מסע מסביב לעולם בלי לעזוב את העיר

$(function(){setImageBanner('34957f6c-051e-4720-bbbf-a1ae0dee52be','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

העונה ה-47 של הסינפונייטה הישראלית באר שבע לוקחת אתכם למסע מסביב לעולם בלי לעזור את באר שבע.

הסינפונייטה הישראלית באר שבע חשפה הבוקר את הרפרטואר החדש לעונת הקונצרטים 2019/20 בניהולו המוסיקלי של מאסטרו ניר קברטי, שיכהן כמנהל המוסיקלי של התזמורת זו השנה השנייה. קברטי בחר לפתוח את העונה ה- 47 של הסינפונייטה בקונצרט גאלה חגיגי עם הכנר הבינלאומי ואדים רפין. 

קברטי מנצח על התזמורת. צילם דייגו מיטלברג

במסגרת סדרת "קלאסיקה" - יתארחו מנצחים וסולנים מובילים: המנצח אלברז ורונזי שידוע בתור מנהל פסטיבל פוצ'יני באיטליה, עודד זהבי עם היצירה "יסמין" שתבוצע בבכורה עולמית, המנצחת סיון אלבו בן-חור והגיטריסט מרקו טופצ'י. הקונצרט האחרון בסדרה יוקדש כמובן לחגיגות 250 שנה להולדת בטהובן, אירוע שמצוין באולמות הקונצרטים בכל העולם. 

ביום הראשון של הפסטיבל תתקיים מסיבת רחוב איטלקית מחוץ לאולם הקונצרטים עם מוסיקה, מחול וקולינריה איטלקית. הפסטיבל מתקיים בחסות קבוצת לוצאטו את וצאטו. 

כמו כן, השנה "פסטיבל אביב קלאסי בנגב" - אירוע הדגל של התזמורת יוקדש לפסקול האיטלקי. במשך ארבעה ימים בחודש אפריל אולם הקונצרטים יהפוך לחגיגה איטלקית של צלילים. בקונצרט פתיחת הפסטיבל יארח קברטי את הטנור אנג'לו פיורה והמצו-סופרן, אורית גבריאל שיבצעו קטעי שירה ומוסיקה בלתי נשכחים משירים נפוליטנים ועד להיטי הקולנוע האיטלקי ופסטיבל סן-רמו.

האווירה האיטלקית תמשיך גם בקונצרטים הבאים של הפסטיבל עם ערב גאלה אופראי בשיתוף פסטיבל פוצ'יני באיטליה אשר יקח אתכם למסע מוסיקלי מרתק בין תחנות חייו של אחד מגדולי מלחיני האופרה בכל הזמנים – ג'אקומו פוצ'יני דרך גיבורות האופרה שלו. בקונצרט הנעילה של הפסטיבל תבוצע יצירה של כריסטיאן קאררה, 4 שירי אהבה מתוך ספר "ישעיהו" בבכורה עולמית.

שי שמואלי

בנוסף, הסדרה הקלאסית הקלה צלילים מהגלובוס תהיה השנה מגוונת מתמיד, עם שילובים מוסיקליים, אמנים ויצירות מרחבי העולם. מה שיוביל למסע מוסיקלי חובק עולמות שיתחיל עם זורבה היווני, ימשיך בנשף וינאי בביצוע סולנים מחו"ל ובשיתוף להקת "בת-דור", יעבור ל קונצרט עם מוסיקה ופיוטים ממיטב המסורת המוסיקלית של היהדות לדורותיה עם הזמרים יונתן רזאל ושמואל ברזילי ומשם ימשיך לדרום אמריקה עם צלילי הסמבה והטנגו, דרך צרפת עם ממיטב הלהיטים של כוכבי השאנסון הצרפתי. לצד זאת, התזמורת תקיים קונצרט מחווה ללהקת ABBA עם להקת "ווטרלו" בעיבודים מיוחדים וסוחפים בניצוחו של זיו קוז'וקרו.

בסדרה הישראלית תוכלו לגלות מה קורה כשהקלאסי והפופ נפגשים על במה אחת, כאשר במהלך העונה יתארחו על במת הסינפונייטה בתמהיל מוסיקלי מרתק האמנים :קובי אוז, נסרין קדרי, אמיר דדון, רמי קלינשטיין בניצוחו ושל גיל שוחט, קונצרט עם שירי יוסי בנאי בהשתתפות נתן דנטנר ואורית וולף בניצוחו של ניר קברטי. בנוסף, יתקיים קונצרט מחווה לגשש החיוור בניצוחו של דודי זבה. 

יחד עם זאת, המנצח ואמן כלי ההקשה חן צימליסטה ימשיך להפתיע בסדרת קונצרטים שהיא חוויה תרבותית מרתקת לכל הגילאים בסדרה לכל המשפחה. השנה יתארחו בסדרה ניצה שאול, גיא פדר ודורון סולמון. בין הקונצרטים בסדרה: "תעלומה בתזמורת" קונצרט משולב בוידאו ארט "חלומות" – טיול ביער קסום של מנגינות, שדונים ופיות,  "הסינפונייטה לובשת טוטו" – קונצרט תאטרלי מוסיקלי ו"צלילים בארגז החול" – ביקור מטורף במוזאון, מסך וידיאו ענק אנימציה ואמן חול שיצייר על הבמה בלייב.

 קבוצתי מבוים סינפונייטה וקברטי צילם שי שמואלי

ניר קברטי, המנהל המוסיקלי של התזמורת מספר על העונה החדשה: "לכבוד הוא לי לכהן כמנהל המוסיקאלי של הסנפונייטה הישראלית באר שבע ויחד עם חבריי נגני התזמורת והצוות הניהולי בראשותה של המנכ"ל קלאודיה צובל, אנו שמחים להמשיך להעשיר את חיי העיר באר שבע בחוויות מוסיקליות בלתי נשכחות, ולשמש שגרירים של העיר באר שבע ברחבי הארץ ובחו"ל".

"את העונה ה-47 של התזמורת אנו פותחים בקונצרט גאלה שבו נארח את  אחד מגדולי הכנרים בעולם – ואדים רפין. אחרי שהופיע עם מיטב התזמורות בעולם מברלין ווינה ועד טוקיו וניו יורק – אנו שמחים לארח אותו לראשונה בבאר שבע. יש הרבה למה לצפות בעונתנו הבאה. שפע התכניות בכל הסדרות שנציע העונה יכללו יצירות מופת מהרפרטואר התזמורתי, יצירות ישראליות שיושמעו בהופעת בכורה וכן נמשיך לשמש גשר לשילוב בין סגנונות מוסיקליים שונים בעולם ועד למוסיקה ישראלית קלה. גם השנה נארח אמנים נפלאים מהארץ ומהעולם שבכישרונם יהפכו כל קונצרט לאירוע אומנותי שלא תרצו להחמיץ".

"פסטיבל האביב השנתי שלנו יוקדש השנה למוסיקה מאיטליה. בארבעת ימי הפסטיבל  נשלב מוסיקה איטלקית מסגנונות שונים – בבחינת פסקול אמנותי מארץ המגף, ממוסיקה קלאסית ועד להיטים מפסטיבל סן רמו, שירים נפוליטאנים, מוסיקה לסרטים ועוד. אני גאה מאד על שיתוף הפעולה עם המכון לאמנות של שגרירות איטליה בישראל ופסטיבל פוצ'יני שבטוסקנה, ובפרט על ביצוע בבכורה עולמית של יצירה מאת המלחין האיטלקי כריסטיאן קאררה שאותה אנחנו מוזמנים לבצע גם בפסטיבלים באיטליה". 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b609da37-1da9-43a7-81c3-f89a6ec5cf7e','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה