סילבסטר: כל האירועים הכי שווים בבאר שבע



עדיין מחפשים איך לבלות את ערב השנה החדשה בבאר שבע? הסירו דאגה מליבכם כי סידרנו לכם ליינאפ מטורף עם כל האירועים החמים והשווים שיש לעיר להציע.

סילבסטר מהסרטים ביס פלאנט

במתחם ה-VIP של PLANET (פלאנט) ארגנו עבורכם חגיגה יוצאת דופן. לכבוד המאורע החליטה הרשת לשלב בתפריט ארוחת הערב העשירה במתחמי ה-VIP שלה כמה מנות ספיישל מפתיעות, לצד סרטים חדשים וצפייה איכותית ואינטימית.

רוכשי הכרטיסים יוכלו ליהנות בערב השנה החדשה מ-3 עמדות ספיישל וביניהן עמדת קרואסונים בשלושה מילויים לבחירה, עמדת בורגר פורטובלו מעושן ועמדת שטרוייזל תפוחים מתוקה. לצד זה, כמובן תקבלו סרט לבחירה באולם אינטימי עם כורסאות מתכווננות ומרווחת.

מחיר כרטיס לאירוע המיוחד יעמוד על 200₪ בקופות הקולנוע.

חגיגה יוצאת דופן בפלאנט באר שבע. קרדיט - פלאנט

תפריט מיוחד לערב השנה החדשה בקמפאי

לכבוד השנה החדשה מבשלים לכם בקמפאי לא רק תפריט מיוחד וקוקטייל מקוריים, אלא גם אווירה מיוחדת ומושקעת. אז אם אתם חובבי אוכל אסייתי מושבעים אל תפספסו את כל המנות והמשקאות החד פעמיים שמכינים לכם בקמפאי. אבל אל תדאגו אם תכננתם להישאר בבית בערב השנה החדשה, אפשר גם להזמין את כל המנות המיוחדות לחגיגה ביתית.

תחרות הברמנים בשנה שעברה, קרדיט יח"צ קבוצת קמפאי

מסיבת השנה החדשה בפטריקס

אכלתם, שבעתם ונהנתם מהסרט? עכשיו הגיע הזמן לחגוג. הפאב האירי האהוב שבמתחם סינמה סיטי מבשל לכם מסיבת ענק כדי לחגוג את 2023. במסיבה תמצאו תפריט מיוחד, צוות רקדניות וDJ elad ben simon אחד ויחיד על העמדה.

 הכניסה חינם אבל מומלץ לשריין שולחן מראש.      

 

מסיבת טכנו לסוף השנה במועדון הפורום

בפורום החליטו השנה להפתיע ולשבור את החוקים. כי במקום מסיבת סילבסטר בנאלית וכללית, ארגנו לבליינים פסטיבל טכנו מרשים ומושקע עם ליינאפ חלומי לחובבי הז'אנר. על העמדה יעמדו בין השאר DJ LEXER שמגיע לארץ היישר מהמועדונים הכי חמים בברלין, וגם את DJ אסף שמואל, הכוכב המקומי שחוזר מסיבוב הופעות עולמי, כולל מסיבות ענק בניו-יורק. בנוסף להם יעלו אחד אחרי השני מגוון רחב של מתקלטים מוכרים ואהובים לפסטיבל טכנו חובה לקרחניסטים של העיר.

 

בונא זה טוב המסיבת סילבסטר הזאת

'הבונא' הליין המחתרתי שכבש את העיר חוזר לבית הספר למשחק. במסיבת הסילבסטר שתיערך בגודמן יהיה כמו תמיד אווירה צעירה וחתרנית, לצד תפאורה משוגעת ומקורית שהקימו במיוחד לאירוע. לצד DJ A La One, האב המייסד של הבונא שמגיע לתת סט  האוס וגליץ' שכולו בפריסטייל, יתארחו יוצר הבייס Absalon ומופע צמד שלKALINKA  &    À La Mikeשיפציצו במופע שנמצא על הרצף בין avici ליהודית רביץ.

 פורום ישראל. קרדיט: Sight - film & photography

חפלת סוף שנה בגיזה

אם אתם מחפשים חוויה יחודית אבל גם לא סוערת מידי לחגיגות הסילבסטר שלכם, כנראה שבר הגיזה שבשכונה ב' יכול לספק לכם את מה שאתם מחפשים. חפלת הסוף שנה של הגיזה יכלול כמויות של ערק, פיזוזים ומוזיקה משמחת. המארגנים אפילו התחייבו למחירים מוזלים על האלכוהול. אז תבואו מוקדם כי הכניסה חופשית.

 

חגיגה צבעונית לשנה החדשה בקפאסה

לחגיגות הסילבסטר בקפאסה החליטו במסעדה האהובה לתכנן לכם מ-0 תפריט ספיישל, שכולל מנות ייחודיות וקוקטיילים מעולים. הערב הצבעוני אמור להגיע עם מנות מפתיעות בהתאם, אז תזמינו מקום או תשריינו משלוח, כי המקומות עפים בקצב מסחרר. בנוסף, במקום יהיה סט DJ חגיגי שיעיף את המסעדה לרמות הגבוהות ביותר.

קפאסה. צילום: יחצ

 

טוק טוק – סילבסטר קורע במשכן לאומנויות הבמה

בערב השנה החדשה הצגת הקאלט 'טוק טוק' שעלתה בצרפת אי אז בשנת 2005 ומאז הספיקה להפוך לתופעה עולמית תנחת בבירת הנגב. בקומדיה האובססיבית של המחזאי הצרפתי לורן באפי, שש דמויות הסובלות מהפרעות כפייתיות אובססיביות (OCD), נפגשות בחדר המתנה של פסיכיאטר מפורסם, הידוע ביכולותיו הנדירות לסייע למטופליו ולפתור את בעיותיהם. הפסיכיאטר מאחר להגיע וכל אחת מהדמויות עוברת התמודדות לא פשוטה בזמן ההמתנה.

 

בגרסא הישראלית של הבמאי אודי גוטשלק, יככבו: איציק כהן, יובל סגל ודנה סמו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה