סדנאות יצירה והפעלה לכבוד ט"ו בשבט ב'ישפרו פלאנט'



מתחם 'ישפרו פלאנט' כבר ערוך ומוכן לקבל את ילדי באר שבע והסביבה וליהנות משלושה ימים של סדנאות יצירה והפעלה לכבוד ט"ו בשבט במסגרת פעילויות מועדון הילדים אשר מתקיימות במתחם. הכניסה חופשית

בהנהלת ישפרו פלאנט החלו את העבודות לסידור מתחם הילדים כבר משעות הבוקר המוקדמות ומחכים לידי באר שבע והסביבה שיגיעו ליהנות משלושה ימים של כייף וחוויה. סדנאות אלו הן חלק מרצף אירועים אשר תוכננו מראש לחודש ינואר ב'ישפרו פלאנט' באר שבע במסגרת מועדון הילדים המתפתח.

מתחם הילדים בישפרו פלאנט ב"ש. צילום: יח"צ סימה גל

היום, א' 20.1 החל מהשעה 17:00 תתקיים סדנת יצירה לעיטורי עציצים, הילדים יתנסו ויקחו חלק בקישוט בתי עציצים במגוון רחב של חומרים ומרקמים.

ביום ב', ט"ו בשבט 21.1 בין השעות 17:00-20:00 תתקיים סדנה ייחודית אשר תוקדש כולה לאווירת החג, הילדים יוכלו להכין עציץ מקושט, קקטוס בתלת מימד ושקדיה מתוקה על סוכריה על מקל.

ביום ג', 22.1 החל מהשעה 17:00 יכינו הילדים עוגת שוקולד ובננות ריחנית וטעימה.

יריב טל, מנהל ישפרו פלאנט: "אני מזמין את כל ילדי באר שבע והסביבה ליהנות משלושה ימים של כייף ויצירה ובאווירת החג השמחה שחג זה מביא עימו".

להצטרפות ללא עלות למועדון הילדים ולדיוור אישי עבור אירועים אשר מתקיימים במתחם ניתן לעשות דרך דף הפייסבוק של 'ישפרו פלאנט', מועדון הילדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה