"הספקנו לקיים את החתונה בדקה ה-90"

$(function(){setImageBanner('896291af-e515-442b-8266-6ecf25739953','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

אחרי שנה של הכנות, אביטל ורועי מבאר שבע נאלצו לדחות את חתונתם מהמועד המתוכנן. בסופו של דבר הצליחו לקיים חתונה מצומצמת תחת הנחיות הקורונה, רגע לפני שינוי נוסף במגבלות: "נוכל לספר לילדים על החתונה ולהראות להם את התמונות של האורחים במסיכות"

"אחרי שדחינו פעם אחת את החתונה בגלל הקורונה, יום לפני המועד החדש דיברו על הגבלה חדשה של עד 50 איש באירועים. ישבנו מול הטלוויזיה ולא ידענו איך נצמצם את כמות האורחים. למזלנו ההנחיה הייתה צריכה לקבל אישור ממשלה והיא לא חלה עלינו, הספקנו לקיים את האירוע בדקה ה-90!", כך סיפרה ל'באר שבע נט' אביטל שיף מבאר שבע שהספיקה לקיים את חתונתה בצל הקורונה, אחרי שדחתה אותה מהמועד המתוכנן.

אביטל שיף ורועי ששון מבאר שבע תכננו לקיים את חתונתם בתחילת חודש אפריל. מגפת הקורונה אילצה אותם לדחות את חתונתם לחודש יולי ויום לפני החתונה עלתה לדיון ההגבלה על 50 איש באירועים. למזלם, ההחלטה אושרה מספר ימים אחרי החתונה והם הספיקו לחגוג באירוע מצומצם עם המשפחה והחברים, תחת ההגבלות וההנחיות. שמענו מאביטל על רגעי הביטול, התכנון מחדש, החששות שהאירוע יידחה שוב ועל קיום החתונה בצל הקורונה.

קרדיט צילום: סטודיו ליצ'י lychee

"החתונה שלנו תוכננה ל-3 לאפריל. שנינו סטודנטים ותכננו את החתונה כמעט שנה, זה היה צריך לקרות בסיום התארים שלנו ואז פתאום אסרו לקיים אירועים. ההגבלות יצאו באמצע חודש מרץ, היינו צריכים לבטל ואחרי זה הגבילו בהתחלה חתונות עד 100 איש. לנו לא היה אירוע גדול, תכננו  שיגיעו קצת יותר מ-100 אורחים אבל בכל זאת היה צריך להגיד ל50-60 אורחים לא להגיע ולהיערך מחדש", סיפרה לנו אביטל, "גן האירועים הסכים לדחות וקבענו מועד חדש לתחילת יולי, אבל היו שינויי הנחיות כל הזמן מהיום למחר ולא ידענו מה יהיה גם עם התאריך החדש".

רועי ואביטל נאלצו להוציא הזמנות חדשות, לשנות את הדיג'יי והספקים השונים ולהיערך מחדש לחתונה. "אחרי שהזמנו אורחים בפעם הראשונה, ביטלנו אותם ונאלצנו להזמין אותם שוב לתאריך החדש. כבר ציינו בהזמנה שיכול להיות שלא נוכל לקיים את האירוע כי ההנחיות עלולות להשתנות בכל רגע. היינו כל הזמן בלחץ שמשהו ישתבש", אמרה אביטל. רגעי לחץ וחוסר וודאות ליוו את הזוג גם יום לפני החתונה כשדיברו על הנחיה חדשה שתגביל את משתתפי האירועים ל-50 אנשים בלבד. "יום לפני האירוע ישבנו מול הטלוויזיה ולא ידענו איך נצמצם את זה. למזלנו ההנחיה הייתה צריכה לקבל אישור והספנו לקיים את האירוע ביום שישי בדקה ה-90!".

קרדיט צילום: סטודיו ליצ'י lychee

האם המשבר פגע בכם מבחינה כלכלית בעקבות ההוצאות על החתונה? עלתה בכם מחשבה לדחות את החתונה אולי בעוד שנה?

"הספקים במקרה שלנו היו מקסימים ולא הפסדנו כסף מהבחינה הזו, אבל כשהאירוע כבר התקיים הגיעו הרבה פחות אנשים ממה שציפינו ותכננו בהתחלה, גם כי היו כאלה שפחדו להגיע לאירועים. היו 60-70 אורחים שלא הגיעו אבל הספקנו לקיים לפחות את האירוע. אני יודעת שיש מלא כלות שכן הפסידו הרבה כסף בגלל כל המצב... מבחינתי בחשיבה שלי אי אפשר לדעת אם גם בעוד שנה המצב ישתנה אז לא הייתה סיבה לדחות כל כך רחוק. אבל אלו היו חודשים לא פשוטים, זה הפך מאירוע עם הרבה התרגשות לאירוע שאתה רוצה שהוא יסתיים. היה חשש מתמיד בגלל שינויי ההנחיות כל הזמן וזו גם סיטואציה לא נעימה מול האורחים שלך, לבטל, להזמין מחדש...".

איך התנהלה החתונה בצל הקורונה?

"הקפדנו על כל ההנחיות כמובן, שמרנו על היגיינה, על מקומות ישיבה לקבוצות סיכון, שמנו אלכוג'ל בשולחנות, חילקנו מסיכות ומדדו חום בכניסה. אנחנו מודים גם לנחלה בעיר העתיקה, שם קיימנו את החתונה, על כל מה שעשו למעננו, הם דאגו להקפיד על ההנחיות ובכלל כל התנהלות האירוע הייתה מדהימה. היה לי חשוב מאוד לשמור על ההנחיות גם בגלל הדאגה למשפחה שמגיעה לאירוע... ברחבת הריקודים למשל לא ראית הרבה אנשים מבוגרים, בחופה ביקשנו מהרב לבקש לפני שבירת הכוס שאנשים לא יגיעו לברך אותנו בחופה בסוף הטקס כדי למנוע את ההתקהלות הזו".

איך היית מסכמת את היום הזה?

"אנחנו ממש שמחים שאנחנו אחרי זה. היו הרבה חששות, לא ידענו מה יקרה ואיך זה יראה והיה גם את החשש מהידבקות... זה השפיע על האירוע, היו אנשים שהיו קמים לרקוד ולשמוח אם זה לא היה בתקופה הזו, היו צעירים שפחדו לקום, לא ציפיתי לראות אנשים עם מסיכות בחתונה שלי אבל כן היה לנו מזל שהצלחנו לקיים את האירוע. בסופו של דבר הייתה לנו חתונה מקסימה! היא תיזכר בהיסטוריה ונוכל לספר עליה לילדים שלנו ולהראות להם תמונות של האורחים במסיכות!".

קרדיט צילום: סטודיו ליצ'י lychee

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('cdced60a-f7e4-486a-893d-cefd129d9570','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה