רק סיים ללמוד וכבר בעל משרד
01.01.20 / 11:25
אקרם אלקרינאוי (30) מרהט עסק בשיווק דיגיטלי כעצמאי אבל הרגיש שזה לא מספיק כדי לעבור לשלב הבא. אז הוא נרשם ללימודי מדיה חברתית ב- UTECH בית הספר לדיגיטל במכללה הטכנולוגית באר שבע, וכיום הוא הבעלים הגאה של MFB - משרד הפרסום והדיגיטל הראשון ברהט
כשאומרים "שיווק דיגיטלי" באופן אוטומטי כמעט אנחנו חושבים על מותגים גדולים, קמפיינים בפייסבוק וכמובן על תל אביב, העיר הגדולה. אבל יזם אחד אמיץ הרים את הכפפה והחליט להביא את בשורת הדיגיטל גם לרהט שבנגב.
אקרם אלקרינאוי, תושב רהט, עסק בהצלחה בשיווק אך כמו רבים אחרים גם הוא הבין את הצורך והנחיצות של הדיגיטל בעולם הפרסום העכשווי.
אלקרינאוי נרשם לקורס מנהלי מדיה החברתית - UTECH בית הספר לדיגיטל במכללה הטכנולוגית באר שבע וסיים את הלימודים בהצלחה.
"הלימודים ב- UTECH היוו עבורי קרש קפיצה משמעותי אל תוך עולם השיווק הדיגיטלי ובזכות הידע, הכלים והקשר האישי עם המרצים, תפסתי סוף סוף את האומץ לפתוח משרד פרסום ודיגיטל משלי. הראשון מסוגו ברהט".
את משרד הפרסום שלו שממוקם בפארק התעשייה עידן הנגב, אקרם פתח באוקטובר האחרון יחד עם שותפים ובתוך 3 חודשים כבר מונה עשרות לקוחות, יש לו עוד 3 עובדים והעסק ממשיך לגדול ולהתפתח. המשרד מעניק ללקוחותיו מעטפת מלאה של שירותים החל ממיתוג העסק, עיצובים גרפיים, שירותי פרסום באופליין וניהול מדיה חברתית וקמפיינים ממומנים בדיגיטל.
הלקוחות שלו מגוונים ומגיעים מתחומים שונים החל מרופאי שיניים וקבלנים ועד ללקוחות מוסדיים וחברתיים-חינוכיים כמו מרכז SWITCH, מעו"ף, סטארט אפ לנגב ועוד.
מלבד העסק אותו הוא מנהל בהצלחה, אקרם גם מוצא את הזמן להעביר הלאה את הידע שקיבל ב- UTECH, ומעביר גם קורסים שעוסקים בשיווק דיגיטלי ברהט.
אז איך בעצם עושים את זה, אתם שואלים? הטיפ של אקרם להצלחה הוא: "נסו להשתלב בתעשייה עוד לפני שאתם מקבלים את התעודה המיוחלת. תשתפשפו ותיצרו קשרים. הלימודים ב – UTECH איפשרו לי לעשות את זה. קיבלתי את כל הידע והכלים הנחוצים וזכיתי לליווי צמוד של המרצים. עד היום אני בקשר מצוין איתם ונעזר בהם שכשצריך".
בימים אלה נפתחת ההרשמה למחזור הרביעי של קורס מנהלי המדיה החברתית ב UTECH.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]