הפקת סרטון לעסק, למה זה כדאי ואיך עושים את זה טוב

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('55d00fe5-605f-4eab-a9da-3cbf5425991f','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('55d00fe5-605f-4eab-a9da-3cbf5425991f','/dyncontent/2022/9/29/6d85e308-fcfa-410d-ae1c-105b97c61e18.jpg',15320,'מכללת השף אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

כשזה מוחשי זה עובד. סרטון תדמית לעסק הוא אחד הכלים החשובים הקיימים היום בעולם השיווק.
רוצים לגרום לעסק שלכם להגיע להרבה יותר לקוחות? צרו סרטון שיעשה הד ויניע אנשים לשתף ולהפיץ אותו בכל מקום :)

freepik

איך סרטון תדמית יתרום לעסק שלי?

סרטון תדמית הוא כאשר מותגים מייצרים תוכן וידאו כדי להעלות פרופיל ברשת. הסרטון מתפרסם בדרך כלל ב- YouTube או ברשת חברתית, אם כי הוא יכול לבוא גם בצורה של סמינרים ברשת, קורסים, וידאו חי או סרטון בהנחייה עצמית.

זה הרי ידוע כי שיווק באמצעות תוכן הוא דרך יעילה לבנות את המותג שלנו ולהגיע לקהל היעד.

כשעושים זאת טוב, וידאו יכול להיות דרך עוצמתית עבור מותג להפיץ את המסר שלו בצורה נגישה בקלות ובמהירות לקהל גדול.

5 סיבות להפיק סרטון תדמית

אין הפתעות - סרטונים הם דרך נהדרת להסביר את המוצר או השירותים שהעסק מציע. סרטון וידאו הוא כלי שימושי בכל הנוגע לסייע לקונים פוטנציאליים ללמוד על מוצר. לקוחות לרוב יקנו את המוצר שלך רק כשהם מבינים מה הוא עושה ואיך זה יעזור להם. זה לא מפתיע שווידאו הוא כלי כל כך טוב לכך, שכן האלמנט הוויזואלי עוזר לעסקים להסביר בבירור כיצד הדברים עובדים.

 

צ'י צ'ינג - סרטון תדמית מגביר המרות ומכירות. סרטונים יכולים להגדיל מכירות ולהכניס לכם כסף. 

הוספת סרטון מוצר לדף הנחיתה שלכם יכולה להגדיל את המכירות שלכם בהרבה ממה שתדמיינו.

סרטון וידאו יכול גם להוביל ישירות למכירות, מחקרים מראים כי 74% מהמשתמשים שצפו בסרטון הסבר על מוצר או שירות קנו אותו לאחר מכן. אז כדאי שתתחילו ליצור סרטוני מוצר סוחפים משלכם!

 

עם האוכל בא התיאבון - אנחנו לא נהיה רעבים עד שמישהו יניח לידנו צלחת עמוסה עם ריח שיגרום לנו להרגיש שסיימנו עכשיו מסע במדבר של 40 יום וברור שהכי מגיעה לנו הצלחת הזו… וקולה זכוכית קרה בבקשה :)

כך גם הלקוחות שלנו, ככל שנגע להם ביותר חושים ונעזור להם להבין איך הם ירגישו כשהמוצר שלנו יהיה בידיהם, יותר אנשים יהפכו ללקוחות ואנחנו נגדיל רווחים.

 

אם בערך עליון עסקינן - סרטון וידאו בונה אמון.

אמון הוא הבסיס לשיווק ומכירות. בניית אמון צריכה להיות מטרה בפני עצמה. כל הרעיון של שיווק באמצעות תוכן מבוסס על אמון ויצירת קשרים ארוכי טווח. הפסיקו למכור ותנו לאנשים להגיע אליכם על ידי מתן מידע מעניין ושימושי.

 

גוגל אוהב סרטונים - סרטונים מאפשרים לנו להגדיל את זמן הביקור באתר שלנו. לפיכך, חשיפה ארוכה יותר בונה אמון ומסמן למנועי החיפוש כי האתר שלנו מכיל תוכן טוב ואיכותי.

שכנעתם, אני רוצה ליצור סרטון, איפה מתחילים?

אחרי שהבנו שסרטון תדמית יעשה פלאים לעסק שלנו, מאיפה מתחילים בכלל לגשת לזה?

אז כמו שאנחנו אוהבים... שאלות :)

למה צריך סרטון תדמית? סרטון תדמית קצר או סרט ארוך? סרטון מושקע או סרט בסיסי? כמה עולה להפיק סרטון לעסק? מה כלול בהפקה, מה הם השלבים, ולמה צריך להתכונן?

אחרי שאילת שאלות ומחקר קצר, תגיעו לחברת ההפקה עם ויז'ן, רעיון ומוטיבציה לעוף כמה שיותר גבוה.

בהמשך, בהובלת חברת ההפקה תכנסו לשאלות עמוקות יותר וממש תבנו אופי לסרטון התדמית שלכם.

רוצים לקרוא עוד הפקת סרטון לעסק? באתר של שלושה צלמים יש בלוג מתחדש בנושא. אתם מוזמנים גם לשאול אותם שאלות והם יכתבו כתבה כתשובה.

אחרי שתוציאו את הסרטון לאוויר ותחזו בתוצאות… תחפשו אותי לומר תודה ;)

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('79d8a05c-06af-4173-8e7d-d1c87eac4827','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה