פסיפס ישראלי בבית ספר למשחק בנגב ״גודמן״

$(function(){setImageBanner('4d645bc4-6c3d-4a65-955d-d99a9ce90b88','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

בנוכחות עשרות אנשי תרבות ואורחים, התקיים גמר תחרות המונולוגים החברתיים בגודמן, בית ספר למשחק בנגב, בשיתוף חברת אדמה מכתשים. היצירה הזוכה – ״פרפר בברלין״, צעירה המתמודדת עם המציאות היומיומית המורכבת

פסיפס ישראלי. קרדיט צילום - אורן קרידי

ביום שני האחרון חגגו בגודמן בית ספר למשחק בנגב, את הגמר של תחרות "פסיפס ישראלי" במעמד מר הדרן עולמי, מנהל מפעל אדמה מכתשים שבנאות חובב ושמוליק יפרח, מייסד ומנהל "גודמן". הערב, שקרה כולו בהובלה של גודמן ובשיתוף פעולה פורה של חברת אדמה מכתשים, חשף בפני הצופים עשרה קטעים מצחיקים, מרגשים ומעניינים שנבחרו בתחרות קדם של כל תלמידי גודמן. המונולוגים עסקו, רובם ככולם, בנושאים אקטואליים מחיי החברה הישראלית.

מרבית מהקטעים הם יצירה מקורית פרי עטם של הסטודנטים והסטודנטיות המציגים והיתר נלקחו מתוך מחזאות ישראלית מוכרת. הערב המרגש בבימויו של יקיר אליהו וקנין, בוגר ביה"ס, שחזר לגודמן כרכז פדגוגי אומנותי.

הקטעים הטובים ביותר זכו בִּמֵלָגות, אותן מעניקה חברת אדמה מכתשים, ונבחרו על ידי צוות שופטים מכובד: אליאב זכאי – מנכ"ל LEAD (ליד) המסלול לפיתוח מנהיגות צעירה בישראל, כפיר כהן, מנהל תפ"י ומחסנים, באדמה מכתשים, ד"ר שרונה זמיר, מנהלת אבטחת איכות, באדמה מכתשים, מתי מינדלין, מנהלת ביה"ס תיכון מקיף ו' באר-שבע, אור פרץ, בוגרת המחזור השביעי בגודמן וכיום תרפיסטית בפסיכודרמה, תמר קינן, במאית, מנהלת אומנותית של צוותא ב׳ ומנהלת אומנותית שותפה של פסטיבל תיאטרון קצר ובת חן סבג, שחקנית ובמאית, יוצרת הסדרה מטומטמת וילידת העיר באר שבע.

במקום הראשון זכה קטע מקורי, פרפר בברלין, מאת שיא דרייגור-קדמן, סטודנטית שנה ג'. יצירה ישראלית מקורית המגוללת את סיפורה של איה, שמנסה לצלוח את המציאות המורכבת בה היא חיה. במקום השני זכה סיפורם האמיץ של חלי ואריה, זוג שגרתי בערב שגרתי שכל מבוקשם היה לאכול פיצה מול הטלוויזיה. אך מה קורה כשההזמנה מתעכבת והסיטואציה לא לשביעות רצון הזוג? רק הנוכחים באולם יכולים לתאר את חווית הצפייה!. פיצה נאס"א הוא קטע מקורי מאת סטודנטים שנה ב' ו – ג' ובהשתתפותם: רעות רגב, רון מגידיש, רועי דוד ודניאל עטרי.

במקום השלישי זכה "לחץ, דלג?", קטע מקורי מאת חן פדידה, דורון טאובר, ליהי שאול ואיתי אורי, סטודנטים שנה ב'. קטע סטירי על החדירה לפרטיות של עולם הפרסומות לחיינו. במקום הרביעי זכה הקטע המקורי "מסיבת רווקות" מאת מאי שניידר, נטע נחום, ירדן קדוש ושני אזדואניס, סטודנטיות שנה ג'. הקטע מתאר את ההתמודדות של הכלות לעתיד וחברותיהן עם ריבוי האירועים ה'מכביד' לקראת החתונה: מסיבת אירוסין, הפרשת חלה, חינה, מקווה וכמובן, מסיבת רווקות.

הדרן עולמי, מנהל ״אדמה מכתשים״, אמר באירוע: 'אדמה מכתשים' היא חברה בינלאומית שמסייעת לביטחון התזונתי של האוכלוסיה העולמית. השורשים שלנו נטועים כאן בבאר-שבע ובנגב ואנחנו תמיד שואפים להחזיר לחברה ולעיר שבה אנו פועלים בעיקר בתחום לימודי הכימיה והחקלאות, דוגלים בתכניות למצויינות ומנהיגות ומאמינים שכדי להגיע ולהצליח יש להשקיע גם בתרהות ובאומנות. אנחנו שמחים וגאים להיות חלק מקידום המצויינות ולהיות שותפים להצלחת הצעירים בעיר באר שבע כבר שנה רביעית ברציפות״.

שמוליק יפרח, מנהל גודמן בית הספר למשחק בנגב: " אין כמו לראות את היצירות המקוריות של הסטודנטים שלומדים בבית הספר וכמובן לשמוע את מחיאות הכפיים של הקהל. אירוע הגמר "פסיפס ישראלי" מהווה אמירה וחיבור ישיר לערכים עליהם מושתת בית הספר וכמובן לשיתוף הפעולה שיש לנו מעל ל-15 שנה עם חברת "אדמה מכתשים". אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק באירוע וכמובן להזמין את הקהל הרחב להגיע אל בית הספר ולצפות בהצגות המצוינות אותן אנו מעלים החל מחודש הבא".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6aad7752-08aa-42b8-8721-99e12363900e','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה