דן באר שבע זכתה בתביעה כנגד נוסע שתקף נציגת שירות

$(function(){setImageBanner('2e52d804-2164-41b0-9f4c-2106d0fa71bd','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

חברת התחבורה הציבורית מודיעה הערב, כי זכתה בתביעה שהוגשה כנגד תושב העיר שתקף נציגת שירות. כל הפרטים

צילום להמחשה, באדיבות "דן באר שבע"

לפני כשנה וחצי הגיע נוסע לקבל שירות בסניף הרב קו בתחנה המרכזית בבאר שבע. הנוסע ביקש שירות מהנציגה שהסבירה לו שאינה יכולה לתת לו את השירות שהוא מבקש - קבלת כסף במזומן מכרטיס הרב- קו. בתגובה לכך העיף הנוסע את מסך המחשב של נציגת השרות והחל להתלהם ולנקוט באלימות. נציגת השרות הזעיקה את המשטרה שהגיעה למקום.  

חברת דן באר שבע החליטה לתבוע את הנוסע על ונדליזם: "אנו נוקטים גישה של אפס סובלנות לוונדליזם ואלימות המופנית כלפי עובדות ועובדי החברה-נציגי השירות, מבקרים ונהגים״, אמרו בחברת דן באר שבע ודן בדרום.

בנוסף לכך, צולם תיעוד של המקרה בסרטון שהוכיח שאכן אותו נוסע, ביצע את המעשים ולמרות שטען שהוא אינו הבחור בסרטון ושאינו מכיר את הנציגה, הייתה עדות מצולמת לכך. בהתאם לכך בית המשפט הכריע שהנוסע אכן ביצע ונדליזם בסניף ונדרש לשלם אלפי שקלים עבור הנזק שנגרם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('742ff118-8220-4a7c-ace9-5e53d4508e0c','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה