סופ"ש בב"ש: אירועים והמלצות לסופ"ש מושלם בבירת הנגב



סוף השבוע בפתח אז יש לכם הזדמנות לצאת לבלות ברחבי באר שבע והדרום בשלל פעילויות ואטרקציות. נצלו את הזמן כדי לטייל בגנים הלאומיים, לקחת חלק בסיורים ייחודיים או ליהנות בהופעות, מסיבות והצגות. כל הפרטים בכתבה >>>

חמישי

הפנינג פתיחת האביב בפארק הילדים של באר שבע

לכבוד חג האביב שמתקרב בצעדי ענק, חברת כיוונים מארגנת הפנינג שווה לילדים ומשפחות בפארק הילדים באר שבע. מה בתוכנית? פינת יצירה אביבית, מתחם בועות סבון, משחקי ריצה, משחקי קופסא והצגת הילדים (שהמלצנו עלייה בעבר) "פאן השפן". אבל בעיקר זה הזדמנות לצאת עם הילדים מהבית להתרוצץ ולהנות מיום אביבי ומשמח.

איפה: פארק הילדים (בוויז)

מתי: 16:30

כמה: כניסה חופשית

פארק הילדים. באדיבות עיריית באר שבע

חיים משה מגיע לחגוג בזאפה באר שבע

חיים משה, האיש והאגדה, חוזר למועדוני זאפה בליווי 7 נגנים וזמרת ליווי, יחד עם כל הקלאסיקות ושירי האהבה הגדולים שלו שמלווים אותנו ברגעים היפים והמרגשים של החיים. כמעט אין אמנים בארץ עם כמות כל כך גדולה ומרשימה של להיטים, רק במופע הקרוב בזאפה רשימת הלהיטים שבמופע היא: "הקולות של פיראוס", "אהבת חיי", "כל נדרי", "זה סימן", "נשבע", "אמא", "התמונות שבאלבום", "עוד יום עולה", "תן לזמן ללכת", "ברחובות העיר", "דברי אלי", "עיישה", "עד סוף העולם", "לינדה", "תודה", "על סף דלתך", "ממה אתה בורח"…

איפה: זאפה באר שבע

מתי: 22:00

כמה: 164 ש"ח

מפיק העל והמחתרת NADAV DAGON בא להרים לחלוץ 33

בשנים האחרונות הפרויקט של נדב דגון הפך לאחד השמות החמים והמבוקשים ביותר באלקטרוניקה הישראלית בארץ ובעולם, ולקח חלק גדול בביסוס סצנת ה״לייב אלקטרוני״ בישראל. ממפיק אנדרגראונד בתחילת דרכו השמועה עליו עברה מפה לאוזן והפרויקט צמח להופעות מלאות עד אפס מקום מהצפון לדרום, שחרורים בלייבלים בינלאומיים והופעות בפסטיבלים ומועדונים עם שם עולמי. בהופעות של נדב, החלל מקבל צורה חדשה והופך לאמפיתאטרון, הבמה ממוקמת במרכז, אנשים מחייכים פרוסים על הרחבה, וכל הקהל צולל ביחד אל טקס-המסיבה.

איפה: החלוץ 33

מתי: 21:30

כמה: 90 ש"ח

שישי

 מסיבת קובה ובגדים בחצר של סקוטי

אוהבים קובה ביתי ומכירות יד שנייה? אז במיוחד בשבילכם החצר הכי שווה בעיר העתיקה מארגנת חגיגה, שבא תוכלו לאכול טוב, לשתות וגם לצאת עם סטייל חדש-ישן. אבל בעיקר להנות משישי בארשבעי וביתי כמו שרק החצר של סקוטי והיריד הנודד יודעים לעשות.

איפה: יוסף ומאיר, 4

מתי: 10:00-16:00

כמה: שתרצו להוציא

מסיבת 'קיטניות' בפאב הגיזה

הפאב השכונתי של ב' פותח באופן חריג את שעריו ביום שישי בשביל מכירת המזווה של באר שבע. במקום תוכלו לקנות בזול - קטניות, מזון יבש, שמן זית ועוד והכל באריזות רב פעמיות. אז תביאו כלים, צנצנות וקופסאות כדי למלא בכל טוב ולהנות מהאווירה ומהאוכל של הגיזה בשישי בצהריים.

