היה חשמל: 106 פגשו את 103 של ב"ש

$(function(){setImageBanner('1c29c015-5887-42ff-9ba8-1115490b725a','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

מנהלי מוקדי 106 של הרשויות המקומיות בדרום התארחו במרכז השירות 103 של חברת החשמל בבאר-שבע

 במסגרת הפעילות לשיתוף פעולה, תיאום והידוק הקשר – בשגרה ובחירום, התקיים במרכז השירות 103 של מחוז הדרום בבאר-שבע כנס בו השתתפו מנהלי מוקדי הרשויות המקומיות (מוקדי 106) במרחב הדרום. מחברת החשמל השתתפו מנהלי נפת באר שבע ומנהלי מרכז השירות 103 של מחוז הדרום ומנהלים מהנפה וממרכז השירות.

בכנס השתתפו מנהלי מוקדי 106 העירוניים של באר שבע , ערד, ירוחם, רהט, חורה, מיתר, תל שבע, מרחבים, ערבה תיכונה, רמת הנגב.

חיים לוי, מנהל נפת באר-שבע, הדגיש את חשיבות השירות המקצועי והאיכותי של חברת החשמל ועובדיה לכל אחד מלקוחות החברה: "הלקוח הוא במרכז העשייה שלנו. הטיפול המקצועי, המהיר, האיכותי והאדיב מלווה כל אחד מהעובדים והמנהלים כל רגע. אנחנו ואתם- הרשויות המקומיות, מחויבים ואחראים למתן שירות לכל תושב ולמי שנמצא בתחומנו הגיאוגרפי- בכל רגע ובכל מזג אוויר. חשוב שנשתף פעולה ונפעל יחד, בשגרה ובחירום- למען לקוחותינו". הדגיש לוי. "במהלך 'צוק איתן' עבדנו בשיתוף פעולה מעולה עם הרשויות המקומיות כשציוותי חברת החשמל הוזנקו לשטח מיידית ותיקנו הפסקות חשמל שניגרמו מפגיעות הרקטות והטילים – כדי להחזיר את אספקת החשמל מהר ככל האפשר- גם בישובי עוטף עזה, גם בישובי הנגב 24/7. עשינו זאת מתוך תחושת שליחות, אכפתיות ודאגה ללקוחותינו" הדגיש לוי.

בהמשך סקר לוי בפני משתתפי הכנס את מערכת מבנה מערכת החשמל המרחב והסביר על המושגים הבסיסיים . כמו כן, הציג את הממשקים הקשורים ללקוחות והרשויות המקומיות: עבודות ופרויקט בהווה ובעתיד, הטיפול בתקלות ובהפסקות חשמל, סוגי העבודות והתיקונים בשטח ומשמעותם ללקוח, הציג את נושא גניבות החשמל והמתכת ומשמעותם ללקוח ואת נושאי הגביה, הטיפול בלקוח ועידכונו בעת חירום ושיגרה.

יששכר מקונן, מנהל מרכז השירות 103 של מחוז הדרום בחברת החשמל, ציין בדבריו כי מפגש זה הוא הכרחי וחיוני במטרה משותפת לתת שירות טוב יותר ללקוחות המשותפים לנו בשגרה ובחירום. " חשוב שאתם, מנהלי מוקדי המידע והשירות בכל ישוב וישוב תהיו בקשר עימנו – למען עדכון והעברת מידע דרככם לציבור תושבי הרשות שלכם. העברת מידע אמין, מהיר ומקצועי לציבור חשובה ביותר- ושיתוף הפעולה בימינו יסייע בכך מאוד. שיתוף הפעולה יסייע בכך שהתושבים יקבלו מענה מהיר יותר, רציף יותר ומעודכן יותר"

בדיון שהתקיים עם חברת סוכם שמוקדי 106 יקבלו דיווח שוטף על תקלות באספקת החשמל באזוריהם, בהודעות לנייד של מנהל המוקד ומנהלים נוספים וכן במשלוח דואר אלקטרוני למטה המוקד העירוני. הובהר כי קבלת מידע זמין מחברת החשמל יאפשר למוקדי 106 להעביר את המידע במערכות התקשורת שיש להם עם התושבים כגון פייסבוק, העברת מסרונים לתושבים, הודעות וואטסאפ על פי חלוקה גאוגרפית ובכך לסייע גם בהורדת עומס השיחות באופן משמעותי למרכז השירות 103, ובמתן שירות מהיר וטוב יותר ללקוח.  

מנהלי המוקדים ברכו על החשיבות והיוזמה של חברת החשמל למפגש זה והדגישו את חשיבותו וחיוניותו לפעילות השוטפת ולעיתות חירום.

באר שבע נט

באר שבע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('1260f4d3-1404-4bf1-85b7-b5cc170011e5','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה