מינוי חדש בסורוקה: אפרת הרוש מונתה למנהלת השירות וחוויית המטופל

$(function(){setImageBanner('7e02c24b-6fa9-4a93-8d73-2250161eec17','/dyncontent/2025/10/21/f9963a8e-dc60-4bf5-aeef-427c125cafe1.jpg',20148,'נטו ספיר 0925 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

הרוש, שצמחה במערכת הבריאות בדרום ומכירה מקרוב את צרכי האוכלוסייה בנגב, מביאה עמה ניסיון ניהולי עשיר בכללית – ותוביל את תחום השירות וחוויית המטופל בבית החולים הגדול בדרום

אפרת הרוש. קרדיט: סורוקה

בית החולים סורוקה בבאר שבע הודיע על מינוייה של אפרת הרוש לתפקיד מנהלת השירות וחוויית המטופל. הרוש, תושבת כפר מימון ובעלת תואר ראשון ושני במינהל ומדיניות ציבורית מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, מביאה עמה ניסיון של יותר משני עשורים במערכת הבריאות של כללית.

במהלך שנות עבודתה בכללית מילאה הרוש מגוון תפקידים משמעותיים, בהם ניהול אדמיניסטרטיבי של מרפאות בקהילה, ניהול מינהלת באר שבע, וכן ניהול השירות במחוז דרום. בשלוש השנים האחרונות שימשה כמנהלת המחלקה לאיכות השירות בקהילה בהנהלה הראשית של כללית.

עם כניסתה לתפקיד אמרה הרוש: "כמי שנולדה בנגב, צמחה במערכת הבריאות בדרום ומרגישה חלק בלתי נפרד ממנה – אני מכירה מקרוב את צרכי האוכלוסייה באזור. כשמטופל מרגיש שרואים אותו ומבינים אותו – כל חוויית הטיפול משתנה ומשפיעה ישירות על תהליך ההחלמה".

הרוש מחליפה את בותינה חליחל, שעמדה בראש יחידת השירות בסורוקה במשך 13 שנים ופרשה לאחרונה לגמלאות. בהנהלת סורוקה הודו לה על תרומתה רבת השנים לשיפור חוויית המטופל בבית החולים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('0a5f6b0d-e1f7-4af8-9ebb-253b0a5c042b','/dyncontent/2025/11/30/ed6644f2-80bc-4005-9044-7e78f9badcd7.jpg',20500,'אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה