נזכרתם מאוחר? מגוון פעיליות זולות, קרובות וקלות לילדים בחנוכה



היום בערב נדליק נר ראשון של חנוכה, אז אם יש לנרות שלכם הצתה של פלורסנט, מצאנו בשבילכם פעילויות ברגע האחרון לכל המשפחה ברחבי באר שבע והדרום. נצלו את הזמן כדי לבלות בשלל אירועים מהנים ומרגשים. כל הפרטים בכתבה>>>

הפנינג חנוכה בפארק של משחקים

תגיעו להפנינג חנוכה שווה ומלא פעילויות קצת לפני הנר האחרון של חנוכה. פרויקט מאירים את השכונה של חברת כיוונים מזמין אתכם לפארק המשחקים שבפארק נחל באר שבע, באירוע יהיה מגוון של פעילויות ספורט, הפעלות להורים וילדים וקהילת הורים וילדים חמה ובאר שבעית.

איפה: פארק המשחקים

מתי: 25.12 בשעה 16:30-18:30

כמה: חינם

פארק המשחקים. באדיבות עיריית באר שבע

משעולי תרבות – סיור חנוכיות בשכונה ה'

ריח הסופגניות החמות הטריות באוויר, מזג האויר הקריר של דצמבר ואור הנרות הזוהרים למרחקים הוא בדיוק הזמן לבקר ב״שכונה לדוגמא״- המשעולים, כדי לחוש את אווירת החנוכה באופן שמעולם לא חשתם. אתם מוזמנים להצטרף לחוויה מיוחדת בהנחיית האמן יוגב וענונו תושב השכונה ופעיל חברתי. במהלך הסיור נשוטט בין הסמטאות המיוחדות, נכיר את סיפורי החג ואת השכונה המיוחדת, נשמע על חנוכיות בנות 100 שנים, ונטעם טעימות ברוח החג מעסקים

איפה: נקודת מפגש ברחוב העלייה 9, שכונה ה'

כמה: חינם

 שכונה ה'. צילום: כרמל קיסרי

סיור סובב מוזאונים "בדרך האור"

סיור חנוכה מיוחד דרך האור ושלושה מוזאונים: אנז"ק, פארק קרסו למדע ומוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח. סיור מרתק לכל המשפחה בו נתחקה אחר המשמעות הפיזית והרוחנית של האור בהיסטוריה, במדע ובאמנות. במוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח, המסיים את הסיור תבקרו בתערוכה "מסעות המזרח" המספרת את סיפורה של התיירות בארץ ישראל בסוף המאה ה-19, בסיור נראה כיצד מיצג האור במסורות הדתיות השונות את האלוהות וכיצד הוא מתבטא בחומרים ובצילום שנעשה מרכזי בתקופה זו. בחלקו השני של הביקור נבנה בעצמנו מכשירים לצפייה בצילומים תלת ממדיים. 

איפה: הסיורים יתחילו במרכז אנז"ק רח' אוסטרובסקי 4

מתי: 20-22/12 בשעה 10:00

 כמה: מחיר 20 ₪, כרטיס משפחתי 50 ₪

 מוזיאון האנז"ק באדיבות עיריית באר שבע

לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע בחוויה בעקבות האור

הצטרפו לחג החנוכה במוזיאון הילדים ותגלו את התפקיד המשמעותי של האור בחיינו. הפעילות במוזיאון תכלול: משימות משפחתיות בעקבות האור – בואו להכיר את האור שסובב אותנו, פינת יצירה ייחודית לחג לקטנים ולגדולים, הדלקת נרות חגיגית עם כל המשפחות וצוות המוזיאון, סדנת "יצירה מאירה" לבני 6+ ועוד!

מתי: 9:30-17:30 בכל ימי החג 20-26/12

איפה: דוד הראובני 25

כמה: 42 ₪ למבוגר/ ילד תושב ב"ש, 57 ₪ למבוגר/ ילד תושבי חוץ

 מוזאון הילדים לונדע - קרדיט קקטוס

מעוז שוק – סיור חנוכה בשוק לכל המשפחה

תגיעו לסיור המיוחד והמומלץ של נגב תור בשוק העירוני של באר שבע. בסיור נכיר את שמן הזית ונטעם אינספור סוגים של זיתים, נשמע על נס מיוחד, נבין למה אוכלים מאכלים חלביים גם בחנוכה וברור –  יהיו גם סופגניות. הסיור מלא בטעימות כיפיות ומקומיות ומתאים להורים, ילדים, סבים וסבתות ובעצם- לכל המשפחה. בסוף הסיור כל ילד יקבל שי מיוחד לחנוכה.

אז מומלץ להגיע עם כל המשפחה לסיור המיוחד הזה.

מתי: רביעי ושישי בשעות 9:30 ו12:00

איפה: תכשיטי חביב בשוק העירוני

כמה: 20 ₪

חנוכה של extreme ninja במתנ"ס רמות ספורטיב

הילדים מתחרפנים בבית בחול המועד ואתם רק מחפשים איפה להוציא להם את כל השמן? במיוחד בשבילכם מרכז קהילתי רמות ספורטיב מארגן מתחם נינג'ה מטוף וחגיגי, רק בימים של חנוכה. במתחם יהיו מסלולים שונים שמתאימים לילדים מגיל 5 עד לילדים בגיל 120, אפילו יהיה מסלול תחרותי מיוחד נושא פרסים.

מתי: 21.12 מהשעה 15:00

איפה: המרכז הקהילתי ברמות – רמות ספורטיב

למי: לכל האנרגטיים  במשפחה

כמה עולה: 30 ₪ בלבד לכרטיס משולב ילד+מבוגר מלווה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה