צביקה הדר, מלכת היופי של ירושלים והצגות חנוכה - חודש עמוס באירועים בפרינג'

$(function(){setImageBanner('fb35ae17-af34-4fac-bc65-451628e60710','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

תיאטרון הפרינג' מפרסם בימים אלו את לו"ז ההופעות העשיר שלו: מפגשי ספרות, מופע סטנד-אפ וגם הצגות ילדים מהנות לקראת חנוכה

 צביקה הדר. קרדיט - רונן אקרמן

צביקה הדר במופע סטנד-אפ חדש

רגע לפני שהוא פוצח במופע בידור חדש, צביקה הדר מגיע לתיאטרון הפרינג' באר-שבע. זו ההזדמנות שלכם ליהנות מערב שכולו צחוק, אתם רק צריכים לדאוג לחברה טובה.

צביקה הדר, מי שהתחיל את דרכו בתוכנית הידועה "קומדי סטור", כיכב בקומדיה "שמש" ועם השנים הפך למנחה המזוהה עם תוכניות הריאליטי "כוכב נולד" ו"בית ספר למוזיקה", חוזר למקום הטבעי שלו- הבמה.

הדר שב הביתה לשורשים ומופיע בבירת הנגב, העיר, בה גדל. תיאטרון הפרינג' בעיר העתיקה יארח אותו ל"בדיקת חומרים" לפני מופע חדש ומצחיק מאי פעם. הדר שנחשב לאחד השחקנים והסטדנאפיסטים האהובים ביותר, מצליח מזה כשלושים שנה להישאר בתודעה הישראלית.

בפרויקט האחרון שלו, תכנית הטלוויזיה "לצבי יש בעיה", הדר שיחק את עצמו ובא חשבון עם ההיסטוריה שלו, הדמויות שהפכו אותו לפנים מוכרות בכל בית בישראל ועד ללגלוג על עברו כמנחה ריאליטי ושעשועונים. אין ספק כי צביקה הדר ניחן בכריזמה ובכישרון, אחד שמחובר לשורשים שלו, תמיד דואג לדבר בגובה העיניים ומחפש את הדבר הבא. אז תפתחו יומנים, תשריינו את יום חמישי ה-2.12 ובואו ליהנות מערב מצחיק, אינטימי ומשעשע. 

יום חמישי (2.12), שעה 21:00, תיאטרון הפרינג' באר-שבע. מחיר כרטיס: 79 שקל.

שרית ישי-לוי, הסופרת שעומדת מאחורי סדרת הדרמה המצליחה "מלכת היופי של ירושלים" מגיעה לתיאטרון הפרינג' באר-שבע

אם גם אתם הייתם דבוקים למסך ועקבתם אחרי סיפורה של משפחת ארמוזה, משפחה ירושלמית שורשית בשנים שלפני הקמת המדינה, עכשיו יש לכם הזדמנות לשמוע מקרוב איך העלילה נולדה. הסופרת שרית ישי-לוי מספרת על סדרת הדרמה "מלכת היופי של ירושלים" המבוססת על רב המכר שלה במפגש ספרות בתיאטרון הפרינג' באר-שבע שיתקיים ביום ראשון ה- 21.11.

שרית ישי לוי מביאה ומספרת את הביוגרפיה האישית שלה, הישגיה העיתונאיים ומדברת על כתיבת ספריה הקודמים העוסקים בביוגרפיה ותיירות. במהלך המפגש היא לוקחת את הקהל למסע במקורות ההשראה שלה לכתיבת הספר "מלכת היופי של ירושלים", בחוויה האישית שעברה עם כתיבתו ובהתמודדות עם ההצלחה העצומה של הספר.

בין היתר היא מתעכבת על התחקיר הארוך שערכה לפני ועם כתיבת הספר, מרחיבה על האירועים ההיסטוריים השזורים בו שהחלו בסוף המאה ה- 19 בתקופת התורכים,  עבור בתקופת המנדט, המאבק בבריטים, המחתרות, מלחמת השחרור, הקמת המדינה ושנותיה הראשונות ועד אמצע שנות השבעים. ישי-לוי מספרת בהרחבה על הדמויות הנשיות הראשיות: מרקדה, רוזה, לונה וגבריאלה וגם על דמויות המשנה: רחלי'קה, בקי ומטילדה פרנקו שדרך סיפורה נוגעת ישי-לוי על תופעת צעירות הישוב שהתרועעו עם  החיילים הבריטים והתוצאות הרות הגורל והאסון של קשרים מסוג זה בתקופת המאבק. גם לדמויות הגבריות בספר: רפאל, גבריאל, דוד וגידי יש מקום לא מבוטל במפגש. שרית מספרת על מורכבות הדמויות ועל הפנים השונות והרבות של כל דמות ודמות.

יש לציין כי "מלכת היופי של ירושלים" הגיע למעמד של ספר פלטינה, זכה בפרס ספר הזהב ופרס סטימצקי,  נמכר בלמעלה מ- 200,000 עותקים ותורגם לשפות. בתום המפגש יהיה מקום לשאלות ותשובות מהקהל. משך המפגש: 60 דקות. 

יום ראשון (21.11), שעה 19:30, תאטרון הפרינג', באר-שבע. עלות כרטיס: 20 שקל.

שרית ישי לוי. קרדיט - מאיה באומלהצגות חנוכה לילדים

חג חנוכה כבר ממש מעבר לפינה ואנחנו מזמינים אתכם להגיע ליהנות מהצגות הילדים נפלאות .בואו ליהנות מהרפתקה במצולות, להתאהב בארנב ממושי ולהתרגש עם דני בפטר והזאב בהצגות מרתקות ומעשירות לגילאי 3+.

הצגת הילדים "מעמקי הים" מזמינה את הילדים להרפתקה במצולות ללא מילים הרוקמת כקסם בועות, בובות ומוזיקה לסיפור יפיפה עם מוסר השכל (לגילאי 8-3). אי שם במעמקי הים שוכנת תיבת אוצר יפה, ששקעה במצולות מספינה שנטרפה. מי גר בתוכה? מתמנון זקן ומלומד ועד מדוזות תזזיתיות, מחתול ים מלכותי ורגוע ועד אבו נפחא מנוזל ופרוע. איך מסתדרים יחד בתיבה אחת יצורים כל כך שונים? מה קורה כשעל התיבה מאיים כריש גדול ונורא?

הצגת הילדים, הארנב ממושי ממחישה את כוחה של חברות. ממושי הארנב יוצא למסע לחפש חברים בעזרת שלושה בלונים אשר קיבל מאימו. הוא מעניק את הבלונים בתמורה לחברות, אך ברגע שהבלונים מתפוצצים, מפנים לו כולם את הגב ולא רוצים להיות חבריו. ממושי לא מרים ידיים וממשיך במשימה למצוא חבר חדש שבסופה יגלה שחבר אמיתי יקבל אותו כמו שהוא בלי מתנות. ואילו הצגת הילדים, "פטר והזאב" משלבת מגוון של אומנויות במה- תיאטרון, מחול, תיאטרון בובות, חפצים, צלליות ועוד. במרכז העלילה ניצב דני, ילד תמים, סקרן ומעט ביישן.

ערב אחד לפני שהוא הולך לישון ובזמן שהוא משחק ומדמיין את הסיפור של "פטר והזאב", נכנסת אחותו של דני, מפריעה לו ומצליחה לחטוף את כל כלי הנגינה של דני. דני נרדם כשהוא עצוב וכועס והוא מתעורר בתוך חלום. בחלום הוא נמצא בתוך הסיפור של "פטר והזאב", שם הוא פוגש את כל חבריו החיות ואפילו מצליח בעזרת פטר והילדים לנצח את הזאב ובכך מקבל אומץ ובטחון.

ימים שני-רביעי (29.11-30.11, 1.12), שעה 17:30, תיאטרון פרינג' באר-שבע

ארנב ממושי. קרדיט - דניאל חסין

 פטר והזאב. קרדיט - אפרת מזור

 מעמקי הים. קרדיט - מאי לייטי ארמסטרונג

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('782c1e97-caf9-479f-ba08-804554d81f6d','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה