שרה אברהמי סולומון. צילום: פרטי

מדוע החלטתן להמשיך את הדרך עם אבנר בן גרא?

"אני ואבנר אמנם ממחנות שונים, הוא מהליכוד ואני ממפלגת העבודה, אבל יש לנו מטרות משותפות. כדי להגשים מטרות צריך לחזק את המפלגות הגדולות שזה הליכוד והעבודה. במהלך הקדנציה שלו אבנר עשה המון, בנה בית ספר תיכון, בנה בית תרבות, חיזק את תנועות הנוער. מבחינתנו אבנר זוכה בקדנציה, ואיתו יהיה אפשר להגשים את השאיפות המשותפות שלנו. רצות איתו קדימה".

מה הכוונה שברצונכן לחזק את מיתר והנגב?

"במיתר אנחנו מסתכלים על טובת היישוב. צריך להיות דגש על התחדשות, העלינו רעיונות כמו חוות סוסים, בית קברות לחתולים וכלבים, פאב לצעירים שיש לנו לא מעט ביישוב. צריך לדאוג גם לתעסוקה של הצעירים שלנו ולהביא עוד מוקדים אל הנגב. חשוב מאוד גם לחזק את הקשר מול האוכלוסייה הבדואית אחרי שנים של הזנחה וחוסר פיקוח. תחשבו כמה צעירים יוכלו ללמוד במכללה או בשלוחה אוניברסיטאית בערד למשל. חשוב שנפעל עכשיו למען עתיד הנגב".

שרה אברהמי סולומון עם אבנר בן גרא "פועלים למען מטרות משותפות". צילום: פרטי

בעניין הנגב הוסיפה "אנחנו צריכים להיות מוקד לעלייה לרגל. כמו שאמרתי לי ולאבנר מטרות משותפות, לפתח ולחזק את ההתיישבות בנגב. מיתר יושבת על צומת בין אום אל חיראן לעמונה. לנו כמועצה יש משמעות מאוד רחבה על איך תופסים את הנגב. וכדי לחזק את הנגב צריך לעבוד יחד. יש לנו את ההון האנושי כדי לעשות זאת, ויחד נצליח".

לפעול יחד לחיזוק הנגב. ג'ולי קייט ושרה אברהמי סולומון עם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ'. צילום: פרטי

שישה ימים בלבד נותרו לסיום סקר הבחירות של "באר שבע נט" במיתר, על ראשות מיתר מתמודדים ארבעה: שמעון פרץ, חדווה שקד, שמעון מזוז, ואבנר בן גרא. עוד לא הצבעתם?

 

צילום רחפן: אבי קלבו. צילום מתמודדים: פרטי ויח"צ 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה