רמי הדר לקראת פתיחת העונה: "מקווים שהשנה נעשה צעד קדימה"

$(function(){setImageBanner('2f0cdccf-2b86-4a0c-ba76-1da4d4fa2e7e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

הפועל "אלטשולר שחם" באר שבע פותחת את עונת הכדורסל שלה במסגרות המקומיות וקיימה מסיבת עיתונאים. אחרי הפסדים במוקדמות הליגה הבלקנית, האדומים לבנים רוצים לפתוח טוב את קמפיין גביע המדינה וליגת ווינר סל. רמי הדר מאמן הקבוצה: "אנחנו מעמידים קבוצה צעירה ואנרגטית, מקווים לעשות צעד קדימה העונה"

עונת 20/21 בכדורסל הישראלי נפתחה לאחרונה באיחור, זאת בשל הסגר השני בארץ והקורונה, אך החודש צפויה הפועל "אלטשולר שחם" באר שבע להתחיל להילחם על התארים המקומיים בגביע המדינה וליגת ווינר סל.

נזכיר כי האדומים עוד לוקחים חלק במוקדמות הליגה הבלקנית, אך אחרי שלושה הפסדים איבדו מעשית סיכוי לעלות לשלב הבא במפעל האירופי. כעת מצפה לקבוצה מבירת הנגב חודש עמוס משחקים, כשתחילה תפגוש השבוע את עירוני קריית אתא במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה בכדורסל, ובהמשך תוכל לחזור להתמקד בליגה.

מנכ"ל הקבוצה, תומר ירון, יחד עם המאמן רמי הדר וקפטן האדומים ספנסר וייס, דיברו היום (שני) במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה באופן רשמי.

"אני מתחיל שנה שלישית בבאר שבע, אנחנו מעמידים השנה קבוצה מעניינת שמקווים שתעשה צעד קדימה מבחינת איכות הכדורסל וגם מבחינת התוצאות. יש לנו קבוצה צעירה, אנרגטית שאני מקווה שכולנו נהנה לראות אותה", אמר רמי הדר, מאמן הפועל באר שבע, "אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת ולא רגילה, הייתה לנו תקופת הכנה ארוכה, אנחנו מגיעים טוב לפתיחת העונה ואני מאחל לכולנו שנה מוצלחת".

צילום: זאב דיקמן

תומר ירון התייחס להפסדים הכספיים ואמר: "למזלנו הרב המועדון שלנו נמצא בבעלות פרטית, בגלל המצב הבעלים צריך להכניס את היד לכיס ולהזרים כספים למערכת על מנת לשלם את המשכורות. אנחנו מקווים שבתקופה הקרובה הכספים הנוספים יתחילו להגיע מהמקומות שצריכים להגיע, כמו כולם גם אצלנו ספונסרים השנה פחתו ב-70 אחוזים, כמו גם הכנסות ממנויים וקהל. זו סוגייה שאנחנו מקווים שיהיה לה פתרון".

ירון נשאל לגבי העובדה ששחקנים בכירים לא תמיד רוצים להגיע לקבוצה וענה: "להגיד שלא רוצים לבוא אלינו זה כמו ביצה ותרנגולת, זו שאלה שאין לי תשובה אליה אם לא רוצים לבוא. כרגע לאור התקציב, היכולת שלנו לפנות לישראלים הבכירים או לזרים בכירים לא קיימת. אבל בעיני שחקנים למדו להכיר את באר שבע העיר והמועדון, וכיום יותר שחקנים רוצים לבוא לכאן".

"אני חושב שהמטרות צריכות להיות מוגדרות על ידי הבעלים", אמר הדר כשנשאל לגבי מטרות הקבוצה העונה והוסיף: "אנחנו בנינו השנה קבוצה שמקווים ומאמינים שיכולה להיכנס לפלייאוף. עד עכשיו שיחקנו משחקי הכנה, ניצחנו שני משחקי אימון והפסדנו בליגה הבלקנית ובגביע ווינר. אני מרגיש שאנחנו מתחילים לשחק יותר טוב והקובצה מתחברת, בשלב הזה אנחנו נשארים עם אותו סגל".

תומר ירון. צילום: זאב דיקמן

קפטן הקבוצה, ספנסר וייס, הוסיף: "אני מאוד מתרגש, כל עונה חדשה מביאה איתה אתגרים וגם הזדמנויות. הזמן שלי כאן היה נהדר, יש לנו סגל צעיר, אנחנו מתאמנים קשה ולוקחים צעדים בכיוון הנכון, מסתכלים קדימה על המשחק ברביעי וביום ראשון. יש קבוצות מצוינות בליגה כמו כל שנה, אבל אנחנו מתמקדים בעצמנו קודם כל. יש לנו פוטנציאל הגנתי גבוה ונמצא דרך לקלוע את הנקודות שלנו, צריך להסתכל על עצמנו. יש קבוצות עם יותר ניסיון אבל זה לא מפחיד אותנו".

לגבי חוק המתאזרחים וסוגיית בן אייזנהרט וקלארק רוזנברג אמר תומר ירון: "המועדון שלנו בשנים האחרונות הפך להיות בית לעולים חדשים עוד כשהיינו בליגה הלאומית, זו תפיסת עולמנו. העולים החדשים מצאנו במועדון בית. אנחנו בודקים עוד אפשרויות משפטיות, בן אייזנהרט הוא שחקן בית עבורנו הוא כאן חמש עונות במועדון. זה יהיה מאוד קשה אם הוא יחליט שהוא עוזב בגלל זה. בן וקלארק עושים את המאמצים ברמה האישית למצוא דרך שתאפשר להם להמשיך לשחק".

רמי הדר סיכם: "זה שההכנה הייתה יותר ארוכה במקרה הזה עבד לטובתנו. אני מרגיש שהדברים מתחברים עכשיו בקבוצה, הייתה לנו תקופה פחות מספקת תוך כדי ההכנה, אבל המשחקים הרשמיים לפנינו ואני בא אליהם עם תחושה טובה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f686a76f-fe7c-4825-9a47-3ad4097fc114','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה