עמידר מחדשת את קבלת הקהל

$(function(){setImageBanner('550ad30b-6851-41dc-a556-68be2202daf2','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

החל ממחר (שלישי, 19.5) חברת עמידר תחדש את קבלת הקהל במרכז השירות שלה בבאר שבע

עמידר צילום: ענבל מרמרי

חברת עמידר חוזרת להעניק שירות באופן מלא ותאפשר קבלת קהל באמצעות זימון תור מראש בלבד זאת בהתאם למגבלות והנחיות משרד הבריאות. קבלת הקהל במרכזי השירות של חברת עמידר תתחדש כאמור מחר (שלישי, 19.5) בהתאם להנחיות ומגבלות משרד הבריאות ובהן שמירת מרחק של שני מטרים ועטית מסכה. שעות וימי קבלת הקהל נותרו כשהיו: בימים ראשון וחמישי, בין השעות 8:30-12:30 ובימי שלישי בין השעות 15:00-17:00.

כידוע, זימון תור מראש מאפשר לקבל שירות אישי ביום בשעה הנוחים ללקוחות הדיור הציבורי, מונע המתנה מיותרת ומסייע בשמירה על בריאות ובטיחות הבאים בשערי מרכז השירות.

לרשות לקוחות החברה עומדות מגוון אפשרויות נוחות לזימון תור ובהן: באמצעות אפליקציית 'עמידר בשבילך' (תחת קטגוריית "מרכזי שירות"), באתר האינטרנט של החברה בכתובת: www.amidar.co.il (בעמוד הבית תחת קטגוריית "מידע ושירותים") וגם בחיוג מקוצר אל מוקד השירות הטלפוני: 6266*.

שירות זימון התורים הינו חלק ממהלך נרחב של חברת עמידר לשדרוג השירות ללקוחות הדיור הציבורי, זאת באמצעות מגוון כלים דיגיטליים המאפשרים כאמור ביצוע פעולות מרחוק בקלות וביעילות ומבלי לצאת מהבית: באמצעות האפליקציה של החברה– 'עמידר בשבילך', באתר - www.amidar.co.il, במוקד השירות הטלפוני 6266* וגם בעמוד הפייסבוק של החברה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('bc811823-fe36-4cd1-b147-6b0704ca3a90','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה