חוזרים לבלות: פסטיבל הקמפינג והמדורות יערכו החודש בכפר הנוקדים

$(function(){setImageBanner('1046bfaa-ce7b-44cc-84cf-ce770accfcd8','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

חוזרים יחד אל הטבע הבטוח:כפר הנוקדים מזמין אתכם להתאוורר בפסטיבל הקמפינג ופסטיבל המדורות

קרדיט: כפר הנוקדים

כפר הנוקדים מזמין את הציבור לנקות את הראש ולהתאוורר עם המשפחה במדבר הבטוח –במהלך החודש יתקיים בכפר פסטיבל הקמפינג הגדול ופסטיבל המדורות שיהיו במתכונת ייחודית בצל ימי הלחימה ובסימן- חוזרים אל הטבע. 

הפסטיבלים ייערכו במהלך חודש ינואר בכפר הנוקדים, הסמוך לעיר ערד אשר נחשב לאזור ירוק ובטוח ללא הגבלות. השנה הודיעה הנהלת הכפר כי תוכנית הפסטיבלים עשירה יותר ומגוונת יותר וזאת כדי לאפשר לכמה שיותר משפחות לצאת להתאוורר במדבר הבטוח.

בכפר הנוקדים מרחבים מוגנים, יחד עם זאת הכפר הוגדר על ידי פיקוד העורף כאזור ירוק ובטוח.

ימי הלחימה הקשים הוכיחו לכולנו כי לטבע ולשהות יחד יש את היכולת לאחד, לרפא ולחזק את הנפש. בצל שגרת הלחימה החלו בכפר הנוקדים לחזור לשגרה זהירה ובטוחה ולהציע לציבור את האפשרות לקחת פסק זמן ולצאת להפוגה.

בתוך כך, הודיעה הנהלת הכפר כי תקיים את פסטיבלי החורף - פסטיבל הקמפינג שיתקיים בין התאריכים 18-20/1 והפסטיבל הקולינרי "מדורות" שיתקיים בין ה 26-27/1. הפסטיבלים יתקיימו במתכונת מיוחדת ובסימן "חוזרים אל הטבע". 

כפר הנוקדים, הממוקם בין ערד למצדה ונחשב לאזור בטוח וירוק על פי פיקוד העורף. הכפר מציע מגוון אפשרויות לינה שונות: החל מקמפינג במתחמים מחוממים המאפשרים להתחבר אל הטבע או באחד מחדרי האירוח המפנקים. זה הזמן לצאת אל הטבע המדברי הבטוח ולהנות משלל פעילויות מגוונות באווירה יוצאת מן הכלל.

דני רודד, הבעלים של כפר הנוקדים: "מלחמת חרבות ברזל גזרה על כולנו מציאות קשה, והתלבטנו אם השנה אנו מקיימים את פסטיבלי החורף בכפר הנוקדים, שהפכו למסורת של ממש. הגענו למסקנה כי הבילוי בחיק המשפחה יחד עם זמן מדבר וחיבור לטבע, הוא צורך חיוני בימי שגרה וביתר שאת בזמני מלחמה".

"השנה הפסטיבלים תוגברו בתכנים נוספים ומותאמים לתקופה במטרה לספק מעט הפוגה בזמנים קשים אלו. במקביל אנו ממשיכים לעשות מאמצים כדי לתרום לסיוע המשפחות המפונות. הכפר היה פתוח לאירוח משפחות מפונות מהדרום ומהצפון כבר מיומה הראשון של המלחמה גם בימי הפסטיבלים אנו נארח משפחות מהעוטף במטרה להעניק להם רגעי נחת במדבר הבטוח". 

הסועד הנודד. קרדיט צילום אדריאן סובול

להלן פירוט הפסטיבלים:

פסטיבל הקמפינג המסורתי בכפר הנוקדים:

מה בתוכנית?

 סיורים מודרכים | סדנת הכנת כנאפה ועוגה במדורה| סדנת כוכבים | סדנאות צילום טבע בנייד | טיבוע ציפורים | סיור בעקבות בעלי החיים במדבר| סיורי והאכלת גמלים| מופע מוזיקלי עם שירי תקווה ותפילה ועוד. 

מתי? 18-20 בינואר, ימים חמישי עד שבת

איפה? בכפר הנוקדים

לפרטים נוספים: https://www.kfarhanokdim.co.il/campingfestival/

פסטיבל הקמפינג בכפר הנוקדים יתקיים השנה בפעם ה-5 , במתכונת מיוחדת בעקבות מלחמת חרבות ברזל ובסימן "חוזרים אל הטבע". הפסטיבל יתקיים בתאריכים 18-20 בינואר, בשיתוף קהילת הקמפינג של ישראל שחוגגת 5 שנים. הקהילה שהוקמה על ידי היזם ערן פאר במטרה לקדם את תחום הטיולים והקמפינג בישראל, מונה עשרות אלפי חברים שמשתפים בהמלצות לקמפינג בארץ. כאמור פסטיבל הקמפינג בכפר הנוקדים המתקיים זו הפעם ה- 5 בשיתוף הקהילה, יכלול שלל חוויות, אירועים והמון פעילויות שטח המותאמות לכל הגילאים ולכל המשפחה בהם: 

סיורים מודרכים רגליים מרתקים בסביבת כפר הנוקדים, טיול מודרך לנחל צאלים , שלל סדנאות חווייתיות לכל המשפחה בהן: סדנת הכנת כנאפה ועוגה במדורה, סדנת כוכבים, סדנאות צילום טבע בנייד, פעילות טיבוע ציפורים - בהנחיית חוקר הטבע- יורם צביק, ממקימי מרכז צפרות ירוחם, סנדת קיימות מדברית חוקרת את הדרכים המיוחדות לחיים במדבר בצורה אקולוגית ומקיימת. סיור בעקבות בעלי החיים במדבר בו נלמד על חייהם של בעלי החיים באזור בקעת הקנאים, סיורי והאכלת גמלים, שלל תצפיות נוף, מפגש קהילת הקמפינג של ישראל ועוד.

בערב שישי תתקיים בכפר קבלת שבת מרגשת עם שירי תפילה ותקווה ומופע מוזיקת עולם עם להקת ג'ויאה עם כלים מכל רחבי העולם ומנגינות מחברות ומשמחות. במהלך ימי הפסטיבל יתקיימו גם מעגלי מתופפים סביב סגנונות נגינה ומקצבים מיוחדים.

הרעיון המרכזי של הפסטיבל סובב סביב קמפינג חורפי ומחומם היטב בשיטת אוהל בתוך אוהל. במהלך ימי הפסטיבל תתאפשר לינה בכפר למזמינים מראש- החל מחדרי אירוח דרך אוהלים מפנקים וממוזגים ועד לקמפינג מדברי עם אווירה שלא תמצאו בשום מקום אחר.

פסטיבל הקמפינג ה-5 - כפר הנוקדים - לפרטים נוספים והרשמה:

https://www.kfarhanokdim.co.il/campingfestival/

או בטלפון: 08-9950097

פסטיבל הקמפינג בכפר הנוקדים.  קרדיט צילום יוני גריצנר

פסטיבל מדורות בשיתוף "הסועד הנודד":

מה בתוכנית?

אירועי גורמה בטבע| אלכוהול | ריקודים | אוכל משובח בבישול מיוחד | חמימות אש המדורות | מופע קרקס וג'אגלינג אש ומגוון פעילויות לכל המשפחה.

מתי? 26-27 בינואר

איפה? בכפר הנוקדים

לפרטים נוספים: https://www.kfarhanokdim.co.il/SOEDNODED/

פסטיבל מדורות בשיתוף "הסועד הנודד" יערך ביום שישי 26/01/24. "הסועד הנודד" מציע אירועי שף גורמה בטבע בניצוחם של תומר סולנה והשף יוחאי נבו. האוכל נעשה ומבושל בשטח, במדורות, בגחלים, במעשנה של בשר, בסירים כבדים (פוייקה וכדומה) ובנוף המרהיב הנספג ישירות אל תוך האוכל המבעבע בעוד המדורה דולקת ומחממת את הסובבים והאווירה. התפריט מציע שימוש בחומרי גלם מקומיים של ארץ ישראל בשילוב מזרח תיכון ומדבר. 

בנוסף לאוכל המשובח של הסועד הנודד בפסטיבל המדורות, יתקיימו בכפר גם עמדות שוק צבעוניות, מופע קרקס וג'אגלינג אש לכל המשפחה, מתחם קולנוע מדברי לילדים, מסיבת ריקודים מחוממת אל תוך הלילה, מגוון פעילויות מדבריות ומפגשים מרגשים עם בעלי החיים בכפר, סדנת אקרו-באלאנס משפחתית, ארוחת בוקר ישראלית, יציאה לטיולים באזור, מתחמי זולה מפנקים, שלל דוכנים, ועוד הרבה יותר! 

פסטיבל מדורות - כפר הנוקדים - לפרטים נוספים והרשמה:

https://www.kfarhanokdim.co.il/SOEDNODED/

הסועד הנודד. קרדיט ירון עיני

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('16913a8e-a3c0-4f10-9d9f-9f4ac9af1ca3','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה