"הייתי כפסע מניצחון": יוסי ניסן מתמודד שוב לבחירות בלהבים



חבר מועצת להבים יוסי ניסן זכה במקום השני בבחירות הקודמות, וכעת הוא חוזר להתמודד שוב במטרה לזכות במקום ה-1 "הייתי כפסע מניצחון" אומר ניסן על הבחירות הקודמות, ומבטיח להיות "ראש מועצה שעובד למען התושבים". האם ניסן יביא מהפך בבחירות לראשות להבים?

חבר המועצה המקומית להבים יוסי ניסן הודיע כי יתמודד שוב על ראשות המועצה, במטרה להחליף את ראש המועצה המכהן מזה כ-18 שנה, אלי לוי. בבחירות הקודמות זכה לוי במקום הראשון עם כ-41.5% מהקולות וניסן במקום השני עם כ-33.5% מקולות המצביעים בלהבים "הייתי כפסע מניצחון בבחירות הקודמות" אומר ניסן "והתמקדתי בעשייה ציבורית ובצבירת ניסיון והישגים למען התושבים".

באמצעות ניסיונו ופעילותו הציבורית המוכחת, כך אומר ניסן, הוא נחוש לגבור על המתמודדים הנוספים בבחירות בלהבים: ראש המועצה אלי לוי, עו"ד קובי נודלמן, עו"ד לימור לוגסי, שלומי שטרית, והיזם כפיר מימון. מתמודדים רבים השנה במועצה הצנועה, שבוערים בה כיום נושא הרחבת היישוב, הביטחון והחינוך.

האם ניסן יביא למהפך בבחירות הבאות? ניסן מימין, צילום: יח"צ. אלי לוי משמאל. צילום: פייסבוק

ניסן מכהן כחבר מועצת להבים כ-15 שנה, ושותף להתנגדות להרחבה נוספת של היישוב. ניסן התנגד במליאת המועצה לא רק להרחבת היישוב, אלא גם לכוונה לפתוח בלהבים בית חולים סיעודי, אולמות אירועים, התנגד להעלאת תעריפי הארנונה, להעלאת מחירי ההסעות לתיכון "אשל הנשיא" עד לביטולם המוחלט, ונאבק בהוצאתו לפועל של פרוייקט "נשק וסע", הקמת סיירת הורים, פעילות להשוואת המחירים ב"מחסני השוק" להבים למחירי הרשת בבאר-שבע ועוד.

 החזון של המתמודד כפיר מימון לעתידה של להבים 

מה מתכנן ראש המועצה אלי לוי ללהבים בעוד 20 שנה?

על פעילותו הרבה אומר ניסן "הקדשתי חמש עשרה שנים מחיי למען הישוב והתושבים, הניסיון הציבורי שלי נרחב והוא כולל שורה של תפקידים: יועץ מקצועי-כלכלי לסגן שר התחבורה, מנהל הרשות הממשלתית לנהיגה ספורטיבית כמו-גם כדירקטור מטעם המדינה במכון וינגייט. את הניסיון הזה אני מעמיד לרשות תושבי להבים שרוצים ראש מועצה שיעבוד עבורם וידאג בראש ובראשונה להם ולאינטרסים שלהם".

להבים. צילום: שרון טל

ניסן (49) נשוי ואב ל-3 ילדים הוא תושב להבים משנת 2003. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון, מכהן כחבר מועצה בלהבים מזה 15 שנים ופעיל בוועדות שונות. כעת, מתמודד ניסן שוב על ראשות המועצה בלהבים, כשהוא מכוון על המקום הראשון.

לחצו כאן על מנת להצטרף לערוץ ה-telegram שלנו

מכורים לעיר? הצטרפו גם לקבוצת הוואטסאפ שלנו

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה