"ממש לא מאוכזבת מההדחה שלי בהישרדות vip"

$(function(){setImageBanner('27695e4b-a6b4-4751-b4e7-13d925499f35','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

אחרי שראינו השבוע את ליזה ביך (26) מודחת מהאי בתוכנית הישרדות vip, מאוכזבים שלקחו לנו את הביוטי גירל הכי אמינה תוצרת באר שבע ולתפארתה, הכי ניו סטארית 2021, הכי לוהטת ומסקרנת ברשתות החברתיות שהביאה למאות אלפי עוקבים לחפש אותה כל יום בסטורי כדבר הבא והכי מסקרן שכדאי לעשות לה לייק - ידענו שזה הרגע לבחור בה כאשת השנה ולסכם איתה שנה שבה נפרצו כל הגבולות והחשיפה שלה ברשתות החברתית הגיעה למימדי סלב ארצי שכולם רוצים להכיר. מסקנה: לא משנה כמה תבליט וכמה שתהיה סקסית להפליא - יש בה ערכים, מידות, אהבת חינם, כבוד ובעיקר היא יודעת מה היא רוצה (סקופ: ליזה ובן זוגה הבאר שבעי, אסף בן דוד, מתכננים לעבור להתגורר במושב בדרום). בחורה עם ביצים.

צילום: מיכה לובטון

נתחיל מהסוף, את לא מאוכזבת מההדחה כמוני כמו הרבה ואחרים?

"ממש לא מאוכזבת מהדחה. אין ספק שרציתי להגיע כמה שיותר רחוק כמו כולם, אבל אני מאמינה בקארמה וביקום, יש  סיבה לזה שהלכתי, אני בטוחה. גם אם זה יכול להיות קצת עצוב, אני בטוחה שאגלה בהמשך הנה ליזה, זו הסיבה שהודחת, בדיוק זו הסיבה".

 ליזה נולדה באוקראינה, עלתה לארץ בגיל שנתיים, ורוב חייה העבירה בנופי העיר באר שבע וכיום מתגוררת בראשון לציון, והשנה נחפשנו אליה כיוצרת תוכן באינסטגרם, יוטיוב ואיפה לא, שהכי קל לעשות לה לייק כדי לצפות באדיקות בסטורי היומיומי שלה. כדוגמנית, בלוגרית ובעלים של מותג היופי והטיפוח lb beauty , וכמי שלא בא לפספס לראות בדרכה היחודית והמקורית איך היא מעבירה ענייני יופי, אסתטיקה וטיפוח. אם נחליט להיכנס לכושר ולשתות בעיקר מים, זה בגללה.

איך את מסכמת שת שנת 2021 של ליזה ביך?

"מבחינה אישית שנה שבה התפחתי, שנה עברתי פרידה לא קלה מהבן זוג הקודם שלי שיחד היינו יוצרים יחד, עובדים ביחד, עושים הכל יחד וזה הרגיש כמו גרושים במרכאות. דווקא מהמקום הזה של הלבד צמחתי והתחלתי לדאוג לעצמי, לדעת מה טוב לליזה, שנה של צמיחה, התחלתי להשקיע בעצמי פיזית ומנטלית, גם נפשית ומאוד שמחה על כך, כי ברגע שניקיתי את כל רעשי הרקע יצאו לי רק דברים טובים. מבחינה מקצועית כנ"ל. ברגע שהייתי ליזה עם עצמי לבד, מהפחד שאולי לא אהיה מספיק מעניינת כי עכשיו רק ליזה, היה פחד מודה, זה סקופ בשבילך, עבדתי כפול, מודה. בזמן שכולם משמינים בסגר ונפלו למיטה בקורונה, אני מה כל יום בשמונה בבוקר בבית של ההורים בבאר שבע הייתי מצלמת בלי הפסקה והעוקבים עלו בהתאם. הכל התחיל לרוץ ביחס לעבודה שלי וכך גם הגיע האודישן להישרדות. אפשר להגיד שב2021 התקבלתי, פרק חדש בספר של החיים שלי".

 צילום: אוהד קב

ההישג הכי גדול השנה מבחינתה הוא זה שמצאה את החצי שלה, הבן זוג החדש שלה שמשלים אותה, אסף בן דוד, באר שבעי, שהיא מודה בפה מלא ועיניים בורוקות, שהיא הכי אוהבת בחייה  "גם ההשיג שלי עם המותג שלי שאני מפתחת כל הזמן" שיתפה "מחשבות על עוד עסקים ולהיות ברשת, אבל את כל זה אני מכירה. הדבר שחדש לי זה ההישג הזוגיות שלי שמאחלת לכל בן אדם שאני אוהבת וגם למי שלא, שתהיה להם כזו זוגיות". תשאלו אותה ממה היא התאכזבה השנה, לא תקבלו תשובה חד משמעית "לא עולה לי משהו לראש עכשיו" תאמר בחיוך מתוק.

 איך החיים עכשיו עם החשיפה הכפולה לאחר הישרדות?

"אני יוצרת תוכן באינסטגרם, ביוטיוב וכל הרשתות, ובעקבות זה הגעתי להישרדות vip. אין ספר שהקהל ופילוח הגילאים שמכיר אותי יותר גדל, כי צופים בהישרדות משפחות מהנכד ועד הסבתא, ולכן נחשפתי לקהל בוגר וגדול יותר, אבל אני עדיין ליזה שהגיעה לאן שהגיע זכות עצמה ביצירה שלה ברשתות והתוכן. הרגיש לי נכון החשיפה הגדולה? האמת שזה בסדר לי, כי אני רגילה שנים ללכת בקניונים ועוצרים שם אנשים לדבר ולהצטלם, ועכשיו גם עוצרים אותי קצת יותר מבוגרים, זה נחמד וכיף".

 אז איך היה בהישרדות?

"אני הכי גאה בעצמי בעולם, נשארתי נאמנה לעצמי ולערכים שלי, באתי עם ערכים מסוימים שהיה לי מאוד חשוב להציג אותם כמו כבוד למבוגרים, לאחר, לא להיכנס למלחמות, לא נשענתי על סיפורים עצובים, עסוקה במטרה, דיברתי אסטרטגיה, שיחקתי הישרדות בלי רעשי רקע מסביב, הכי גאה בעצמי בעולם. במשימות נתתי בראש, התאמנתי קשה עם המאמן שלי יועד, שהוא גם באר שבעי, הכנתי את עצמי מנטלית עם אדיר הקואצ'ר שלי והגעתי עם ארגז כלים מסוים שאיתו הלכתי לשחק וככה זה נשאר לאורך כל הדרך. לא נתתי לשום בריונות, להצקות ולשום דבר להזיז אותי מהמיינט שלי, מהפיקוס שלי, אני נשארתי אני".

צילום: אוהד קב

במבט לאחור, היית משנה משהו בתוכנית?

"הייתי הכי ליזה ביך מבאר שבע, לא משנה כלום בהתנהלות שלי, האמנתי לאנשים כי אני קודם כל מאמינה ושופטת לאנשים לכף זכות כי כזו אני, תמיד אני אחבק, אוהב ואהיה נאמנה לחברים שלי, במקרה הזה לברית שלי, וככה נשארתי מהתחלה ועד הסוף. הייתי  משימתית, פייטרית עד הסוף, נתתי בראש במשימות, הצלתי את עצמי על הצד הטוב ביותר, לא נכנסתי לדרמות, לא לקחתי דברים באופן יאשי מאנשים שאני לא צריכה  לקחת באופן אישי, הייתי לגמרי אני, מתונה, רגועה, ליזה החדשה אפשר לקרוא לזה. קחי אותי שנתיים אחורה יכול להיות שגם הייתי משתגעת שם, אבל זה כבר לא אני, זה לא בשבילי".

אז מה לקחת מכל החוויה הזו לעצמך?

"מהחוויה לקחתי בעיקר איפוק, בהישרדות גיליתי שיכולות ההכלה שלי גדולות בהרבה ממה שחשבתי, כפי שניתן לראות, הדבר העיקרי שלקחתי לחיים".

 עם איזה חברים תהי בקשר?

"החברים שלי מהאי בעיקר הייתה ליה, מהרגע הראשון היא הייתה לי כמו אמא. קשה לי לראות איך קוטלים אותה על זה שהייתה משתמשת בחוש האימהי שלה כאסטרטגיה , זה לא נכון, היא אהבה אותי, היו לנו שיחות ורגעים. בשבוע הראשון בכלל לא סמכתי עליה ולאט לאט התקרבנו"

 "כן, אני בעד אתגרים, למה לא שאעשה עוד ריאליטי, אני אעשה גם עוד הישרדות, רק שלא יביאו אנשים שהם לא חיות רעות (צוחקת), שיביאו אנשים אסטרטגיים שבאו לשחק משחק ולא אכלו לי שתו לי, בכו לי. ריאליטי זו חוויה ואני לוקחת הכל כחוויה"

שנת אהבה 2021 לסיכום?

"שנה מהממת, רק בהתחלה, זה מיום ליום נראה יותר טוב, מרגישה שממש מצאתי את בדיוק מה שחיפשתי, אני בן אדם שמשלים אותי, אני אפילו לא יכולה להסביר במילים עד כמה. הוא בן אדם תומך, מכיל, שקיים בעולם, אני מדברת עליו בא לי לבכות. לפני הישרדות לא רציתי לעבור את זה בזוגיות, כי הרגשתי שאולי זה יקשה, אבל הוא נפל עליי משמים, ואני ראיתי בעיניים שהוא אהבת חיי, לקחנו את הסיכון של לעבור את הישרדות ביחד ואפשר לומר ששרדנו תרתי משמע.  היה בשבילי לאורך כל הדרך, גם ברגעים הטובים וגם הפחות טובים ואני מאוהבת".

מה הסיכום שלך לשנת בלונד חדש ב2021?

"מרגיש טוב יור, אז אין ספק שהבלונד בפיליפינים עשה טוב, ככה בכל העצים הירוקים, אבל לצערי הבלונד גמר לי את השיער, נקרע לי השיער מהשורש, עברתי טראומה לא קלה. בלונד כרגע לא נמצא בראש מעייני, אני עובדת רק על שיקום השיער מעל שנה, וכמובן עם המוצרים לי. מקסימום אפשר לשים פאה, אבל האמת שכרגע אי אוהבת את השיער הטבעי שלי".

ואיך את רואה את נושא הטרדות המיניות - מקבלת תגובות מיניות ברשת ואיך את מגיבה לכך?

"האמת שאני לא מקבלת כל כך תגובות מיניות. אולי לפעמים שאני עוברת על הודעות באינבוקס אני מקבלת תגובה מאיזה בדוי, אבל אני לא מתייחסת לזה, זה עובד לידי ולא מתעסקת בזה, בדיוק כמו שאני לא מתעסקת בתגובות שליליות, אני תמיד מנתבת את האנרגיה שלי דווקא לאהבה, למחמאות ולפרגון".

מהי באר שבע מבחינתך, לחיות כאן או במרכז?

"באר שבע זה הבית. אני עברתי למרכז לתקופת הישרדות, כי הייתי צריכה להיות קרובה כדי להגיע לאולפנים, ואני יכולה לומר שכל פעם שאני חוזרת הביתה ונמצאת בדרום, משהו קורה לי באנרגיות ואני צומחת הרבה יותר. משהו בשהייה במרכז  גורם לזה שנכנסים למן בועה של הביצה שאותו אישית כל כך לא מעניין. דווקא  בבית של ההורים צמחתי הכי הרבה והכי טוב. אגלה לכם סקופ, שאני והבן זוג שלי חושבים לעבור למושב בדרום וזה יקרה ממש בקרוב, ואני כל כך מתרגשת מזה".

התוכנית "הישרדות vip " משודרת בימים שני, רביעי ושבת בערוץ 13

צילום: מיכה לובטון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b43ef0da-9c72-4bf5-9d89-aeb58ac922ae','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה