בור מסוכן באמצע הכביש בשכונת ו' החדשה: "עוד רגע הכביש ייפול פנימה"

$(function(){setImageBanner('e244583c-dd25-43fb-8bb9-b3780984e460','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

תושבים מודאגים ממצבו של הכביש ברחוב ריכרדשטיין בשכונת ו' החדשה. באמצע הכביש נפער בור המהווה סכנה לרכבים ולהולכי הרגל באזור שמקווים שהבעיה תיפתר במהרה כדי שיוכלו לשוב ולהרגיש בטוחים

תושבי שכונת ו' החדשה בבאר שבע לא מרגישים בטוחים בשכונה שלהם. ברחוב ריכרדשטיין בשכונה נפער בור באמצע הכביש שמסכן את הולכי הרגל והרכבים העוברים שם מידי יום. "יש בור באמצע כביש ברחוב ריכרדשטיין, זה מסוכן לרכבים ובכלל גם להולכי רגל. בן הזוג שלי כמעט נפל שם", מספרת לנו ד' אשר הוריה מתגוררים ברחוב.

צילום פרטי

גם תושבים מודאגים אחרים הגיבו בפייסבוק למראה הבור בכביש: "וואווו איך נפער ככה בור? נראה שעוד רגע הכביש ייפול פנימה חייב טיפול דחוף רחוב מלא ילדים"; "עד עכשיו לא טופל, עד שיקרה משהו כולם יתעוררו". הבור עומד ככה כבר מספר ימים ומהווה סכנה לתושבים ומשפחותיהם, "כל יום מכוניות נוסעות בכביש, זו סכנה גם לרכבים שנוסעים ויכולים להיתקע וגם להולכי רגל, ילדים או מבוגרים, שיכולים לעבור או לחצות את הכביש ולא לשים לב ופשוט ליפול", אמרה ד'.

בינתיים התושבים טוענים כי עדיין לא קיבלו מענה מצד גורמי העירייה והבור נשאר כפי שהיה באמצע הרחוב. מספיק אדם אחד שיפול ויקרה לו משהו או רכב שיתקע או ייפגע כתוצאה מהבור וזו תהיה בעיה קשה, כך אומרים התושבים המודאגים. הם מקווים כי הבעיה תטופל בהקדם כדי שיוכלו שוב ללכת ברחוב ולנסוע בכביש בביטחה.

 צילום פרטי

מעיריית באר שבע נמסר בתגובה: "מחלקת הדרכים באגף האחזקה כיסתה את בור במצעים. בימים הקרובים תושלם העבודה בכיסוי אספלט. יש לציין, אין שום סכנה לרכבים ולהולכי הרגל באזור".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה