שנות ה-20 בניו אורלינס: מופע ג'אז חם



אתם מוזמנים ליהנות מערב ניו אורלינסי במיטבו שמגיע לבאר שבע, עם רביעיית כריסטיאן וינטר המארחת את הזמרת קויאנה לינל

שנות העשרים בניו אורלינס מאופיינות במועדונים קטנים לשם בידור וריקודים. המוסיקה שטפה גם את ספינות הנהר שעל המיסיסיפי. הזמרים והזמרות חברו לקבוצות קטנות של נגנים, רביעיות, חמישיות ואיתם הם הופיעו ברפרטואר שכלל עיבודים מוסיקליים לשירי עבודה, שירים מהכנסייה השחורה, שירי דת ומזמורים, וכמובן שירים מבוססי בלוז נוגה.

את כל אלו תביא רביעיית כריסטיאן וינטר, המביא יכולת אינסטרומנטלית מעולה שתארח את הזמרת קוויאנה לינל בעלת היכולת הקולית חסרת הפשרות, המשולבת באנרגיות וחום אנושי שקוויאנה מאופיינת בו מאד. ערב ניו אורלינסי במיטבו שיתקיים בבאר שבע ביום ראשון ה-06/11 במשכן לאמנויות הבמה.

Quiana in Greenhouse Eye Wander Photo

קויאנה לינל גדלה בעיר קטנה במערב טקסס והתחברה לכל סוגי המוזיקה ומוזיקה הייתה הדרך שלה להתחבר לעולם.החצוצרן/מלחין טרנס בלנשרד אמר שהמחשבה הראשונה שעלתה לו כשהאזין לה בפעם הראשונה הייתה "תגלית ווקאלית רצינית! 'מי את? איפה היית? ולמה אני שומע אותך רק עכשיו? הבנתי שזו מישהי שרוצה לשבור את חוקים". טרנס בלנצ'רד המשיך להאמין בה ואף הזמין אותה לשיר במופע של יום הג'אז הבינלאומי בשנה שעברה עם הרבי הנקוק".

עם חיוך כובש וקול שעוזר לצרות שלך להיעלם, המיומנות הקולית של לינל מאפשרת לה לבצע רפרטואר בלתי מוגבל והיא ניגשת לג'אז כמספרת סיפור, עם רקע והשכלה קלאסית אך גם עם חינוך כנערת מקהלת גוספל דרומית אשר נטעה בה את הבלוז ושירת הנשמה. היא בוגרת המחלקה למוזיקה של אוניברסיטת לואיזיאנה ומרבה בשיתופי פעולה עם אמנים שונים כמו: ניקולס פייטון, פאטי אוסטין, לדיסי, הרבי הנקוק וג'ון בטיסט. הקריירה שלה היא שופעת והיא מופיעה בכל אירוע או פסטיבל כמו גם באולמות והמועדונים הנחשבים ברחבי העולם, כולל לינקולן סנטר, דיזי קוקה קולה, "חדר הג'אז של מריאן", קרנגי הול, פסטיבל הג'אז של פלייבוי ועוד.

היא מלמדת באוניברסיטת LOYOLA שבניו אורלינס. אלבום הבכורה שלה "A Little Love" זכה לביקורות נלהבות, ודחף אותה לסיבוב הופעות בינלאומי כולל באוסטרליה. לינל מביאה את המיטב של ניו אורלינס, בדרכה העכשווית, המיוחדת כאשר היא משלבת את הקול הניו אורלינסי עם הגישה העכשווית לקצב, לסאונד ולפרשנות מודרנית.

לינל תופיע עם הסקסופוניסט הנפלא, כריסטיאן וינטר, יליד דנמרק שמתגורר בניו אורלינס מאז 1997.  הופעה זו הינה הפקה מיוחדת לסדרת ג’אז חם!

 photo by Josh Brasted

בהשתתפות:

Christian Winther קלרינט וסקסופון (ניו אורלינס)

Quiana Lynell שירה (ניו אורלינס)

עדן לדין פסנתר

יונתן לוי בס

 Brian Richburg Jrתופים (ניו אורלינס)

 

יום ראשון 6.11 המשכן לאומנויות הבמה באר שבע 20:30

לכרטיסים 035733001 www.hotjazz.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה