עדן לוי, מעצבת האופנה של באר שבע שגרפה כבר מעל 100 אלף עוקבים באינסטגרם

$(function(){setImageBanner('ed0be33b-84cf-45e3-aab5-8ff2c3eca10d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

זו בהחלט השנה של מעצבת האופנה עדן לוי (29) מבאר שבע, עם הטייטל המתבקש והמבוקש אצל כל מי שחולמת על עיצוב שמלה בטאץ' וקוטור של עדן, כדי להיות זו שנועצים בה מבט חודר כשהיא נכנסת לאירוע, שהפכה מזמן למעצבת אופנה מבוקשת ומצליחה שגרפה כבר מעל 100 אלף עוקבים באינסטגרם, כי ככה זה אחרי ותק של עשר שנים שכוללים ותפירת חלומות, היא לא הפסיקה לרקום שמלות וחלומות ולצבוע כשהיא בעצמה נראית כמו דוגמנית מהז'ורנאל.

צילום: פרטי

המעצבת שיודעת לרצות אלפי נשים, נשואה לסהר ואמא של ארי, אהבת חייה,יודעת שכל ההצלחה והשם המיתוגי העולה אינו מובן מאליו. ככה זה שהיא מעריכה כל לקוחה שנכנסת אליה לחנות וחולמת להיראות מיליון דולר, בזכותה "העבודה הזו מספקת אותי בלהוציא לקוחה מחייכת, זה האושר שלי" אומרת עדן באנרגיות שיא.

 מעל מאה אלך עוקבים באינסטגרם, זה אומר דרשני

"נכון, יש לי מעל 100k עוקבים וזה אחרי עבודה קשה. אני מפרסמת שם גם מחיי היומיום שלי כמו בזמן שאני מתאמנת, מבשלת, כי אני מתה על המטבח, ובעיקר מהסטודיו. מפרסמת המון שמלות וחלק מכל תהליך ההכנה שלהם. עיקר השאלות הן על מחירי השמלות ומאיפה הבגדים שאני לובשת ולפעמים גם מתכונים".

 מה שואלים אותך בפרטי בעיקר?

"שואלים שם בעיקר על מחירים ומתכונים חחח"

 איזו שמלה שעיצבת לאחרונה הכי אהובה עליך?

 "השמלה הכי אהובה עלי זו השמלת כלה שעיצבתי לאחותי, היא באמת הייתה הכלה הכי יפה בעולם. היא נתנה לי יד חופשית ויצא מהמם.את השמלה שלה לא תכננתי מראש, זה התחיל משארית של בד שהיה אצלי אולי שנתיים בסטודיו ללא שימוש, פתחתי את הבד וידעתי שמזה אני חייבת להוציא דגם משוגע. בניתי מחוך קטן עם המון עצמות בצורות שונות עם שקיפויות' מעל הכל הנחתי את הבד המחורז העדין' שילבתי טול משי שיצר רוך ועדינות וזה יצא מושלם"/

 איך שנת הקוטור לשנת 2021, מה מודרני, מה הסגנון לבוש, מה הצבע האהוב, מה הדרישה?

 "הכי היה באופנה כל עניין הצבעים העזים, כתום, ורוד, צהוב, ירוק, שמלות קטנות וסקסיות מאוד סגנון של שנות ה80. אצלי ממש הלך הצבע הכתום. עשיתי שמלת גופיה מידי עם שסע ועפו עליה. ואין כיף מזה".

 שמלות כלה - מה הסגנון המבוקש ומה כלות רצו השנה מבחינת עיצוב?

"מה שהלך זה בעיקר הסגנון הרומנטי, בדי שיפון רכים עם נפילה עדינה, חצאית נופלת עם טאץ של שילוב נצנוץ עדין". 

  איך את רואה את באר שבע מבחינת אופנה?

 "באר שבע מבחינתי בשיא האופנה, הבנות הבאר שבעיות אוהבות להפציץ, להיראות ולהתלבש לאירועים בהתאם. אני מתה על הקהל הבאר שבעי.באר שבעיות מבינות שיא באופנה הן נורא אוהבת להתלבש, כל אירוע שאני הולכת הבנות אוהבות להפציץ בהופעה, כולן בשמלות ערב מושקעות. גם כשאני מעלה את עצמי סתם ככה בלוק יום יומי' יש התעניינות ומאוד אוהבים אופנה".

 

צילום: פרטי

 את מעצבת גם לנשים מלאות?

 "אני מעצבת שמלות לכל המידות, כמובן שגם למידות גדולות. כל הזמן יש סטיגמה עלי שאני לא תופרת למלאות בגלל שאני מפרסמת בעיקר דוגמניות וזה לא נכון, אני תופרת לכולן ולכל אחת אני מתאימה את השמלה שהכי תחמיא לה ולגוף שלה".

 חוויות פחות טובות מבחינתך שקרו ב2021?

 "שהקורונה עוד פה?! די לא בא לי לדאוג ממה עלול לקרות. מפחד, מסגרים והגבלות. מלשמוע כמה קורבנות המחלה הזו גובה. אה וגם בא לי לטוס.היו הרבה אתגרים בקורונה כמו כלות שהשמלות נתפרו עבורן במיוחד וכבר היו מוכנות, ואז האירוע התבטל לגמרי. זה היה סיוט לכולנו. מקווה שלא יהיו יותר הגבלות וסגרים אמן"

 סכמי לי את שנת 2021 מבחינתך

 "שנת 2021 הייתה מטורפת, שנה של שמלות בצבעים משוגעים, כלות בסגנון ייחודי ושונה. זו הייתה שנה משוגעת עם עליות וירידות של קורונה ברקע, אבל תודה לאל מודה לכל כלה שבוחרת בי ועל פרנסה משמים. שנה משוגעת עם המון שמלות בצבעים משוגעים, עיצובים יחודיים ושונים והבנה שהקורונה איתנו ואיתה צריך ללמוד".

ומה השאיפות לעתיד אחרי שהקורונה תעזוב אותנו? 

"קודם כל להמשיך לעשות מה שאני אוהבת כל החיים. זה הכיף שלי, אני קמה כל בוקר ומודה לאל שאני עושה את מה שאני הכי אוהבת. להתקדם 'לפתוח מקום גדול יותר ולמכור שמלות גם בחו"ל"

  מעצבת האופנה, עדן לוי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('cfdd6bbe-9810-489f-9af5-960d6d546a86','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה