פסטיבל דצמבר חם ב"תמוז: בית ליצירה מוזיקלית" - כל המופעים המומלצים



"תמוז - בית ליצירה מוזיקלית", הושק בסוף חודש אוקטובר האחרון במסגרת מהלך משותף של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, משרד התרבות והספורט, עיריית באר שבע וחברת כיוונים, להקמת בתים ליצירה מוזיקלית בפריפריה בהיקף של 8.5 מיליון ש״ח, במטרה להצמיח אמנים מקומיים ולעודד יצירה מקומית ומקורית.

תמוז פועל ומשמש כבית המאפשר ליוצרות וליוצרים מקומיים לקבל מעטפת כוללת לתהליך היצירה. לצד ביסוסם כאמנים וכיוצרים, המקום מעניק לאמניות ולאמנים במה לחזרות ולהופעות, כשכל ההכנסות ממכירת הכרטיסים יועברו ישירות לאמנים המופיעים במקום. ניתן למצוא ב"תמוז" בית ספר למוסיקה, כיתות אמן, הרצאות, קורסים וסדנאות מקצועיות. כמו כן, במבנה קיימים חדרי חזרות, אולם מופעים ואולפני הקלטות. "תמוז" אף מפיק ומשווק מופעים מגוונים, סדרות תוכן מרתקות ופסטיבלים ייחודיים.

כעת משיק "תמוז-בית ליצירה מוזיקלית" את מופעי חודש דצמבר שיסגרו את שנת 2022 בצורה הטובה ביותר ויחממו את תושבי הדרום והנגב. בין האמנים וההופעות: תזמורת ירושלים מזרח ומערב בשיתוף אנסמבל באר שבע מארחים את עמיר בניון, אנסמבל פרץ אליהו מארח את מארק אליהו במופע "רכבת הזמן", ויקטור צוי ולהקת KINO במופע טריביוט ורוק של שנות ה-80 וה-90 המוקדמות, דור אביטן עם אינדי בין פולק לרוק בנגיעות קלאסיות, יוני שרון בדמות אבו טאבלה במופע המשלב בין סטנדאפ למוזיקה, אבי אילות במופע המשלב בלוז, סול וRNB- , סדרת ג'אז עם אבטה בריהון ורועי מור מארחים את אסתר ראדה, איתי פרל מארח את רונה קינן  וגלית ששון במופע קאברים שבא לעשות שמח. מתמוז נמסר שכדאי להישאר מעודכנים לקראת המופעים העתידיים לעלות במהלך חודש ינואר – מופעים בלתי נשכחים שיפתחו את שנת 2023.

 

אז במיוחד בשבילכם, אספנו את המופעים המומלצים ביותר שתוכלו למצוא ב"תמוז" בחודש אוקטובר:

 

06/12/22- פרץ אליהו מארח את בנו מארק אליהו בחגיגה של מוזיקת עולם, הצמד מנגנים את דרכם בין מזרח למערב ובין קלאסי למודרני.

פרץ אליהו ובנו מארק אליהו קרדיט: רגב גל

11/12/22 – עמיר בניון מגיע לתמוז בליווי  תזמורת ירושלים מזרח ומערב ואנסמבל באר שבע למופע חגיגי, בואו לשמוע את הלהיטים המוכרים כמו שלא שמעתם בתוספת של פיוטים מרגשים.

 עמיר בניון קרדיט: משה נחמוביץ

22/12/22- סדרת ג'אז: אבטה בריהון מגדולי המוזיקאים של הקהילה האתיופית, ביחד עם הפסנתרן המחונן רועי מור, מארחים את אסתר ראדה בלחנים מקוריים ומוזיקת נשמה יהודית-אתיופית.

 אדיס קן במופע עם אסתר רדא  קרדיט: רונן גולדמן

27/12/22- המוזיקאי הבאר שבעי ואיש התרבות איתי פרל מארח את רונה קינן, במופע בלוז מדברי, לקראת אלבומו החדש – מופע חובה לחובבי הרוק הישראלי

איתי פרל  קרדיט: יהב ברק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה