מוכנים לזה? עונה חדשה במשכן לאומנויות הבמה



בואו לשמוע מה מחכה לתושבי באר שבע, בעונת הרפרטואר החדשה של המשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע. השנה העונה המתוכננת תהיה מיוחדת ומגוונת מתמיד, אז לא כדאי לפספס את ההופעות, האירועים וההקרנות החגיגיות

השנה כמו בכל שנה, עונת הרפרטואר של חורף 2022-23במשכן לאומנויות הבמה בבאר שבע נפתחה בחגיגיות. אך השנה לקראת העונה החדשה, הובאו לעיר מגוון רחב במיוחד של תכנים, מה שמבטיח שכל אחד יוכל למצוא את המופעים שמעניינים אותו.

לצד הסדרות הוותיקות שהמשכן מכין בכל שנה, שבהן "הערים המרתקות בעולם", "גאז' חם עולמי", "מועדון הזמר" ועוד, הוחלט לחנוך גם שתי סדרות חדשות ומקוריות – "אגדות מוזיקה" שבה יציגו במשכן ערבי מחווה למוזיקאים הגדולים בהיסטוריה ו"סדרת ההומור" שמוקדשת כולה לאנשים שהמציאו את ההומור הישראלי.

ראש מינהל התרבות של חברת כיוונים, יאיר נגיד כתב על העונה כך – "עונת המנויים 2022-23 היא עונה מלאת צבע, רגש ואהבה. המשכן לאומנויות הבמה ממשיך להוביל את התרבות בנגב ומביא לכם, ממש ליד הבית, את כל מופעי התרבות הטובים בארץ ובעולם. עוד הוסיף בהתלהבות ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', "הרפרטואר העשיר אותו מציג המשכן מהווה דוגמה לפרי עמלם של צוות המשכן, אשר נעשה במלאכת מחשבת מעוררת השראה."

קרדיט: כיוונים (ע"פ סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

בין המופעים המומלצים תוכלו למצוא את:

14.03.2023 - מופע מחווה ללהקת pink floyd, בתוספת הרצאה של היסטוריון המוזיקה נועם רפפורט.

24.01.2023 - מופע סטנד-אפ בליווי מוזיקה ופסנתר של כוכב הטלוויזיה האלמותי ננסי ברנדס.

22.01.2023 - קונצרט של התזמורת האנדלוסית אשדוד, שמשמרת את מסורות המוזיקה של יהדות ספרד

בשביל התוכניה המלאה של עונת הרפרטואר 2022-23 לחצו כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה