אותרו שתי חולות קורונה חדשות - עובדות מבית משפט השלום בבאר שבע



לפני זמן קצר נודע כי בהמשך לפרסומים אודות חולת קורונה אשר מועסקת בבית משפט השלום בבאר שבע, אותרו שתי חולות חדשות המועסקות בבית המשפט אף הן

צילום: shutterstock אילוסטרציה

מוקדם יום היום דיווחנו לכם בבאר שבע נט, כי משרד הבריאות הודיע על מספר חולים מרחבי הארץ בניהם חולה מאזור הדרום - עובדת בשירות בתי המשפט. כעת פורסם כי שתי עובדות נוספות נמצאו חולות, כאשר החקירות האפידמילוגיות ממשיכות. 

עם פרסומן נביא לידיעתכם את כלל המקומות בהם היו השתיים. 

כפי שהודיעו לפני זמן קצר מדוברות הרשות השופטת: "הרשות השופטת מעדכנת על שתי עובדות נוספות מבית משפט השלום בבאר שבע שאובחנו היום כחולות קורונה. העובדות נתונות בבידוד מיום 17.3.20.

שתי החולות עובדות במדור פלילי-מעצרים. היום האחרון לעבודתן היה בתאריך 17.3.20.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כל העובדים והגורמים אשר באו במגע עם העובדות ונשלחו לבידוד.

החקירה האפדימיולוגית שעורך משרד הבריאות טרם הסתיימה. על הקהל אשר פקד את המדור עובר ליום 17.3.20 לעקוב אחר הנחיות משרד הבריאות ולפעול בהתאם.

בית משפט השלום בב"ש, כמו גם כל בתי המשפט, ממשיכים לפעול בהתאם להודעת מנהל בתי המשפט השופט ד"ר יגאל מרזל בדבר סדרי דין במצב חירום מיוחד והנחיות משרד הבריאות". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה