סופ"ש בב"ש - כל האירועים וההמלצות לסוף שבוע חם בבירת הנגב



סוף השבוע בפתח אז יש לכם הזדמנות לצאת לבלות ברחבי באר שבע והדרום בשלל פעילויות ואטרקציות. נצלו את הזמן כדי לטייל בגנים הלאומיים, לקחת חלק בסיורים ייחודיים או ליהנות בהופעות, מסיבות והצגות. כל הפרטים בכתבה >>>

חמישי

שלוש דפיקות - הצגה כואבת בתיאטרון הפרינג'
"פעם חשבתם על האנשים השקופים? אנשי הבשורה הרעה והקודרת, לבושים מדי קצין, אלה שדופקים את 3 הדפיקות שאותן משפחות לא ישכחו לעולם.

אין איש מאיתנו שלא מכיר את השכול היום, אבל לא הרבה מאיתנו מכירים את אנשי הבשורה. השכול משאיר אותנו ללא מילים וכך גם ההפקה שלוש דפיקות".
ההפקה מורכבת מ-14 שירים של מבצעים ישראלים כאשר וידאו ארט מלווה את הקטעים והשחקנים מלווים בתנועה ומשחק, 14 הקטעים יוצרים סיפור על אהבה, מוות והתמודדות.
כמה: 50 ש"ח
איפה: תיאטרון הפרינג'
מתי: 18:30 ו-20:30

לילות בעתיקה - סיורי ברים בעיר העתיקה של באר שבע

החברה של לילות בעתיקה מארגנים סיורי ברים בסצינת התרבות המתחדשת של העיר העתיקה בבאר שבע. בואו להכיר את כל הפינות החשוכות ולהינות מסיור ברים מפנק שכולל גם טעימות אלכוהול במחיר מסובסד.

איפה: העיר העתיקה

כמה: 80 ש"ח למשתתף

מתי: 19:30

להרשמה - 0522456651

באדיבות מנהלת עיר עתיקה. צילום: דני יאסנו

אירועי סטריט ספוט בעיר העתיקה חוזרים לסיבוב נוסף - אירועי חמישי

אפשר להתחיל כבר בשעה 19:00 ב"משק" עם מפגש טעימות יין של יינות בוטיק ישראלים ושיחה על מהפכת היין הישראלי. בהרשמה מראש בדף פייסבוק של ה"משק".

בגלריה YUGIL תתקיים תערוכה "מחוץ למסגרת", תערוכת אומניות מסדנת אומן בהנחיותו של אורי פרץ. "מחוץ למסגרת" במעמד אירוע פתיחה חגיגי לסטודיו.

בגלריה שמרלה, תתקיים תערוכת יחיד של Alon giart אלון מתמחה באמנות חזותית בצורות שונות. היא הלב שלי, היא הדרך פורטרטים נשיים, אמנות גותית, סוריאליסטית, אמנות רחוב קליגרפיטי, קריקטורות ועוד והתפתחות שלי והיא בנויה מתקופות שונות- מחברות מבית ספר, משמירות בצבא, מטיול מטורף בתאילנד, ממצבי רוח טובים ורעים. ציורים באקריליק ושמן, פחיות ספריי, דיגיטל, ציורי לכל יצירה בתערוכה יש סיפור והמון רגש בתוכוקיר ועוד.

בששון בר יביאו לכם undersound ערב של מוזיקה מחתרתית בב"ש תחתית.

איפה: ברחבי העיר העתיקה

כמה: כל פעילות במחיר אחר כדאי לבדוק מראש - https://www.facebook.com/oldcity7

מתי: 19:00 -23:00

שישי

אירועי סטריט ספוט בעיר העתיקה חוזרים לסיבוב נוסף - אירועי שישי

לאחר הצלחת השוק "תוצרת הארץ" האחרונים אותו פקדו המוני קונים ומבקרים, משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ועיריית באר שבע מחזקים את חקלאי האזור בו ימכרו החקלאים, ללא תיווך רשתות המזון, ירקות ופירות טריים, ריבות, דבש ויין, גבינות, פרחים ותבלינים. לצד מוזיקה יוונית, דוכני אומנות, מתנות מפתיעות לחג ופעילויות לכל המשפחה והכל במחירים הוגנים ושווים. השוק יתקיים , בין השעות 8:00-15:00.

שוק האיכרים ילווה בפעילות לכל המשפחה עם להקת "ספיצ'לס", הרכב מוזיקלי בניחוח שנות ה-20, גיא כרמל ונועם מנגנים, מתלבשים ומביאים באופן ייחודי את אווירת שנות ה-20 בסגנון ניו אורלינס וארה”ב הישנה עם קלאסיקות מוכרות ואהובות של אמנים ישראלים ובין לאומיים כמו אריק איינשטיין, ביטלס, כוורת, קווין, פול אנקה ועוד. ההרכב מנגן על כלים מיוחדים שנותנים את הסאונד והצבע מרוח התקופה בסגנון סווינג, קאנטרי. מוזיקה שמחה עם שירים מוכרים ואהובים

ובחזרה לסטריט ספוט, ב"חלוץ 33" תתנגן המוזיקה של YUZ המתעמקת בחיבור שבין מוזיקה ים תיכונית ובלקנית למוזיקה פסיכדלית ולוקחת את המאזין לחוויה מהפנטת, אנרגטית וסוריאליסטית - החאפלה תתחיל ב-13:00 והכניסה חופשית.

בשאטו ד'אור, TRIO ATEMPO שלישיית פסנתר ג'אז מודרני, כותבים ומנגנים מוזיקה המאופיינת במיזוג בין סגנונות, עם השפעות ים תיכוניות, לטיניות, אפריקאיות ועוד.

בגלריה סול, Soul kitchen band סול קיצן היא פאוור טריו שעושה רוקאנרול קלאסי פסיכדלי נושך וחם. מקדשים חיבור לטבע וטהרת הרוק. מביאים לקהל ריפים קטלניים ושוקים חשמליים לצד רגש עמוק וניצוצות חופש ואהבה.

איפה: ברחבי העיר העתיקה

כמה: כל פעילות במחיר אחר כדאי לבדוק מראש - https://www.facebook.com/oldcity7

מתי: 08:00 -16:00

חוגגים 3 שנים לבית הבירה

"גם לנו קשה להאמין... 3 שנים לבית הבירה. בימים הקרובים נעלה את הפרטים השונים של האירוע, אבל הולך להיות לא פשוט. מראש האירוע נקבע על פני 3 ימים, על מנת לאפשר לכם יותר אופציות לבקר ולחגוג איתנו. הבעיה שיכולה להיות היא שבכל יום ימזגו בירות שונות שהוכנו במיוחד לאירוע".

איפה: בית הבירה, החלוץ 29

כמה: כניסה חופשית

מתי: 11:00-15:00

שישי של מוזיאונים בבאר שבע - פארק קרסו למדע ומוזיאון הנגב לאומנות

בירת הנגב הפכה בנשים האחרונות גם לבירת מוזיאונים ארצית. בין המוזיאונים השונים בעיר תוכלו למצוא גם אומנות עכשווית בתערוכות מתחלפות, תערוכות מדעיות, תערוכות היסטוריות מרתקות ועוד. השבוע אנחנו רוצים לתת לכם שני המלצות לביקור במוזיאון, אחת למשפחות עם ילדים שמחפשים פעילות ואחת עבור חובבי אומנות ותרבות.

פארק קרסו למדע - פארק קרסו הוא חוויה חובה לכל המשפחים עם מגוון רחש של מוצגים ותערוכות שיספקו את הסקרנות של ההורים והילדים. "הלמידה החווייתית באמצעות משחק ושלל פעילויות מגוונות של ניסוי-תהייה-גילוי, מעוררת עניין, מציתה את הדמיון, מלהיבה, מרגשת, מסקרנת ומאתגרת. כך, היא מקרבת ומנגישה את תחומי המדעים והטכנולוגיה ללבם של ילדים ובני נוער".

פרטים וכרטיס באתר של פארק קרסו - כאן

פארק קרסו למדע- קרדיט צילום: בנג'ו תקשורת

ברשות הציבור: תערוכת גרפיטי ואמנות רחוב - מוזיאון הנגב לאומנות

"התערוכה ברשות הציבור מוקדשת לציירי הרחוב ולדימוי החזותי שבחר כל אחד מהם לייצגו. היא עוסקת ביוצרים ובדמות היוצר. שילוב הדמויות בתערוכה נובע מהרצון לראות את דמות היוצר דרך העיניים של הצופה. עבור האמן, התקשורת עם הקהל משמשת כלי דרכו ניתן לראות את היצירה ואילו התערוכה מאפשרת להרהר על הדמות ועל מי שיצר אותה".

איפה: מוזיאון הנגב לאומנות

מתי: שעות פתיחה - 8:30 - 11:00

שבת

המלצה לטיול בשבת - יער יתיר והר חירן

כשהקיץ סוף סוף מראה את אותותיו כולם מחפשים את המקומות הכי שווים לטייל בהם. אבל בזמן שההמלצות הקלאסיות לאזור באר שבע מדברים על לרדת דרומה למדבר ולמכתש, אנחנו חושבים שדווקא יער יתיר נותן הזדמנות צבעונית ומעניינת לטיול אביבי של שבת. בגלל שהפסגות של חבל יתיר מתרוממות עד כ- 700' מטר מעל פני הים, האזור נשאר ירוק וקריר גם כשמתחיל להתחמם. לכן, כדאי להגיע עכשיו ולהנות מהפריחה והגבעות המוריקות לפני שהקיץ האמיתי מגיע. 

מגוון רחב של מסלולים באזור יער יתיר תוכלו למצוא באתר קק"ל - כאן

יער יתיר. אלבטרוס, ארכיון הצילומים של קק"ל

גורי אלפי מגיע לזאפה באר שבע

"גורי אלפי, מהכוחות החזקים בעולם התרבות. מוביל את הקומדיה והסאטירה בישראל כבר מעל 20 שנה. לצד קריירת טלוויזיה מצליחה עם תוכניות כמו, ”היום בלילה עם גורי אלפי", ״הטבח״, ״בלקספייס״, ״שקופים״, ״שבבניקים״ ועוד גורי אלפי חוזר לבמות ולאהבה הכי גדולה - סטנדאפ, מול קהל חי. המופע של גורי שנון, מושחז, אותנטי, פרוע ומשוחרר".
איפה: זאפה באר שבע
מתי: 20:00
כמה: 140 ש"ח
מיכל ויינשטוק מגיע לסיבוב אינטימי בחצר של הזאלמה
"הסיבוב האינטימי מגיע לבאר שבע! זה קורה במוצ״ש 22.4 בזאלמה בחצר. הכנו לכם מופע דואו אקוסטי של מוזיקה מקורית וביצועים מחודשים לשירי אראנבי, סול פופ ופולק, בליווי הגיטריסט בר הלוי. תהיה אווירה נעימה ואינטימית במקום המקסים הזה".
איפה: זאלמה אקבר-בר
מתי: 20:30
כמה: 20 ש"ח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה