עם מעל ל-140 אלף עוקבים: הכירו את הלהקה מבאר שבע שכבשה את הטיק טוק

$(function(){setImageBanner('1397ddf7-ee46-4896-b49a-1ceb306b68d8','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

הכירו את הלהקה הכי חמה בטיק טוק בשם "Hype Crew" שגרפה כבר מעל 140 אלף עוקבים וכוללת ארבעה צעירים מוכשרים שהכירו בסטודיו לריקוד מבאר שבע, שכבר שחררו שני סינגלים עם מעל למיליון צפיות ביוטיוב והפכו למושא הערצה בקרב בני נוער מכל הארץ שעוצר אותם ברחוב כדי להצטלם. עכשיו הם חולמים להגשים חלומות, אבל בדרך הנכונה להם. קבלו חשיפה ראשונה של להקת, שעוד תשמעו עליה ובגדול

צילום: סופי בוש ודניאל ריינהארץ

פנו את הבמה לדבר הבא: תכירו את להקת הטיק טוק מבאר שבע "Hype Crew" שהפכה למעניינת ומסקרנת ברשתות החברתיות עם חבר'ה צעירים ומוכשרים שיודעים להזיז ולשיר, ובעיקר לגרוף מעל 140 אלף עוקבים. הם מציגים את עצמם כלהקת רקדנים שעושה מוזיקה, הוציאו שני שני סינגלים מושמעים שהראשון מהם בשם "כל הייפ"זכה למעל 1,300,000 צפיות, והשני "תסתכלו עליי", שוחרר לאוויר העולם לאחרונה וגם גרף כמות צפיות מכובדת שהפכו אותם לשם חם בעיר ובארץ בכלל. אז תכירו את החברים החדשים בשכונה שלא אוהבים את המילה מעריצים (ויש להם) שעוקבים אחריהם גם בקבוצות בוואטסאפ.

מה משמעות Hype Crew?

"זו שמחה/התלהבות" הרגשנו שהמילה הזו נורא מתארת אותנו ואת הוויב שאנחנו מביאים איתנו בשירים ובריקודים שלנו, אמרו החברים בראיון "המטרה שלנו היא לשמח אנשים. קרו זה צוות/קבוצה. ומפה השם הייפ קרו."

זמן הכרות: עדי בן יוסף (23) התחיל לרקוד בגיל 18, לאחר שהתאהב בתנועות של מייקל ג'קסון, תאיר וקנין (17) רוקדת ושרה מגיל צעיר שמודה על עצמה שהיא לא יכולה להעביר יום בלי צמר גפן, וסיימה תיכון השנה. חן מיגירוב (17) אלופת ישראל לשעבר בג׳ודו, היום רקדנית ותלמידת תיכון שעולה לכיתה י"ב, ונאור כהן (22), שתמיד רקד, אבל יותר כתחביב ולאחר שסיים ללמוד פיתוח אתרים ותכנות, הוא עזב הכל וחזר לעולם הריקוד. כולם הכירו בסטודיו לריקוד של בני אברהם. בהתחלה עדי ונאור היו המדריכים של חן ותאיר בחוגו עם הזמן נוצרה חברות ביניהם שתורגמה ללהקה מגניבה.

למה אוהבים אתכם, מה יש בכם שאין באחרים?

"כל הדבר הזה התחיל די בזרימה ולא ידענו לאיפה זה יגיע, התחלנו להיפגש הרבה ולהעלות סרטונים ותוך כדי עלו הצפיות והעוקבים. לגבי למה אוהבים אותנו, תצטרכי לשאול את הקהל. אנחנו פשוט ממשיכים לעשות את שלנו."

מי ההשראה שלכם?

"יש כל כך הרבה מזמרי היפ הופ ואר אנד בי כמו Chris Brown ועד רקדני רחוב מפורסמים הנקראים Les Twins".

איך נוצר החיבור ביניכם?

"כמו שאמרנו מקודם, עדי ונאור היו המדריכים של חן ותאיר והכל קרה באופן טבעי, בהתחלה היינו נשארים אחרי השיעור ורוקדים ביחד לכיף, לאט לאט זה התפתח לסרטוני טיק טוק פשוטים שאנחנו מצלמים. וככל שהמשכנו עלה הרעיון לקחת את זה קדימה, להתאחד ולהקים להקה".

צילום: סופי בוש ודניאל ריינהארץ

תספרו על מה חלמתם, מה רציתם להיות ולאן להגיע?

"בהתחלה לא היה לנו יותר מידי ציפיות, התחלנו מסרטוני ריקוד פשוטים בלי לחשוב יותר מידי, זרמנו. ככל שעבר הזמן והתפתחנו, המטרות הגיעו, וכל אחת בזמן שלה, אבל המטרה העיקרית היא להמשיך בעשייה ולהתקדם צעד צעד לאן שזה יוביל אותנו. והכי חשוב ליהנות מהדרך."

היכן הופעתם עד עכשיו?

"מאז שעלו העוקבים בטיק טוק, יש בעזרת השם הרבה פניות. לרוב אנחנו מופיעים באירועים פרטיים ועושים שמח. יש גם הופעות שעשינו עם עיריות בכמה ערים בארץ. אנחנו מקווים שזה ימשיך כי אנחנו מאד אוהבים להופיע".

איך התגובות מהמקהל?

"רוב התגובות טובות מאד. המשפחה והחברים נורא מפרגנים, גם ברשת יש תגובות טובות ואנשים אוהבים את מה שאנחנו עושים. חוץ מזה יש גם תגובות ברשת שפחות מפרגנות כמו "מי אתם בכלל?" או "אתם גרועים", אבל תמיד עם הטוב מגיע קצת רע, אנחנו מבינים את זה ופחות מתייחסים לתגובות שמנסות להוריד".

יש לכם 140 אלף עוקבים, שזה אומר שיש לכם ביקוש והיענות – איך ההרגשה?

"מדהים! לא מובן מאליו. זה משהו שאנחנו עובדים עליו נורא קשה בשנה האחרונה ואיתו באה גם האחריות להמשיך ולחדש עם תוכן יותר מעניין. בסוף היום אנחנו מאד נהנים מזה ומקווים שזה ימשיך לגדול."

"יש לכם מעריצים?

"יש לנו שתי קבוצות וואטסאפ מלאות בילדים, אנחנו בקשר שוטף איתם. אנשים עוצרים אותנו ברחוב, ילדים מתקשרים כל הזמן ועוצרים אותנו ברחוב כדי לבקש תמונות והם חלק מהדרך שלנו שמלווים אותנו כבר תקופה, אנחנו לא כזה אוהבים את המילה מעריצים, אבל את יכולה לקרוא לזה איך שאת רוצה."

לאן אתם חולמים להתפתח?

"אנחנו לא באמת יודעים. אנחנו עושים צעד צעד יחד עם הקהל, כל פעם מנסים לחדש, לפעמים זה סינגלים, עכשיו אנחנו מוציאים סדרת רשת. אנחנו כל פעם מנסים דברים חדשים, ולאן שזה ייקח אותנו אנחנו מוכנים."

מה עם השתתפות בתוכניות ריאליטי?

"האמת שלא חשבנו על זה בכלל ולא יודעים אם זה מתאים, אבל שבוע שעבר עשינו האח הגדול בסגנון הייפ קרו כשחיברנו  חמש מצלמות אייפון בלייב ושידרנו מהדירה במשך שלושה ימים רצופים. באחד הימים הגענו ל-1200 צופים בשידור חי."

 צילום: סופי בוש ודניאל ריינהארץ

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6c1bcdda-c9fb-402e-9709-cd1bf3062c1a','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה