סופר-פארם משיקה את Top Beauty avenue, מתחמי איפור וטיפוח בשיתוף עם קניוני עזריאלי. המתחמים יגיעו לקניון עזריאלי הנגב בין התאריכים 10.06-15.06, למשך חמישה ימים ולאחריו יעברו לקניונים נוספים ברחבי הארץ.

לצד המוצרים והחידושים של מותגי היופי המובילים אשר יוצעו למכירה במתחמים בקניון, מציע Top Beauty avenue  עולם תוכן וחוויות עשיר. בכל יום  יתארחו במתחמים אנשי מקצוע מובילים מתחומי האיפור, גבות והשיער,  שיעניקו הדרכות וטיפים לקהל הלקוחות במגוון נושאי ביוטי.

עדן פינס ב-TOP BEAUTY AVENUE לסופר-פארם. צילום רפי דלויה

שחר טביב, מנכ"ל קניון עזריאלי הנגב: "אנו שמחים על הגעתם של דוכני TOP BEAUTY AVENUE וצירופם בשבוע הקרוב לתמהיל השירותים של הקניון המשרתים את צרכיהם. אני מזמין את כל תשובי האזור להגיע ולהתרשם ממתחמים חווייתיים וייחודיים של ביוטי."


יצחק סער, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של קניוני עזריאלי:
 "אנו מברכים על החיבור עם רשת סופר-פארם ועל אירוע ה- Top Beauty avenue. חיבור זה מביא איתו משב רוח רענן ללקוחותינו אשר יוכלו ליהנות ממתחמי קוסמטיקה וחווית ביוטי ייחודית. קניוני עזריאלי פועלים ויוזמים כל העת פעילויות מעניינות וחדשניות אשר נועדו להעצים אתחווית הבילוי לכל המשפחה."

דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם:"זו בעצם הפעם הראשונה שנכנס מותג שמציע מצד אחד איפור ברמה מקצועית, ומצד שני בשורה במחיר – מקצועיות נגישה כפי שאנו מכנים זאת. אין לי ספק שמ-MILUCCA עומדת לשנות את השוק ולהביא בשורה חדשה גם באיכות המוצרים וגם בדרך הפנייה לנשים".

סופר-פארם, רשת הדראגסטור המובילה בישראל, משיקה מותג קוסמטיקה חדש תחת השם MILUCCA, אשר פונה לנשים עדכניות ואופנתיות ויביא גם בשורה בתחום המחיר.

בתמונה: שחר טביב מנכ"ל קניון עזריאלי הנגב וניצן לביא מנכ"ל סופר פארם