איפה: פאב הגיזה, מרכז ח"ן

מתי: 11:00

כמה: הכניסה חופשית

מסיבה שחורה ברחבת עשן הזמן (רחבת החומוס הישנה)

עשן הזמן ממשיכים עם המסורת של מסיבות צהריים בשישי, ברחבה שמחוץ לבר הוותיק והמוכר. אז תבואו להינות ממוזיקה טובה, אנשים טובים ואלכוהול בשפע. על העמדה יעמוד בשישי אביבי בעתיקה -DJ SABAGO עם Nuff mc והראפר ago deya.

איפה: אנילביץ', 17

מתי: 11:00

כמה: הכניסה חופשית

מסיבת רחוב בסמילנסקי (אילוסטרציה). קרדיט: יח"צ

גיורא זינגר בא לקרוע את תמוז - מרכז הצעירים (מצחוק)

הסטנאדפיסט הוותיק ואהוב גיורא זינגר שמופיע מאז 2005, מגיע לבאר שבע עם מופע חדש ואישי במיוחד. במופע  שלו, גיורא זינגר מספר לכם איך זה להיות ישראלי שנולד בארץ למשפחה רוסית, יגרום לכם לתהות שוב האם אתם מרוצים מהזוגיות שלכם ויזכיר לכם למה יצאתם לפרויקט תגלית בצבא. וכל זה בסטנדאפ איכותי, נקי מגסויות וגדוש מודעות עצמית.

איפה: תמוז (מרכז הצעירים לשעבר)

מתי: 22:00

כמה: 120 ש"ח

שבת

תחרות הדייבט הפתוחה של אוניברסיטת בן גוריון

אוהבים להתווכח וסדרות משנות ה-90? אז בטח שתרצו להשתתף בתחרות הדיבייט הפתוחה ונושאת הפרסים של מועדון הדיבייט של אוניברסיטת בן גוריון. אומנם מדובר באירוע די נישתי, אבל למי שמתעניין בנושא, מועדון הדייביט ארגן יום מושלם גדוש בויכוחים, פעיליות וחגיגות. כל זה חלק משבת הדיבייט המסורתית של בן גוריון.

איפה: אוניברסיטת בן גוריון

כמה: הכניסה חופשית

מתי: 08:30-21:00

גון בן ארי מגיע למופע סולו מיוחד בעשן הזמן

לכבוד הולדתו של בנו הראשון, גון בן ארי נסיך הישראליות האלטרנטיבית זונח את מקהלת זולת ומגיע לעשן הזמן להופעה מיוחדת אפילו ביחס אליו. ההופעה המתוכננת היא סופר אינטימית, עם מעט כרטיסים ובמרחק כמעט אפסי מהבמה. גון בא לבד, חמוש בגיטרה ושירים מהאלבומים הקודמים ואפילו עם חומרים מהאלבומים הבאים.

איפה: עשן הזמן, אנילביץ' 17

כמה: 60 ש"ח

מתי: 20:00

צילום באדיבות עשן הזמן

התשיעית של בטהובן – הסינפונייטה הישראלית באר שבע

ערב מרגש שלא נראה כמותו עם יצירה מקורית שנכתבה עבור הסינפונייטה מבוססת על פסוקים מתוך ספר ישעיהו. ניר קברטי, מנצח בגאון על המקהלה הקאמרית תל-אביב ומקהלות קולגיום, בנוסף לאמנים הקבועים של הסינפונייטה. בתוכנית: "צ'ייקובסקי: "רומיאו ויוליה", פתיחה-פנטזיה, קאררה: "פרח במדבר", בטהובן סימפוניה מס' 9 ברה מינור, אופ' 125 ("הכוראלית").

איפה: המשכן לאומנויות הבמה

כמה: 80 ש"ח

מתי: 21:00

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה