מי זורמת לצחי אלוש בדם?



הזמר צחי אלוש, הזמר המיתולוגי של 'המרפסות', עושה זאת שוב: היום הוא שחרר סינגל נוסף וחדש בשם "זורמת לי בדם", ומבטיח שיש מה לצפות לאלבום שבדרך. וגם יש לו תשובה ברורה על שיתוף פעולה על הזמר אמיר דדון. תקשיבו לו.

צילום: ירדן רוקחכששואלים את צחי לגילו, הוא עונה בהומוריסטיות אופיינית שהוא בן 20 וקצת, אבל נושק ל41, נשוי ואבא לשלושה ילדים ומתגורר בישוב בלהבים.  ככה זה שהוא מעדיף להישאר צעיר לנצח לעצמו ולנו, לשמור על רוח נעורים מלבב, עם געגוע לשירים ולהופעות, אבל לא בלחץ. בדיוק כפי שאנחנו מתגעגעים לקול ולשירה שלו. הבחור שמנגן, יוצר, מלחין ושר מאז שהוא זוכר את עצמו, שזה גיל 8 בערך, שהיה חבר ההרכב המוצלח "המרפסות" יחד עם רועי שדה, שהופיע ב"דה וויס, שמוציא שירים ולא מוותר על חיידק המוזיקה שבו  - הוציא היום סינגל חדש ומבטיח בשם "זורמת לי בדם", ומחכה לרגע שכולנו נקשיב לאלבום שלו.

איזה זיכרון טוב נשאר לך מתקופת המרפסות

"מרפסות באופן כללי מזכירה לי תקופה יפה, ימים בהם קמים מאוחר, מנגנים, מקליטים, מופיעים ואז גם יוצאים עד השעות הקטנות של הלילה. זיכרון משמעותי במיוחד? הופעה ברוק עצמאות מול 10,000 איש ששרים את ״אשת המחר״, ״מלכת הדבורים״ ושירים אחרים שלנו בקולי קולות. לקח לי זמן לנחות מההופעה הזאת".

אתם ורועי עוד בקשר, יש מצב לקאמבק?

"רועי ואני לפני הכל חברי נפש, גם כשהמוזיקה ברקע וגם כשלא כמו היום. אנחנו משתדלים להתעדכן אחד עם השני כל הזמן ואוהבים מאוד מרחוק. הוא בצפון, אני בדרום. יש תקופות שאנחנו מדברים יותר ויש שפחות, אבל יש בינינו אהבה שלא תלויה בדבר. רועי זה לא חבר, זה אח. סיכוי לקאמבק? ממממ ימים יגידו. כרגע זה לא על הפרק."

מה אתה עושה כיום ואיך החיים שלך משתלבים במוזיקה?

"היום, כמו תמיד, אני עושה בעיקר מוזיקה, כותב המון, מפיק וכמובן עובד על חומרים חדשים ומתמקד באלבום החדש שלי.

כמה שירים הוצאת בשנתיים האחרונות ואיך הם צלחו?

"אחרי שהלהקה התפרקה לקח לי זמן להניע מחדש מבחינה מוזיקלית, אבל התחתנתי, עשינו ילדים וברמת המוזיקה עשיתי בעיקר דברים מאחורי הקלעים. הוצאתי כמה שירים, בעיקר דברים אישיים יותר, כאלה שלא יכולתי לעשות או פחות התאימו בתקופת הלהקה. התגובות היו טובות, אבל האלבום החדש הוא משהו שאני כבר מת שתשמעו אותו. כזה עוד לא היה לי. "

צילום: ירדן רוקח

עד כמה אתה מרגיש שלא מספיק מכירים אותך ואת השירים שלך ברמה הארצית? ההצלחה בתחום קשה בארץ?

"הצלחה בכל תחום היא דבר לא קל, קל וחומר במוזיקה. אבל אני מאמין שכשבנאדם רוצה משהו יותר מאחרים ומוכן לעבוד קשה בשבילו, הוא גם ישיג אותו. אני עובד קשה עם כל הצוות כדי שהמוזיקה תגיע לכמה שיותר אוזניים ומשם ללב. בגדול, אומר תודה על הכל כל בוקר ואין תלונות. "

היום זה קרה: צחי אלוש הוציא לאוויר העולם את הסינגל החדש בשם "זורמת לי בדם", שמבחינתו שהו שיר אחר בנוף הפרטי שלו, לא משהו שעשה עד היום, כי הוא נכתב תוך כמה רגעים ופשוט נשלף מתוכו "זה שיר שמח, שיר שבא לאחד את כל השבט סביב המדורה" שיתף צחי "זה שיר על מנגינה שכשהיא מגיעה כולם רוקדים ומתחבקים."

מתי אלבום הבא יוצא לאוויר העולם?

"כשנסיים אותו. למה להלחיץ חחח? וברצינות? אני מאמין שעוד כמה חודשים כבר נהיה מוכנים, אבל עד אז ימשיכו לצאת שירים מתוכו. זכיתי לעבוד עם צוות מופלא שמורכב מהאנשים הכי מוכשרים בתעשייה הזאת ובעולם בכלל ואני מבטיח לכם שאנחנו עובדים על משהו שעוד לא שמעתם ממני. מאמין שהרבה אנשים יופתעו מאוד כשישמעו את האלבום הזה."

כשאתה רואה היום תחרויות ריאליטי למציאת הזמר הבא, וכאחד שנחשף בתוכנית 'דה וויס' – מה אתה יכול להגיד לאותם צעירים שמגיעים לתוכנית, ממליץ, חשיפה עוזרת בחיים האמתיים?

"לעוף על זה! ובכלל, לעוף על החיים ולא לפחד מכלום. אם אני ממליץ? מי שמרגיש בבטן שהוא בנוי לזה, בנוי לביקורת סביב זה, בנוי לתחרותיות וכמובן למה שמגיע אחרי התכנית, לטוב ולרע, אז בכיף."  

מה לגביי מופע חדש?

"שאלה ששואלים אותי מלא אנשים ובאמת שאין לי תשובות כרגע. אני רוצה להרגיש מוכן אומנותית ונפשית כדי לחזור לבמה. אני חייב שהמקום יהיה מדויק ושהמופע יעמוד בסטנדרטים האומנותיים שלי. כשהכל יתחבר יחד אני מאמין שזה יקרה. "

ראינו אותך שר מהמם עם אמיר דדון בזאפה באר שבע לאחרונה בשיר שאתה כתבת לו – יש מצב לאיחוד או שיתוף פעולה עתידי?

"קודם כל תודה על המחמאה. אמיר הוא כמו אח גדול, בנאדם עם לב זהב שתמיד נמצא שם בשבילי וכך אני בשבילו. האירוח אצלו היה מושלם ואני מאמין שיהיו עוד. יצא כבר שהעלנו רעיונות בינינו לשיתופי פעולה ואני מאמין שכשיגיע השיר הנכון והזמן הנכון זה גם יקרה."  

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה