אודליה סויסה: "ששואלים אותי מה הסוד שלי לדיאטה, אני אומרת תעשו ספורט ותתגרשו"

$(function(){setImageBanner('88be508a-7fa4-4e9a-948d-358cc9e7e890','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

עכשיו זו כבר עובדה מוגמרת: קשה לתפוס את אודליה סויסה מירוחם, הכי על תקן שורדת תוכנית 'הישרדות VIP', שקשה לשכוח, ובכלל, אחת ששרדה את החיים עצמם והפכה להיות כל מה שרצתה, בעשייה, בהכרה, בהגשמת חלומותיה בתוכניות ריאליטי שקטפו אותה כל פעם, מתיאטרון ועד רדיו, וגם להיות על תקן מפורסמת. כמי ששרדה עכשיו את עונת 'הישרדות VIP והגיעה לגמר, לא לפי כל התחזיות, התחברה לג'קי אזולאי, הספיקה להתגרש מאבי הכבאי, לרזות ולהגדיל קצת את החזה - מופיעה בכל הארץ עם המופע "יציאת מצריים" ביחד עם יובל המבולבל, מצטלמת בהשקות ואיוונטים מבוקשים, וגם קיבלה תוכנית בוקר ברדיו דרום, שבה היא משדרת יחד עם שחקן התיאטרון והשדר, אורן כהן, כל בוקר (ראשון עד רביעי מ09:00-10:00). ומעלה את מפלס מצב הרוח ושמחת החיים. ולא, היא עוד לא אמרה את המילה האחרונה.

אודליה סויסה. צילום: יונתן בלום

תפסנו את אודליה בבית קפה בתל אביב, בזמן איכות עם מנצחת הישרדות, אלה אייבינדר, כשהן אוכלות ארוחת בוקר נעימה ומדברות על החיים ועל מה שביניהן, רק הפעם, בלי מצלמות "שרק נהיה בעשייה" היא אומרת בפשטותה הממכרת, למרות ששינתה לאחרונה את הגרדרובה כיאה למעמד: יותר רזה, יותר חטובה, הגדילה חזה, נראית בלוק מוש כמו שאומרים בתעשייה, אבל היא כן פחות מתייחסת למראה החיצוני כאישיו מובהק "היום אנשים מסתכלים על הדימוי הגוף, מסתכלים חיצוני" היא אומרת "אבל אני יכולה להגיד שבפנימי, שבן אדם שהוא מאושר מקרין זאת החוצה, זה עובר הלאה. הנה בדיוק אלה אומרת ברקע שאם איך שאני נראית גם היא הייתי מאושרת" צוחקת "אין ספק שבהישרדות ירדתי הרבה במשקל, אבל לא משנה באיזה משקל תמיד הייתי מטפחת את עצמי, מאושרת, שמחה. אז עכשיו הקהל רואה גוף חתיכי? מקבלת את זה באהבה. נהנית מהפרגון, אבל בפנימי אני אותה אודליה".

את יודעת, מותר לך לעשות כל מה שעושה לך טוב.

"אני לא מסתירה כלום, אני משתפת בהכל. אני בעד שכל אישה שמרגישה שמפריע לה משהו, פשוט תשנה."

אומרים גם שאישה שמתגרשת מטפחת את עצמה יותר.

"ששואלים אותי מה הסוד שלי לדיאטה, אני אומרת תעשו ספורט ותתגרשו. (צוחקת) תמיד מסתכלים על המראה החיצוני, תסתכלו על הפנימיות של בן אדם - גם אם מישהו מכוער ומקרין פנימיות טובה, הוא יראה הכי יפה בעולם, ויכול להיות אדם יפה ואופי חרא, הוא יראה מכוער, אין לו משמעות. אבל כשיש גם את זה וגם את זה, כמוני למשל (צוחקת בדרכה)".

צילום: פרטיתשאלו את אודליה אם היא בעניין של להתאהב מחדש ולהכיר זוגיות חדשה ורעננה, היא תשלול כל הכרות חדשה, רק כי היא נהנית כרגע להיות בעשייה מרובה ומהצעות מפתות שנופלות עליה מימין ושמאל. תודות לאלוהים כמובן, שלטענתה הוא מנתב לה את החיים עכשיו לדרך המלכה.  כרגע אודליה מתעסקת בעשייה, רוצה את הזמן שלה, כיף לה, נהנית מהילדים, ותתפלאו או לא, היא ואבי הכבאי בקשר מצוין. טאץ' ווד "אנחנו ביחסים טובים" היא מודה "אי אפשר לדעת מה יוליד יום, לפעמים אנחנו במסע בחיים שלא ניתן לדעת מה יהיה בסופו, אז אני תמיד דואגת להשאיר דלת פתוחה בכל מקום."

אולי תחזרו בעתיד?

"מי יודע? יש לי מלא חברות שהתגרשו וחזרו, אני לא שוללת כלום".

מה קרה לאודליה מאז הישרדות?

"לא השתנה כלום, אודליה יום יום בעשייה, אין תלונות, מגשימה חלומות. בהישרדות לא הייתי משנה כלום, אותה אודליה כמו שראו על המסך, גאה בדרך שלי, במה שהייתי. אין ספק שבהתחלה היה לי קשה בהישרדות בגלל ענייני הטבע והלכלוך, אבל למדתי על עצמי שאני יכולה הכל, אפשר לשרוד הכל וזה עניין של גישה. תבוא בחיוך, באנרגיה טובה, תחבקי את מה שיהיה והכל יסתדר, וזה גם בחיים עצמם - יכולים להתבאס, להגיד אוף, אבל אם נשנה את הגישה ובמקום אוף נגיד זה המצב, בוא נראה איך נוציא את הטוב מהכל - הכי יהיה מושלם וייראה מושלם".

הגעת לגמר, זה חלום של כל משתתף

"יכולה להגיד שהרבה שורדים היו רוצים לשבת במקום שלי, אבל הגעתי בזכות עצמי, גאה שגם סיימתי במקום השלישי ואני הכי מאושרת בעולם. אני מפרגנת באהבה לאלה המהממת שלנו, שיהיה לה ברכות ושרק תצליח. וכמובן גם לג'ק'".

נהייתן בסטי.

"אנחנו תמיד חברות, ואני בן אדם של שלום, אוהבת את כולם, מפרידה כל מה שהיה בהישרדות במשחק ושמה בצד. גם שאיחלתי לליה גיל מזל טוב ליום הולדת, קיבלתי תגובות כמו 'מה את מאחלת לה אחרי מה שעשתה לך במשחק', ואני תמיד עונה שמה שהיה במשחק נשאר במשחק. אני מאחלת רק לטוב לאנשים. יש לה יום הולדת ואנחנו בטוב ברוך השם."

בתוכנית הגמר שהייתה בשידור חי, שמעו אותך אומרת לג'קי בהתלהבות שהיא זו שזוכה, שראית את זה.

"כל השבוע או השבועיים לפני לחששו לנו שג'קי זוכה. זה משהו ששמעתי, גם אלה אומרת שגם היא שמעה. גם לחששו לי, ציפורים גדולות ולא קטנות, שאף אחד לא הצביע לי ושלא אצפה לקולות. אמרתי מיד מי יצביע לי? זה בטוח יהיה רק בין ג'קי ואלה, ובגלל שאני בן אדם כל אופטימי ולוקחת דברים בקלות, זה החליק לי מהפה. אנשים רודפים אחרי מיליון, כפרה עליך, רבים על מיליון, אבל בורא עולם מפרנס. אני אחרי המיליון לא ארוץ  יותר כי הוא יתחיל לרוץ אחרי".

צילום: פרטי

לאחרונה היא קיבלה תפנית חדשה בהצעה מפתה: להשתתף בהפקה של הצגת "יציאת מצריים" ביחד עם יובל המבולבל ושאר אמנים. בלי להסס, מיד הסכימה, ובימים אלה תוכלו לראות אותה בכל הארץ מופיעה בבמות הארץ מפסח ועד צאת הנשמה. יוצא שיש לה ימים שבהם הם מופיעים בארבע הצגות ביום, ורוב המופעים, כמה כיף, הם סולד אאוט. בנוסף, היא משדרת ארבע פעמים בשבוע בתוכנית הבוקר "כל בוקר" ברדיו דרום, יחד עם שחקן התיאטרון והשדר, אורן כהן, ויחד הם מעבירם את הבוקר בשמחה ואנרגיות חיוביות כמו שאודליה אוהבת להעניק. "כמו שפנו אליי מההצגה, יום אחד צלצלו מרדיו דרום להציע לה לשדר תוכנית בוקר" נזכרת בחיוך "תוכנית כיפית, צעירה ובאנרגיות טובות, ומי  לא את אודליה סויסה? יש לי פרטנר  מושלם שקוראים לו אורן כהן, כל השבוע משדרים מתשע עד עשר, תוכנית כיפית, קלילה וממליצה לכולם להאזין ולהיות חלק, גם להשתתף בתוכנית, כי מחלקים פרסים בלי סוף. איפה שאפשר לפזר טוב אני תמיד שם"

איך הדינאמיקה עם אורן כהן?

"מושלמת, אין בן אדם כזה. מדהים. שמחה שהכרנו ועוד לשדר יחד תוכנית שכולם נהנים בה".

איך את מצליחה להתעורר בבוקר ולהגיע מירוחם?

"בורא עולם מחזיר לי את הנשמה, קמה בשמחה, באנרגיות טובות, ישנה  אולי  ארבע חמש שעות כל לילה, אבל אין תלונות חיים שלי, לא מתלוננים על שום דבר, מקבלים הכל באהבה ואומרים תודה על הכל".

איפה את בריאליטי הבא?

"אני אומרת אודליה, מה שכתוב לך מלמעלה יגיע עד אליך, וזה בדיוק מה שקורה לי. מהרדיו התקשרו אמרתי וואלה, אני אוהבת את זה, לקחתי. התקשרו מההצגה עם יובל, מי היה מאמין שאני על הבמות ומעל 50 הצגות בכל הארץ? אמרתי אני אוהבת את זה, בורא עולם מזמן לנו דברים, רק לחבק ולקבל".

סכמי את עצמך במילה אחת

"איי ליב מיי אווי".

 צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('a219ce2d-9b3a-4bf3-a730-37ef544eb0ec','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה