סופ"ש בב"ש - כל ההמלצות והאירועים לסוף שבוע מושלם בבירת הנגב



סוף השבוע בפתח אז יש לכם הזדמנות לצאת לבלות לבד, עם חברים או עם כל המשפחה ברחבי באר שבע והדרום בשלל פעילויות ואטרקציות. נצלו את הזמן כדי לראות הצגה, לשמוע מוזיקה או לשתות בירה>>>

חמישי - 30/03

עקיבא מגיע לרגש את זאפה באר שבע

אחרי שסחף את המדינה עם להיטי הענק "אל תעזבי ידיים", "פשוטים", "אתה הולך איתי" ו"שלום בבית" עקיבא מציג מופע חדש לרגל יציאת אלבומו החדש "אל תעזבי ידיים" שזכה לשבחים מקיר לקיר. מופע שהוא מסע מוזיקלי נוגע ללב ומלא ברגש שלא ישאיר אתכם אדישים, חוויה עצמתית משותפת של קהל ששר את מילות כל השירים יחד עם עקיבא ועם הלהקה.

איפה: זאפה באר שבע (בוויז)

מתי: 20:00

כמה: 124 ש"ח

שירי מרפסת באים לקרוע את החלוץ 33

אחרי הפסקה של שנתיים מהופעות, שירי מרפסת חוזרים חגיגית לבמה עם מופע אקוסטי מרגש וקורע מצחוק. בואו לראות את כוכבי היוטיוב הישראלי 'של פעם' ולראות את אחת ההופעות המצחיקות שהיו בשנים האחרונות בישראלי. רועי כפרי וטל טירנגל חוזרים ללהיטים הישנים וגם מפציעים במופע בוגר ומהודק יותר אבל עדיין קורע כמו תמיד. או כמו שהם מתארים: בואו לשמוע שירים מסוג ״חה חה חה״ לצד שירים מסוג ״יפה, נראה לי״.

איפה: החלוץ 33

מתי: 20:30

כמה: 120 ש"ח רגיל | 100 ש"ח סטודנט

כל הגיבורים עזבו - מופע חדש ומיוחד שמבוסס על האלבום של נדב דלומי

אתם כבר יודעים שאנחנו אוהבים להרים ליוצרים באר שבעים, במיוחד אם הם מוכשרים. אבל האמת שנדב דלומי, מוזיקאי ויוצר באר שבעי, בכלל לא צריך שנרים לו. מספיק לשמוע את האלבום המיוחד והמרגש של דלומי, שנוגע בלב ליבה של הישראליות החדשה בצורה אמיתית וכואבת, כדי להבין למה כדאי להגיע למופע החדש ברפינג' שמבוסס ומלא בשירי האלבום.

איפה: תיאטרון הפרינג'

מתי: 21:00

כמה: 79 ש"ח

נדב דלומי, צילום: רונן גוטר

דניאל שוורצוולד מגיע למופע ג'אז בתמוז

דניאל שוורצוולד , פסנתרן ומלחין אשר חזר לארץ בשנים האחרונות לאחר 7 שנים בברלין. דניאל הופיע ברחבי העולם בפסטיבלים ומועדונים עם הרכבי ג'אז, טנגו, מוסיקת עולם והרכבים קלאסיים מודרניים. בשנים האחרונות הוציא 4 אלבומים של פסנתר סולו, דואו עם צ'לו, אלבום שירים בעברית ואלבומו האחרון "מיקרוקוסמוס" שמציג את השילוב המיוחד של מוסיקת עולם וג'אז. בהופעה הקרובה ייבצע עם החמישייה עיבוד מקורי בסגנון ג'אז ומוסיקת עולם לפרטיטה (סוויטה) של י.ס. באך וממנה המופע ימשיך אל קטעים מקוריים המתכתבים בצורה כזאת או אחרת עם הסוויטה וממשיכים את דרכה אל עולמנו העכשווי.
איפה: תמוז - בית המוזיקה (לשעבר מרכז צעירים)
מתי: 21:00
כמה: 50 ש"ח

שישי - 31/03

בית האמנים בנגב מצייג: שישי קלאסי בעתיקה

תמיד רציתם למצוא דרך להתחבר למוזיקה הקלאסית אבל כל הופעה הייתה מאיימת מידי? במיוחד בשבילכם בית האמנים יוצא בקונצרט צהריים ייחודי שתקרב ללב את המוזיקה הקלאסית. צמד המוזיקאים חנה ואשר בלייכמן מספרים ומנגנים מיצירותיהם של המלחינים הקלאסיים האהובים בצורה נעימה ונגישה. בין השאר יעלו את היצירות של - וויואלדי, שופן, ברהמס ועוד.

איפה: בית האמנים בנגב

מתי: 11:00

כמה: 40 ש"ח

שוק איכרים בעיר העתיקה של באר שבע

שוק האיכרים המצליח של 'תוצרת הארץ' חוזר בפתיחה מחודשת וחגיגית. תוכלו להגיע כמעט כניסת השבת כדי לשדרג את הבישולים של כל שבוע עם שלל תוצרת מקומית מובחרת מכל הסוגים והסגנונות וגם לצבור קצת מהאנרגיות החיוביות של העיר העתיקה ביום שישי. באופן כללי העיר העתיקה היא המקום המושלם לבילוי של שישי בצהריים. אחרי הקניות מומלץ לקחת את הזמן לשבת באחד מעשרות בתי הקפה, המסעדות והברים השווים בעתיקה ולתמוך בעסקים מקומיים.

איפה: מדרחוב קק"ל

מתי: 10:00-15:00

כמה: תלוי מה אתם קונים...

באדיבות חברת יעדים

מסיבת 'קיטניונת' בפאב הגיזה

הפאב השכונתי של ב' פותח באופן חריג את שעריו ביום שישי בפעם השנייה ברציפות. כל זה בשביל מכירת המזווה המטריפה של באר שבע. במקום תוכלו לקנות בזול - קטניות, מזון יבש, שמן זית ועוד והכל באריזות רב פעמיות. אז תביאו כלים, צנצנות וקופסאות כדי למלא בכל טוב ולהנות מהאווירה ומהאוכל של הגיזה בשישי בצהריים וגם מבירה קרירה ביום סגרירי.

איפה: פאב הגיזה, מרכז ח"ן

מתי: 11:00

כמה: הכניסה חופשית

שבת - 01/04

סופ"ש בב"ש - מוזיאוני ילדים/טבע עירוני/פיקניק/מתחם הבלוק

חוץ מזה שעיריית באר שבע גנבו לנו את השם של הפינה, אנחנו מקבלים לגמרי את ההמלצה שלהם לקומבינציה שווה לבילוי בבירת הנגב. באתר התיירות של באר שבע כתבו: "כנראה שמזמן לא הרגשתם את ההתרגשות הזו של לגלות מקום חדש ולעוף עליו. סופ”ש בבאר שבע עם הילדים הוא אחת ההפתעות שהשנה הזו יכולה לזמן לכם. הכנו לכם הצעת הגשה – ממש כמו קומבינציה בסושי, שתיתן לכם לטעום את העיר כמו שצריך בסופ”ש". אז בין אם אתם באר שבעים עם אהבה בלתי מוסברת לסושי או מרכזניקים שביקורתיים לאהבה הזאת, אנחנו ממליצים לכם לנסות את הקומבינציה המוצעת, שכוללת ביקור בלונדע מוזיאון הילדים האינטראקטיבי הגדול בישראל, משם לטיול או פיקניק בפארק נחל באר שבע, ביקור בפארק קרסו למדע וסיום בחוויה קולינרית במתחם הבלוק.

מתי: מתי שתרצו אבל מומלץ להתחיל מוקדם בבוקר של שישי או שבת

איפה: ברחבי העיר

כמה: חלק מהפעילות חינם וחלק לא, מומלץ לבדוק את המקומות לפני

האגם בפארק נחל באר שבע. צילום: עלי האג, באדיבות עיריית באר שבע

שלישיית מה קשור במשכן לאומנויות הבמה

למי שאיכשהוא הצליח לפספס, שלישיית מה קשור מעלים מופע בידור בהשתתפות אסי ישראלוף, ציון ברוך ושלום מיכאלשוילי. בידור נונסנס מקורי ואיכותי למגוון הרחב של סוגי האוכלוסייה. החומר הוא פרי עטם ועד כמה שיד הדמיון רק יכולה להגיע, רצף של הפתעות לא צפויות לאורך שעה ועשרים דקות של טירוף.

איפה: המשכן לאומנויות הבמה

מתי: 21:30

כמה: 140 ש"ח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה